hlehle Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Szukam na necie zestawienia roznic pomiedzy tymi dwoma modelami i niestety za bardzo nie jestem w stanie znalezc.Moze ktos tutaj juz zglebial ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Michal Sz Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 To ja ci zazdroszczę normalnie- u mnie jest karuzela przy dopłynięciu do wskazanego waypt... Nie znalałzem w USA informacji o postępach, spmuję MG na ich profilu, pod filmami - ale są ukrywane, także nie dzieje się zbyt wiele moim zdaniem. To jest dziwne bo soft jeśli jest ten sam to nie powinien się tak zachowac.Naprawdę to się kwalifikuje do pozwu zbiorowego i niech Parker sie martwi, albo kasę zwraca, produkt niezgodny z opisem.Mi mija gwarancja jesienią wiec mam mało czasu do zastanowienia a sądzę se Lawrence zarzadał kasy od Morotguid i soft nie obsługuje silnika. Wnioskując to po tym ze kotwica sterowana z echa do jakiegoś waipointa działa prawidłowo wiec nawigacja tez nie powinna mieć problemu zatrzymać silnik.Z moich obserwacji komunikacja z silnikiem jest jak najbardziej ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 goldi1231 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Podłączyłem mój IX5 do Hds Live. Echo na jednym akumulatorze, a silnik na drugim.Podczas podpięcia do silnika do sondy za pomocą sieci mam jakieś zakłócenia. Kiedy wypne sieć jest ok. Kiedy płynę na pełnych obrotach śruby - wszystko jest ok, natomiast na wolnych również zakłócenia. Co może być przyczyną? Może coś źle podłączyłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 To jest dziwne bo soft jeśli jest ten sam to nie powinien się tak zachowac.Naprawdę to się kwalifikuje do pozwu zbiorowego i niech Parker sie martwi, albo kasę zwraca, produkt niezgodny z opisem.Mi mija gwarancja jesienią wiec mam mało czasu do zastanowienia a sądzę se Lawrence zarzadał kasy od Morotguid i soft nie obsługuje silnika. Wnioskując to po tym ze kotwica sterowana z echa do jakiegoś waipointa działa prawidłowo wiec nawigacja tez nie powinna mieć problemu zatrzymać silnik.Z moich obserwacji komunikacja z silnikiem jest jak najbardziej ok.Serwis zimą zapewnił, że o ile zostanie problem rozwiązany po stronie MG, to obejmie to silniki także pogwarancyjne. Trzecia naprawa serwisowa - niezrealizowana, uprawnia cię do zwrotu gotówki/wymiany na nowy egz. Prawda jest taka, że korzystam głównie z pilota, a bawić się w cyrki w środku sezonu - no nie jest to optymalne z punktu widzenia wędkarskiego. Co mogłem to zrobiłem ze swej strony, nie chcę się powtarzać. Teraz czekanie, albo pogodzenie się ze stanem faktycznym. Najlepiej to chyba z Minnkotą jest, bo i o Ghoście i o Force słychać w kontekście problemów- za wielką wodą oczywiście. Bo u nas to hiper, super, zostaw u nas swe $$ a potem "bardzo nam przykro"...Co do pozwów zbiorowych - bądź pionierem, mogę dołączyć do listy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Podłączyłem mój IX5 do Hds Live. Echo na jednym akumulatorze, a silnik na drugim.Podczas podpięcia do silnika do sondy za pomocą sieci mam jakieś zakłócenia. Kiedy wypne sieć jest ok. Kiedy płynę na pełnych obrotach śruby - wszystko jest ok, natomiast na wolnych również zakłócenia. Co może być przyczyną? Może coś źle podłączyłem?Bez zdjęć może być trudno @ podłączenie. Opis wygląda na zakłócenia maxymizera, bo przy max- gdy już nie działa- obraz jest u ciebie ok. Póki co , to tylko o Garminach i efektach specjalnych na ich ekranach czytam od maxymizerów, a problemy hds, to jednak nowość w materii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 goldi1231 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Sieć i silnik są podpięte razem pod jeden aku, a sonda pod drugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 podepnij siec pod aku od echa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 goldi1231 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Kurde znowu przeróbka, a mam podpięte pod jedno gniazdo, które