miramar69 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 ... też mi się wydaje , że nie tedy droga.... po co robić ze Stelli Twin Powera ??? ; gdyby było odwrotnie, jeszcze potrafiłbym to zrozumieć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Jak się chce PG w Stelli 4000 to polecam kupić model 04 lub 07 .Czyli na Europę to FB lub fd, odpowiednio. Te generację Stelli miały standardowo niskie przełożenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven88 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Trzeci raz już nie będę pisał po co. Komentarz o Zauberze imho nieśmieszny. Spoko, ja się nie obrażam. Konstruktywną krytykę w przeciwieństwie do komentów pod lajki chętnie przyjmuję, a tu takowej nie znajduję. Czołem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubas Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 (edytowane) Cześć. Czy w Stelli FJ 4000 możliwa byłaby instalacja przekładni i innych koniecznych elementów z Twin Powera 2020, celem uzyskania przełożenia 4,4:1? No i czy działałoby to jak należy:)? Na YT widzę u jakiegoś kolegi z Rosji Stellę 2014 4000 PG, a jeżeli dobrze rozumiem to takowa seryjnie nie występowała, więc zakładam, że przełożył bebechy z Twina 15 Cześć Podaj link do tego filmu. Bo mnie to zaciekawiło. Edytowane 21 Kwietnia 2020 przez bubas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven88 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 https://www.youtube.com/watch?v=LaYA3CbvRnU&t=848s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smokwelski Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Złożenie dobrze przekładni działającej gładko na miarę TP/Stelli wymaga chyba zastosowania kompletu. O ile koło TP PG da się może jakoś obstalować w Stelli, to z pewnością piniony są inne rozmiarami, rotora Stelli nie da się obsadzić na pinionie od TP, bo jest za krótki. W generacji 14 S/15 TP była różnica w skoku szpuli. Nie bardzo to widzę. Jeżeli istnieje możliwość zrobienia Stelli PG to na moje tylko w generacji 18 S/20 TP 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven88 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Dzięki za merytoryczny komentarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Złożenie dobrze przekładni działającej gładko na miarę TP/Stelli wymaga chyba zastosowania kompletu. O ile koło TP PG da się może jakoś obstalować w Stelli, to z pewnością piniony są inne rozmiarami, rotora Stelli nie da się obsadzić na pinionie od TP, bo jest za krótki. W generacji 14 S/15 TP była różnica w skoku szpuli. Nie bardzo to widzę. Jeżeli istnieje możliwość zrobienia Stelli PG to na moje tylko w generacji 18 S/20 TPI tyle w temacie ruskich patentow i filmów z YT i tamtejszych innowacji wyprowadzenia członka z ramienia na czoło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minnow Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Tak jak kolega wyzej napisał z tą różnicą że pinion o tp 15 jest za długi a nie za krotki.w druga strone, gdy osadzimy rotor od tp15 na stelle 14 to pinion kończy się na równo z rotorem i nie ma możliwości przykrecenia. Korpusy stelli 14,vanquisa 16 i tp 15 są takie same i graty zamiennie się mieszczą. Natomiast Rosjanin z filmu przełożył moim zdaniem 3 części od pg 15.drive gear, idlle gear i pinion z tym że musiał go obciąć i od nowa nagwintowac lewym gwintem żeby grało do rotora stelli 14. Tak że jest trochę zabawy. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemow Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Dokładnie. I to taka sama rzeźba jak wiercenie otworu na łożysko na przedniej części obudowy Emblema czy np Twinka Sw.Ruscy tak robią. Jak to działa ? Jak to zrobić dokładnie?Zlecjąc to komuś to raczej gra nie warta świeczki a w warunkach domowych raczej ciężko to ogarnąć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Dokładnie. I to taka sama rzeźba jak wiercenie otworu na łożysko na przedniej części obudowy Emblema czy np Twinka Sw.Ruscy tak robią. Jak to działa ? Jak to zrobić dokładnie?Zlecjąc to komuś to raczej gra nie warta świeczki a w warunkach domowych raczej ciężko to ogarnąć.To już łatwiej na ryby pojechac 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pojrzo Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Koledzy, czy różnica pomiędzy Stellą 2500FJ a C3000 FJ to tylko knob i pojemność szpuli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlodnica Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 (edytowane) Koledzy, czy różnica pomiędzy Stellą 2500FJ a C3000 FJ to tylko knob i pojemność szpuli?Wg mnie tak... No chyba że różnica w wadze 5g na korzyść 2500... Edytowane 28 Kwietnia 2020 przez chlodnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smokwelski Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 (edytowane) moc hamulca chyba jeszcze różna.Edit: jednak nie, obydwa 9 kg, kiedyś chyba tak było Edytowane 28 Kwietnia 2020 przez smokwelski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlodnica Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 W modelu FI te same różnice co w FJ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pojrzo Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Koledzy, a gdzie mogę znaleźć info, jaka jest długość ramienia korbki w Stelli 2500 FJ Z góry dziękiPzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Koledzy, a gdzie mogę znaleźć info, jaka jest długość ramienia korbki w Stelli 2500 FJ Z góry dziękiPzdrTu :55 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pojrzo Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Tu :55 mmDzięki. Znalazłem tabelkę, w której 2500S ma 50 mm, 2500shg 55 mm.Natomiast nie ma w niej żadnych informacji o modelu 2500 FJStąd moje pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Dzięki. Znalazłem tabelkę, w której 2500S ma 50 mm, 2500shg 55 mm.Natomiast nie ma w niej żadnych informacji o modelu 2500 FJStąd moje pytanieBo fj2500 nie istnieje na jdm.A to tamtejsze tabelki podają długość ramienia korbki.Poza nimi mało kto się fatyguje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pojrzo Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Dzięki. Nie wiem jak, ale zmierzę jak dojdzie Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pojrzo Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Chyba jednak ma 50 mm Korbka 2500fj ma taki sam numer katalogowy jak 2500s, która w opisach na stronach japońskich ma korbkę 50 mm Natomiast 2500sgh ma inny numer korbki, a jej długość to 55 mm Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Chyba jednak ma 50 mm Korbka 2500fj ma taki sam numer katalogowy jak 2500s, która w opisach na stronach japońskich ma korbkę 50 mm Natomiast 2500sgh ma inny numer korbki, a jej długość to 55 mm PzdrCiekawa informacja. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sharkfishing Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Ja juz zmierzylem jak mowil guzu 55mm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steril Opublikowano 5 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Jakiś czas temu pytałem Was o Stellę, kasa uzbierana, w przyszłym tygodniu zamawiam 4000fj plus szpulka. Zastanawia mnie sposób mocowania korbki a dokładniej chodzi mi o sposób przechowywania kołowrotka. Czy można złożyć korbkę w jakiś sposób czy trzeba wykręcić zupełnie - jak w takim przypadku zabezpieczyć miejsce na korbkę, żeby nie dostawał się syf? Obecnie w kołowrotku nasci 3000 po odkręceniu pokrętełka z prawej strony mogę lekko złożyć korbkę, schować do woreczka i do usztywnionego hippacka. Zastanawiam się jak zadbać i transportować stellę. Z góry dzięki za poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sharkfishing Opublikowano 5 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Trzeba wykrecic korbke i wlozyc do osobnej kieszeni w pokrowcu. Zaden syf sie nie dostaje trzymam juz tak stelle ponad 20 lat i wszystko jest w jak najwiekszym przadku.W fj korbka sie nie sklada, nawet kiedy sie skladala z reguly ja wykrecalem calkowicie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.