platynowłosy Opublikowano 7 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 (edytowane) Witam Panowie Szukam Kolegi który złozy komputer srtacjonarny. Stary szlag trafił.Laptop mnie nie interesuje.Potrzeby:1) Internet. poczta, korespondencja. Standardowa potrzeba. Nie jestem graczem.2) Szybki, bo oglądam duzo filmów na YT. Też. nie cierpię jak spowalnia.3) B.dużo zdjęć, obróbka na Zoner, na Picasso, 4) Windows. Miałem 7 kę. Sugestia. Jestem otwarty.5) Nagrywarka.To jasne.6) Sugestia co do programu antywirusowego.7) Budżet..? Musi się znaleźć. Parametrów oszczędźmy sobie, nie znam się na tym. Polegam na doświadczeniu Kolegi, który podejmie się.Potrzeby zna.Lokalizacja Warszawa. Dopuszczam możliwosć wskazania źródła zakupu takowego kompa, gotowca. Nie chcę używanego. PozdrawiamAlek Edytowane 7 Stycznia 2018 przez platynowłosy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hvast Opublikowano 7 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Wejdź sobie np na PurePC zestawy na styczeń 2018 i wybierz najtańszy do neta jak zamówisz w morele to Ci złożą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonix Opublikowano 7 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 https://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/jaki_komputer_kupic_zestawy_komputerowe_na_styczen_2018 A ta nagrywarka wcale nie taka oczywista. Coraz częściej komputery jej nie mają. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...