hlehle Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Szukam na necie zestawienia roznic pomiedzy tymi dwoma modelami i niestety za bardzo nie jestem w stanie znalezc.Moze ktos tutaj juz zglebial ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 drChlubicz Opublikowano 8 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca Spójrz 3 strony wstecz, temat był przerabiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mancio Opublikowano 10 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października Czołem. Mam problem z xi3. Jakieś 3lata temu był na serwisie bo coś tam padło, nie pamiętam dokladnie. Silnik wrócił i zaczął się problem, że jak płynąłem z zadanym kierunkiem kursu, silnik po jakimś czasie robił pip i się wyłączał, na kotwicy to samo, trzyma, trzyma, pip i stop. Nigdy nie było czasu tego zareklamować i minęły już 3 lata. Wczoraj próbowałem go zresetować i zrobić jeszcze raz kalibrację i od wczoraj jest jeszcze gorzej, wariuje, obraca to w prawo, to w lewo... Cofnąłem się parę stron wstecz w wątku, poczytałem i chyba źle wykonywałem tą procedurę. Czy ktoś może powiedzieć, że to co opisuję, właśnie na to wskazuje...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sławek Długosz Opublikowano 10 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października Czołem. Mam problem z xi3. Jakieś 3lata temu był na serwisie bo coś tam padło, nie pamiętam dokladnie. Silnik wrócił i zaczął się problem, że jak płynąłem z zadanym kierunkiem kursu, silnik po jakimś czasie robił pip i się wyłączał, na kotwicy to samo, trzyma, trzyma, pip i stop. Nigdy nie było czasu tego zareklamować i minęły już 3 lata. Wczoraj próbowałem go zresetować i zrobić jeszcze raz kalibrację i od wczoraj jest jeszcze gorzej, wariuje, obraca to w prawo, to w lewo... Cofnąłem się parę stron wstecz w wątku, poczytałem i chyba źle wykonywałem tą procedurę. Czy ktoś może powiedzieć, że to co opisuję, właśnie na to wskazuje...? Prawdopodobnie tak..kalibrację powtórz dwukrotnie i rób w miarę duże okręgi, pomiędzy jedną a drugą kalibracją wyjmij silnik z wody tak żeby się rozłączyło zasilanie i wtedy opuść go ponownie, poczekaj aż złapie sygnał Gps..wykonaj drugą kalibrację, zrób to przy w miarę bezchmurnym niebie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mancio Opublikowano 11 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października Prawdopodobnie tak..kalibrację powtórz dwukrotnie i rób w miarę duże okręgi, pomiędzy jedną a drugą kalibracją wyjmij silnik z wody tak żeby się rozłączyło zasilanie i wtedy opuść go ponownie, poczekaj aż złapie sygnał Gps..wykonaj drugą kalibrację, zrób to przy w miarę bezchmurnym niebieDzięki Sławku za odpowiedź. Duże okręgi- zrozumiałem, Dobra pogoda- zrozumiałem. Podwójna kalibracja- zrozumiałem, tylko pytanie czy pomiędzy nimi M111? No i te "wyjęcie silnika z wody"- tego nie rozumiem, bo sygnał GPS jest nawet jak się silnik wyjmie, dopiero odcięcie zasilania i ponowne uruchomienie przywraca ikonkę satelity... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sławek Długosz Opublikowano 11 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października (edytowane) Dzięki Sławku za odpowiedź. Duże okręgi- zrozumiałem, Dobra pogoda- zrozumiałem. Podwójna kalibracja- zrozumiałem, tylko pytanie czy pomiędzy nimi M111? No i te "wyjęcie silnika z wody"- tego nie rozumiem, bo sygnał GPS jest nawet jak się silnik wyjmie, dopiero odcięcie zasilania i ponowne uruchomienie przywraca ikonkę satelity...To odłącz zasilanie, bo w xi5 po wyjęciu z wody odcina wszystko..tak, pomiędzy kalibracjami M111 Edytowane 11 Października przez Slawek Dlugosz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mancio Opublikowano 13 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października To odłącz zasilanie, bo w xi5 po wyjęciu z wody odcina wszystko..tak, pomiędzy kalibracjami M111Zrobiłem wszystko zgodnie ze wskazówkami i procedurą i dalej to samo... np zadanie kursu to płynie tak jakby zakosami zamiast płynnie trzymać kierunku to jakby za późno reaguje i odbija, później w drugą stronę i znów odbija... z kotwicą to samo jak jest zadana to póki się ustawi to kręci się, to w jedną to w drugą, to spowrotem... już jak złapie w końcu punkt, to trzyma... tak jakby miał problem z gps... a może jest jakiś sposób na reset taki całkowity...