Skocz do zawartości
  • 0

MotorGuide Xi3 / Xi5


hlehle

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Wiatr szybciej przestawi lżejsza łódkę od cięższej bardziej zanurzonej. 8m/s to 28 km/h a nie 30-40km/h.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

od 28 do 30 km różnica żadna. Ponton jest podatny na znoszenie dużo bardziej niż łódź- wysoka burta, niewielka masa, brak kila. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam, w moim silniku mg xi3 pojawił się problem z nadmiernym zużyciem baterii w pilocie, od początku sezonu do teraz wymieniłem już 2kmp, a byłem może z 10 razy na rybach. Czy to jest norma, czy coś jest nie tak, jak jest u was czy tak często też zmieniacie baterie?

 

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Silnik mam od tego roku pływam 2-4 razy w miesiącu i już trzeci komplet, zdecydowanie coś jest nie tak, tylko co? Czy przyczyną może być brak kalibracji silnika względem łodzi? Czy można zrobić reset ustawień i cały proces przeprowadzić jeszcze raz?

 

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam, w moim silniku mg xi3 pojawił się problem z nadmiernym zużyciem baterii w pilocie, od początku sezonu do teraz wymieniłem już 2kmp, a byłem może z 10 razy na rybach. Czy to jest norma, czy coś jest nie tak, jak jest u was czy tak często też zmieniacie baterie?

 

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

To samo miałem u siebie. Skończyło się na wymianie pilota (gwarancja).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzwoniłem do Parkera, problem okazuje się dość znany i ogólnie powszechny wadliwe zdarzają się piloty które wymieniają praktycznie od ręki. Jeżeli oczywiście mają na stanie, akurat teraz brak ale za dwa i pół tygodnia będą mieć. Problem wydaje się być rozwiązany, wszystkim dziękuję za trafne sugestie.

 

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wracając do połączeni silnika z echo wciąż zastanawiam się czy ryzykować i zacząć budować sieć 2 echosondy, dziobowka, antena point-one. Jak się okaże ze silnik będzie świrował to 3 tys wyrzucone w błoto.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

To nie rozumiem poco sprzedają dodatkowo pedał do xi3?

Bo w USA na bassowych łodziach czesto steruje się pedałem, by mieć wolne ręce do łowienia. U nas kotwica gps jest najczęstszym ficzerem w użyciu, tam niekoniecznie,  bo od lat używa się silników sterowanych pedałem i obławia za jego pomocą z dziobu łodzi różne miejscówki. Do kotwiczenia na płytkm mają talony, powerpole itp. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Macieju, ostatnie 2 pytania by zamknąć temat czy blokada kursu działa poprawnie na MG? I czy jest coś co przemawia za kupnem xi5 zamiast 3? Lepsza płytka lub podwójny zamek

Bo pedał nożny to zbędny dodatek biorąc pod uwagę nasze gumiaki no chyba że jako awaryjne sterowanie.

Po dochowaniu reżimów kalibracyjnych, z poziomu pilota wszystko działa ok. Oczywiście myszkuje nieco, po prostu taki urok tych silników. 

Skoro funkcje sieciowe, pilot są takie same, korzystamy głównie z kotwiczenia- nie widzę sensu, by dopłacać za inny pędnik, kontaktronowe styki wyłączające silnik na sankach zaraz po wciągnięciu czy wspomniany dwukanałowy moduł wifi w xi5. Od awaryjnego napędu i sterowania masz wiosła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Niedawno pisałem o problemie z funkcją kotwicy przy wietrznej pogodzie.

Jakby ktos mial podobny klopot to nizej opisuje jak uporalem sie z tym dziadostwem.

Problem pokazalem na filmiku na yt:

https://youtu.be/34lAezCosxg

 

Zagladnalem pod obudowe i kabel gps szedl środkiem razem z kablami zasilania. Jest to niezgodne z zalecaniami z instrukcji MG. Moze to powodowac zaklocanie gps i kompasu.

Ulozylem kable zgodnie z instrukcja i dodatkowo owinąłem zasilanie folia aluminową zeby troche ekranowac pole elektryczne.

 

Teraz przy silnym wietrze silnik trzyma bardzo przyzwoicie w punkcie. Soft po updacie tegorocznym oczywiscie.

Wydaje sie ze jeszcze go nie wyrzuce na smietnik. Moze przy nastepnej awarii;)

28395b3499e30ffbc498b1f68b388a1a.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez rompacz
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...