Skocz do zawartości
  • 0

MotorGuide Xi3 / Xi5


hlehle

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

BTW. Urwało mi się ucho od pilota służące do zawieszenia go na smyczce - obudowa nie występuje jako część - tylko cały pilot :(

też tak miałem w zeszłym roku i też się dowiadywałem i uzyskałem identyczną odpowiedź

rozwiązałem to w taki sposób:

- w domu znalazłem tego typu obejmę, tylko bardzo małych rozmiarów

post-46028-0-14684400-1564646729.jpg

- usunąłem pozostałości oryginalnego plastikowego ucha w pilocie

- w miejscu gdzie było to ucho, jest wgłębienie i ta obejma idealnie tam pasuje

- przewierciłem jedną część obudowy pilota, robiąc 2 otwory na śrubki do obejmy

- i w miejsce gdzie było oryginalne plastikowe ucho, przykręciłem na śrubki, nakrętki (i klej, aby uniknąć nieszczelności) tą obejmę

- do niej przymocowałem oryginalną smycz

 

Wygląda to w miarę spoko i trzyma się lepiej niż oryginalne rozwiązanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jedynie Parker 'ma kabel i możliwość wgrania FW'. Dzwoniłem wczoraj do serwisu - są jakieś poprawki - najwcześniej termin po 15.08 (fajnie bo po urlopie a teraz będę stał na sznurku z dziobowcem jako balast). Muszę jechać z łajbą, bo zamocowałem Gm na stałe. Dam znać najpierw po kalibracji (tak jak podesłał kolega "Gumowy") - chociaż tą M+1,1,2 robiłem, a jeśli to nie pomoże dam znać po wizycie w Parkerze.

BTW. Urwało mi się ucho od pilota służące do zawieszenia go na smyczce - obudowa nie występuje jako część - tylko cały pilot :(

Na OLX widziałem trochę odrapany egzemplarz jakiś czas temu, nieduże pieniądze to były, z tego co kojarzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Odnośnie pilota to też miałem urwane to plastikowe ucho. I także odesłali mnie z Parkera na amerykański eBay,celem zakupu pilota.

 

Ja u siebie zrobiłem to trochę inaczej i do dziś zdaje egzamin. Mianowicie z lewa i prawa gdzie było plastik do zapięcia smyczy wywiercilem dziurki wiertelkiem 0,6 mm i wsunąłem drut tej samej średnicy tak by od środka w obudowie zagiąć obydwa końce żeby się nie wysunął.

 

Myślę że ten drut jest pewniejszy niż orginalny plastik. Fotkę mogę wrzucić jak będę w domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Szef serwisu do mnie zadzwonił, sprawa nie jest taka prosta- jeżeli doszło do nieudanej próby update poprzez echo- pada moduł komunikacji i poprzez narzędzia serwisowe nie są w stanie wgrać oprogramowania. Także jeżeli ktoś chce mieć zupdatowany soft silnika, a sam to próbował zrobić poprzez echo i nie wyszło- silnik czeka nieco dłuższy pobyt na serwisie. Moduły są ściągane z Belgii.

Ech, życie. A wszystkiego można by uniknąć, gdyby dystrybutor na PL wgrywał aktualny soft każdemu silnikowi zanim przekaże go partnerom handlowym....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Odnośnie pilota to też miałem urwane to plastikowe ucho. I także odesłali mnie z Parkera na amerykański eBay,celem zakupu pilota.

 

Ja u siebie zrobiłem to trochę inaczej i do dziś zdaje egzamin. Mianowicie z lewa i prawa gdzie było plastik do zapięcia smyczy wywiercilem dziurki wiertelkiem 0,6 mm i wsunąłem drut tej samej średnicy tak by od środka w obudowie zagiąć obydwa końce żeby się nie wysunął.

 

Myślę że ten drut jest pewniejszy niż orginalny plastik. Fotkę mogę wrzucić jak będę w domu.

Dziękuję za pomysł! Też tak zrobię.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Też u siebie urwałem ucho ale klej dwu składnikowy załatwił sprawe a potem mazak czarny i nic nie widać

Po tym jak mój pilot poleciał 10m przed dziób łodzi na środku Dadaja i dzięki refleksowi kolegi został wyłowiony- pójdę 'w metal'. Edytowane przez MarMilo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość Michal Sz

Koledzy powiedzcie czy ktoś używa takich silników  do pontonu 3.3m?

Jak wiadomo ponton jest dużo bardziej podatny na zmiany kierunku.