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 UTi Opublikowano 13 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października Spróbuj zresetować kombinacją klawiszy M,1,1,4 i od nowa przeprowadzić kalibrację. Może to coś pomoże. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mancio Opublikowano 13 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października Spróbuj zresetować kombinacją klawiszy M,1,1,4 i od nowa przeprowadzić kalibrację. Może to coś pomoże.Ok, a te M114 to co to robi? To reset jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 UTi Opublikowano 13 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października Dokładnie tak. Kombinacja M,1,1,4 powinna zresetować silnik. Następnie spróbuj wykonać kalibracje jak koledzy powyżej napisali. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sławek Długosz Opublikowano 13 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października Co do kalibracji zapomniałem dodać że trzeba ustawić głębokość zanurzenia silnika, a mianowicie odległość od spodu głowicy GPS ( główki ) do góry pierścienia głebokości powinna wynosić 152 mm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mancio Opublikowano 13 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października Dzięki wielkie, jutro spróbuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mancio Opublikowano 13 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października Co do kalibracji zapomniałem dodać że trzeba ustawić głębokość zanurzenia silnika, a mianowicie odległość od spodu głowicy GPS ( główki ) do góry pierścienia głebokości powinna wynosić 152 mmSławek weź jeszcze powiedz o jaką odległość chodzi, jaki to "pierścień głębokości"...? Mam ten silnik z tą dłuższą "sztycą" i mam go w wodzie na maxa, w sensie, że na max opuszczony, bo przy dużej fali, płynąć pod falę jak łódka "skacze" to i tak czasami śruba wychodzi ponad lustro wody... ale to na dużej fali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mancio Opublikowano 13 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października (edytowane) . Edytowane 13 Października przez mancio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sławek Długosz Opublikowano 14 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października Sławek weź jeszcze powiedz o jaką odległość chodzi, jaki to "pierścień głębokości"...? Mam ten silnik z tą dłuższą "sztycą" i mam go w wodzie na maxa, w sensie, że na max opuszczony, bo przy dużej fali, płynąć pod falę jak łódka "skacze" to i tak czasami śruba wychodzi ponad lustro wody... ale to na dużej fali...Poniżej masz poglądowy szkic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
hlehle
Szukam na necie zestawienia roznic pomiedzy tymi dwoma modelami i niestety za bardzo nie jestem w stanie znalezc.
Moze ktos tutaj juz zglebial ten temat?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
261
89
76
52
Popularne dni
9 Gru
27
22 Mar
25
24 Cze
23
2 Sty
21
Top użytkownicy dla tego pytania
Koza11 261 odpowiedzi
siarq 89 odpowiedzi
nurek28 76 odpowiedzi
mancio 52 odpowiedzi
Popularne dni
9 Gru 2018
27 odpowiedzi
22 Mar 2018
25 odpowiedzi
24 Cze 2020
23 odpowiedzi
2 Sty 2019
21 odpowiedzi
Popularne posty
psulek
Tu nie chodzi o to czy robić czy nie robić, tylko o komentowanie ile coś jest warte "bo mi się tak wydaje". Nikt nikomu nikogo nie piętnuje za robienie czegoś samodzielnie, tylko przydała by się chwil
golenia
W tym roku miałem kilka razy sytuację, że rozłączał się GPS. Były to pierwsze oznaki jego końca, a silnik mam już 8 lat. W końcu padł zupełnie i zacząłem szukać nowego modułu. W Polsce po znajomościac
and66
Rosjanie jak widać nas wyprzedzają i mają świetne filmy o silnikach zaburtowych z rozbiórką na części pierwsze spalinowych chinoli z pokazaniem ich wad i różnic w stosunku do Yamahy lub Tohatsu oraz z
Opublikowane grafiki
1739 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.