Skocz do zawartości

Krokus - zarty z klientów


Kuba

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli ktos zamierza kupic cos w firmie Krokus w likwidacji, to - o ile liczy na dostawe w okolicach dwóch tygodni - niech szuka gdzie indziej :angry:

Zamowilem przez net 29.08 (!!!) 4 woblery Nils Master, zaplacilem mtransferem 130zl, dostalem potwierdzenie, ale bez okreslenia czasu dostawy, zatem napisalem uprzejmie, czy do 14.09 paczka dojdzie. Cisza. Napisalem ponaglenie - odezwal sie szefu w te slowa, ze przy skladaniu zamówienia wyswietlil sie czas dostawy i ze byl on duzo dluzszy. Poprosilem o zwrot kasy.

Przyklad ten pokazuje, ze wyprzedaz liwidacyjna nie jest zadna wyprzedaza likwidacyjna, a sprytnym chwytem marketingowym, a towar sie skads sciaga pod zamówienie.

Istnieje równiez mozliwosc (bardzo malo prawdopodobna), ze towar maja w skladzie celnym i go latami odprawiaja...

Kiedys kupowalem w Krokusie, ale od jakiegos czasu zszedl kompletnie na psy, to nie jest pierwsza wpadka, jaka tam mialem. Na szczescie jest konkurencja - tam pozamawialem pózniej, a dostalem wczesniej. Invadery to nawet namalowali specjalnie w starym kolorze, fiu, fiu :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Kubo!

 

Ilość bzdur, które wypisałeś jest na tyle duża, że muszę zabrać głos:

 

1. Nic mi nie wiadomo o tym by firma Krokus była w likwidacji!!!

Wiadomo mi tylko o tym, że działalność handlowo-wękarska tej firmy jest przenoszona do firmy Żbik.

 

2. Wyprzedaż jest prowadzona na określonych zasadach. Dość łatwo o nich przeczytać na stronie dotyczącej tej wyprzedaży http://www.fishing.pl/html/magazyn.html Stoi tam JASNO napisane jaki jest tryb składania takiego zamówienia tj. że po jego otrzymaniu wstępnie potwierdzimy aktualną dostępność towarów i że składamy je E-mailem lub fax-em.

 

3. Złożyłeś zamówienie poprzez strony sklepu - czyli NIE w firmie Krokus lecz w firmie Żbik. Złożyłeś je zatem według NORMALNYCH zasad obowiązujących w sklepie tj. w trakcie zakupu zostałeś poinformowany o dostępności danego towaru i spodziewanym czasie dostawy. Podaczas dodawania KAŻDEGO towaru do koszyka w sklepie, system CZYTELNIE INFORMUJE o dostępności danego towaru i spodziewanym czasie dostawy. Nie pisz zatem, że nie otrzymałeś takiej informacji.

 

4. Przelałeś pieniądze również NIE do tej firmy, która robi wyprzedaż!!! Sklep obsługiwany jest już bowiem od dość dawna przez firmę Żbik.

 

NIE dziw się zatem, że przy TEJ ilości zamieszania, które udało Ci się uczynić coś jest nie tak, jak Ci się marzy.

 

PS. O ile jestem dobrze poinformowany zwrot pieniędzy od firmy Żbik otrzymasz w najbliższym czasie.

 

W imieniu Krokus Sp. z o.o.

Dariusz Żbikowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieszanie wprowadza wlasciciel sklepu, skoro nie bardzo wiadomo gdzie sie zamawia, w Krokusie czy w Żbiku...

Ale nie zamierzam sciemniac...

Jako, ze kilku bywalcow sklepu wypowiedzialo sie pozytywnie, zeby nie bylo za rozowo, dla przeciwwagi napisze swoje...

 

Ja cierpliwie czekam juz od 3 tygodni az blank i kilka drobiazgow do mnie dotrze z Łodzi (jakies 100km od W-wy).

Byc moze winna poczta ale tak w zasadzie nie powinno mnie to interesowac.

Skoro jest robiona wyprzedaz to towar powinien byc(zalegac) w magazynie i po zamowieniu znalezc sie bardzo szybko w reku klienta...

W moim przypadku tak sie nie stalo i po 3 tygodniach nie widac co sie z przesylka dzieje. Wyjezdzam teraz na 10dni, ciekawe czy ten okres wystarczy, zeby przesylka przejechala te 100km.... :wacko:

Gumo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiki do gardla skacza... :lol:

Mialem zrobic pewien eksperyment, ale nie zdazylem - zaraz wyjezdzam do Szweda. Proponuje zatem zeby ktos, komu sie bedzie chcialo, wszedl przez link wyprzedazowy na RO i spróbowal kupic wobler Nils Master Invincible. Jesli go kupi na tej wyprzedazy, a nie w sklepie, stawiam piwo a nawet dwa :mellow:

Kupic w cudzyslowiu - skasowac po przyjeciu zamówienia. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...