podpinam do aku (silnik + sieć). Muszę przerobić na drugie gniazdo. Jak wrócę do domu to porobię zdjęcia i wrzucę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 goldi1231 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Ogólnie dziękuję za podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Michal Sz Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Podłączyłem mój IX5 do Hds Live. Echo na jednym akumulatorze, a silnik na drugim.Podczas podpięcia do silnika do sondy za pomocą sieci mam jakieś zakłócenia. Kiedy wypne sieć jest ok. Kiedy płynę na pełnych obrotach śruby - wszystko jest ok, natomiast na wolnych również zakłócenia. Co może być przyczyną? Może coś źle podłączyłem?O jakich zakłóceniach piszesz, ciekaw jestem? Ja mam echo silnik i ladowanie accu z siknika spalinowego do tego samego accu i nie mam żadnych zakłóceń. Silnik MG Xi3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 goldi1231 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Jakieś kreski na SI się robią, obraz się rozjaśnia i nic nie widać. Jak płynę na max obrotach jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Silnik sieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 goldi1231 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Czyli co trzeba, aby było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymusS Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Dokładnie Też tak miałem gdy miałem xi3 i garmina na innym akuWystarczyło albo podlaczyc się do jednego aku, albo uziemic '-' ma aku do którego podłączone jest echo Sent from my SM-G965F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 goldi1231 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Jak uziemic aku? Czyli wystarczy wszystko podłączyć na jednym aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymusS Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Albo wszystko na jednym aku A przez "uziemienie" aku do którego podłączona jest echosonda rozumiem po prostu poprowadzenie kabla od minusa tego akumulatora do wody (czyli np do jakiegoś metalowego elementu na łodzi który się styka z wodą. U mnie to była po postu łódź, bo ona cała jest aluminiowa) Sent from my SM-G965F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 goldi1231 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Wielkie dzięki. Sprawdzę. Będę musiał kabel wypuścić do wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Michal Sz Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Jakieś kreski na SI się robią, obraz się rozjaśnia i nic nie widać. Jak płynę na max obrotach jest ok.Jesli silnik komutatorowy to moze na pewnych obrotach zbyt mocno iskrzy i dlatego taki efekt, mozna by dalo sie to probowac wyeliminowac okndensatorem, jak dawniej w komarkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rgmm Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Potwierdzam problem z zakłóceniami,zmieniłem echosondę na hds live z elit ti i zaczęły się problemy.Silnik podpięty przez sieć nmea 2000 do echa i po dopłynięciu do punktu zaczyna krążyć zamiast postawić kotwice ,trzeba go ręcznie kotwiczyć. i przy zwiększeniu obrotów zaczyna siać zakłócenia na obrazowaniu SI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 goldi1231 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Mam to samo jeżeli chodzi o zakłócenia. Muszę jeszcze sprawdzić czy jak dopłynie do wskazanego miejsca to się zakotwiczy czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymusS Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Potwierdzam problem z zakłóceniami,zmieniłem echosondę na hds live z elit ti i zaczęły się problemy.Silnik podpięty przez sieć nmea 2000 do echa i po dopłynięciu do punktu zaczyna krążyć zamiast postawić kotwice ,trzeba go ręcznie kotwiczyć. i przy zwiększeniu obrotów zaczyna siać zakłócenia na obrazowaniu SI.Nie laczylem mg z echemAle naszla mnie taka myśl po opisie objawow (więc to tylko hipoteza): czy po podlaczeniu silnika do echa, nie trzeba gdzieś w ustawieniach