Zastanawiam się na kupnem mam silnik spalinowy ale aby sobie połowic to jest porostu walka z silnikiem z wędka itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nowa obudowa pilota to raptem kilkanaście usd.

http://trollingmotorparts.com/motor-guide-xi5-remote-housing-kit/

Po pierwsze dojdą koszty wysyłki pewnie co najmniej w wysokości ceny obudowy a po drugie i najważniejsze trwałość nowej obudowy jest/będzie taka sama jak obecnej - czyli przy pierwszym lepszym mocniejszym szarpnięciu za pilota ucho odleci. Przerobiłem swojego 'inwalidę' - dostał blachę wewnątrz i potrójne kółko od kluczy - nie puści na pewno.. Zdjęcia z przeróbki wrzucę do tego posta po weekendzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Czy ktoś moze podać gdzie moge zamówić mocowanie da silnika xi3 na pawęzy aby silnika nie mocować na stale?

Foxboat w sklepie to miał.

Jesteś pewien, że chcesz mocować dziobowca na rufie?

Czy raczej chodzi o podstawę do szybkiego montażu?

W każdym razie przy umiejscowieniu xi na rufie mogą być sensację, nie masz w nim wstecznych obrotów, spodziewam się kłopotów z miejscem na pokładzie do czasu opuszczenia silnika. To nie jest optymalna lokalizacja dla tego typu urządzeń.

Zastanów się, poszukaj filmów w sieci.

 

Wysłane z mojego moto e5 plus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wieści serwisowe: na chwilę obecną żaden moduł GPS, który dotarł od producenta nie działa. Trwa sprawdzanie po kolei całej dostawy.

Także jeśli ktoś zamierza oddawać swój silnik do serwisu w celu załadowania firmware, po wywaleniu się echa - niech zaczeka. Mój będzie tam dwa tygodnie już niedługo, końca tej historii nie widać.

 

 

Wysłane z mojego moto e5 plus przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Maciej_K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Właśnie to jest problem najnowszego wypustu silników, Rosjanie ustalili, że dotyczy serii 2019r. Ma to pewne potwierdzenie w moich przygodach serwisowych- moduły GPS z tego roku stwarzają problemy.

Poza tym, to nie jest o tyle sprawa silnika, co softu w echu i modułu GPS Im nowsza wersja oprogramowania, tym problemów więcej.

Niemniej, to mój upór i chęć posiadania w pełni sprawnego urządzenia i wysłanie xi3 na serwis, pozbawiły mnie możliwości użytkowania.

Silnik działał z pilota,  większość funkcji sterowania z poziomu echa też.

Z perspektywy czasu wiem, że trzeba było się trzymać wariantu b- czyli odesłać silnik w grudniu, jak sezon się skończy.

Jak sprawa się wyjaśni, oczywiście dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Bycie pionierem Maciek niesie za sobą przygody serwisowe...:) ja już się nawet niewqrwiam i nic mnie nie dziwi.czlek płaci nie małe pieniądze i później się zaczyna. Faktem.jest ,że nie jest to wina serwisu i dystrybutora A producenta. W.angli poszedł byś z takim.kwiatkiem do sklepu, położył.na lade i wyszedł z pieniędzmi. U nas pieniądze wydane, są prawie jak zgubione. Niema winnych A klient jest z ręką w nocniku...i to im większy gracz , tym gorzej egzekwować. Na alli express czy przy imporcie większym jak cos nie gra z towarem, się zgłasza dokumentuje i problem z pnia jest rozwiązywany, bez zbędnych dyskusji,obarczania się wina wzajemnie itd...

Edytowane przez siarq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Koledzy to warto kupować teraz nowy silnik, właśnie składam zamówienie nie chce się rozczarować bo to nie jest jakis tam lekki wydatek. Narazie nie będę podpisał do sieci będę używał pilota, ale jeśli problem bedzoe na,tyle złożony ze mimo to nie będzie działać to mam problem bo kasa pójdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Koledzy to warto kupować teraz nowy silnik, właśnie składam zamówienie nie chce się rozczarować bo to nie jest jakis tam lekki wydatek. Narazie nie będę podpisał do sieci będę używał pilota, ale jeśli problem bedzoe na,tyle złożony ze mimo to nie będzie działać to mam problem bo kasa pójdzie.

Z perspektywy używania za pomocą pilota- nie ma większych problemów. Przynajmniej ja ich nie odnotowałem, ale na wodzie byłem krótko.

Z czasem MG może wypuścić łatkę softową/akcję serwisową przeprowadzić tak, by rozwiązać problem i zawieszania się echa i nietrzymania kotwicy GPS po wyborze trasy z poziomu echa.

Z drugiej zaś strony - jeżeli kupujesz sprzęt za niemałe pieniądze- masz prawo oczekiwać, że jego użytkowanie będzie bezproblemowe i wykorzystasz pełną funkcjonalność. To tak pod rozwagę- pewnie do wiosny ogarną problem w MG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...