wskazac z którego gps zestaw ma korzystać?Bo po podłączeniu sa 2 źródła gpsI gdy jest wykorzystywany ten z echa, to silnik zglupieje, bo przeciez ten odbiornik gps nie jest w miejscu gdzie jest silnik i moze się zacząć nieskonczona historia prob ustawienia pozycjiWięc nalezaloby ustawic jako źródło pozycji gps: silnik Zaznaczam: zgaduje to tylko na podstawie opisu. Nigdy nie laczylem mg z echem Sent from my SM-G965F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Łukasz.t Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 (edytowane) Na grupie z usa coś jest o jakimś nowym oprogramowaniu do silnika które rozwiązuje część problemówhttps://www.facebook.com/groups/824127438065311/permalink/904839773327410/ W komentarzach kilka filmów z działania Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Edytowane 3 Czerwca 2020 przez Łukasz.t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 (edytowane) Zgłosiłem akces, zobaczymy czy mnie przyjmą Jutro dzwonię do serwisu Parkera, czy coś wiedzą. Nope, nie rozwiązane problemy nadal. "Sukcesem" jest chyba to, że silnik nie woła o update przez ekran...no nic, keep on rolling MG. Edytowane 3 Czerwca 2020 przez Maciej_K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Michal Sz Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Potwierdzam problem z zakłóceniami,zmieniłem echosondę na hds live z elit ti i zaczęły się problemy.Silnik podpięty przez sieć nmea 2000 do echa i po dopłynięciu do punktu zaczyna krążyć zamiast postawić kotwice ,trzeba go ręcznie kotwiczyć. i przy zwiększeniu obrotów zaczyna siać zakłócenia na obrazowaniu SI.To znaczy ze na Elite Ti nie było problemu z kotwiczeniem po osiągnięciu celu?Sam mam zamiar zamienić Elite Ti2 na HDS Live ale nie będę zadowolony jak będę walczył znowu z jakimiś zakloceniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Michal Sz Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Zgłosiłem akces, zobaczymy czy mnie przyjmą Jutro dzwonię do serwisu Parkera, czy coś wiedzą. Nope, nie rozwiązane problemy nadal. "Sukcesem" jest chyba to, że silnik nie woła o update przez ekran...no nic, keep on rolling MG. Maciej moje echo po podłączeniu do silnika nie chciało go aktualizować ja tego info nie widziałem na oczy jeszcze, silnik i echo mam od sierpnia 2019, echo miało 2 aktualizacje w tym w zeszłym tygodniu na zbiorniku bo podłączone było do smartfona, żadnej aktualizacji silnika nie chciał zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Michal Sz Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 Czy moze ktos to potwierdzic , jak wykonam komende resetu GPS (M)+1,1,4 to musze silnik wylaczyc? Bez wylaczenia nie da sie aktywowac GPS ponownie i funkcje nie dzialaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
hlehle
Szukam na necie zestawienia roznic pomiedzy tymi dwoma modelami i niestety za bardzo nie jestem w stanie znalezc.
Moze ktos tutaj juz zglebial ten temat?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
261
89
76
52
Popularne dni
9 Gru
27
22 Mar
25
24 Cze
23
2 Sty
21
Top użytkownicy dla tego pytania
Koza11 261 odpowiedzi
siarq 89 odpowiedzi
nurek28 76 odpowiedzi
mancio 52 odpowiedzi
Popularne dni
9 Gru 2018
27 odpowiedzi
22 Mar 2018
25 odpowiedzi
24 Cze 2020
23 odpowiedzi
2 Sty 2019
21 odpowiedzi
Popularne posty
psulek
Tu nie chodzi o to czy robić czy nie robić, tylko o komentowanie ile coś jest warte "bo mi się tak wydaje". Nikt nikomu nikogo nie piętnuje za robienie czegoś samodzielnie, tylko przydała by się chwil
golenia
W tym roku miałem kilka razy sytuację, że rozłączał się GPS. Były to pierwsze oznaki jego końca, a silnik mam już 8 lat. W końcu padł zupełnie i zacząłem szukać nowego modułu. W Polsce po znajomościac
and66
Rosjanie jak widać nas wyprzedzają i mają świetne filmy o silnikach zaburtowych z rozbiórką na części pierwsze spalinowych chinoli z pokazaniem ich wad i różnic w stosunku do Yamahy lub Tohatsu oraz z
Opublikowane grafiki
1739 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.