hlehle Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Szukam na necie zestawienia roznic pomiedzy tymi dwoma modelami i niestety za bardzo nie jestem w stanie znalezc.Moze ktos tutaj juz zglebial ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymusS Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 Czy moze ktos to potwierdzic , jak wykonam komende resetu GPS (M)+1,1,4 to musze silnik wylaczyc? Bez wylaczenia nie da sie aktywowac GPS ponownie i funkcje nie dzialaja. A po co chcesz resetować gps do ustawień fabrycznych? Nie wystarczy M111 (czyli kalibracja kompasu, uwaga: po tym trzeba zrobić powoli kółeczko łodzią, ale na innym silniku niż mg) i M112 (kalibracja ustawień silnika względem osi łodzi) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 artur.piwo73 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 Cześć.Mam problem z Xi3 po włączeniu funkcji kotwicy silnik ładnie trzyma ale po jakimś czasie jakby gubi satelity. Kontrolka GPS gaśnice i dryfuję. Nie ma reguły, raz 3 godz. innym 20min. Aku jest ok, podłączenia też, kalibracje zrobione. Parker chce żeby odesłać, może ktoś się spotkał z problemem i ma rozwiązanie .Dziękuję. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Michal Sz Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 (edytowane) A po co chcesz resetować gps do ustawień fabrycznych? Nie wystarczy M111 (czyli kalibracja kompasu, uwaga: po tym trzeba zrobić powoli kółeczko łodzią, ale na innym silniku niż mg) i M112 (kalibracja ustawień silnika względem osi łodzi) ? "Ale na innym silniku niz MG " - tego nie praktykowalem moze moje problemy sa z tym zwiazane ze zawsze robilem to silnikiem MG. Robie to poniewaz mam problem przy plyniecu na kurs i podczas korekcji nie wazne w ktora strone silnik zawsze obroci sie w lewo o ok20 stopni i wroci na kurs ( robi raki trik glowa w lewo za kazdym razem jak wcisne kierunki na pilocie ) Dodam ze reset GPS nie pomaga . Edytowane 5 Czerwca 2020 przez Michal Sz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Michal Sz Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 Cześć.Mam problem z Xi3 po włączeniu funkcji kotwicy silnik ładnie trzyma ale po jakimś czasie jakby gubi satelity. Kontrolka GPS gaśnice i dryfuję. Nie ma reguły, raz 3 godz. innym 20min. Aku jest ok, podłączenia też, kalibracje zrobione. Parker chce żeby odesłać, może ktoś się spotkał z problemem i ma rozwiązanie .Dziękuję. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu TapatalkaTen system serwisowania i proszenie o odsylanie to toche nie trafione jest, silnik ktory pracuje w jakis tam srodowisku nie konieczenie zachowa sie tak samo w PARKER. Dziwie sie ze MG nie ma opcji wysylania logow silnika to by ograniczylo proszenie sie o wysylke calego sprzetu do dystrybutora co czesto nie pomoze w niczym. Sprzet za taka kase powinien wspierac mozliwie wszytko aby ograniczyc pakowanie sprzetu i wysylanie bo cos nie dziala. Maja wszelkie mozliwosci wysylania informacji i zbierania logow nie rozumiem ze o to nie zadbano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymusS Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 (edytowane) "Ale na innym silniku niz MG " - tego nie praktykowalem moze moje problemy sa z tym zwiazane ze zawsze robilem to silnikiem MG. Robie to poniewaz mam problem przy plyniecu na kurs i podczas korekcji nie wazne w ktora strone silnik zawsze obroci sie w lewo o ok20 stopni i wroci na kurs ( robi raki trik glowa w lewo za kazdym razem jak wcisne kierunki na pilocie ) Dodam ze reset GPS nie pomaga . W manualu do silnika jest napisane, aby po M111 zrobić powolne kółko lub 2, ale na innym silniku niż mg Powinno się to robić, za każdym razem gdy pływasz w nowym miejscu oddalonym od poprzedniego. Świta mi w głowie odległość 300km (ale nie pamiętam gdzie tą wartość przeczytałem) "COMPASS CALIBRATION IMPORTANT: This calibration is completed at the factory. It should be repeated at the time of installation, if the Pinpoint GPS system is not performing as expected, or if you have travelled a long distance from the last point of calibration. This calibration may be done with the boat in the water using the primary propulsion engine, or with the boat on the trailer. If the boat is on the trailer, tow the boat in two circles. Two beeps will occur when very close to completing the second circle. Listen for the tone to acknowledge a successful calibration. The GPS light will turn off after command M111 is accepted. The GPS light will turn on and a beep will occur, signalling a successful calibration." Edytowane 5 Czerwca 2020 przez SzymusS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Michal Sz Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 W manualu do silnika jest napisane, aby po M111 zrobić powolne kółko lub 2, ale na innym silniku niż mg Powinno się to robić, za każdym razem gdy pływasz w nowym miejscu oddalonym od poprzedniego. Świta mi w głowie odległość 300km (ale nie pamiętam gdzie tą wartość przeczytałem) "COMPASS CALIBRATION IMPORTANT: This calibration is completed at the factory. It should be repeated at the time of installation, if the Pinpoint GPS system is not performing as expected, or if you have travelled a long distance from the last point of calibration. This calibration may be done with the boat in the water using the primary propulsion engine, or with the boat on the trailer. If the boat is on the trailer, tow the boat in two circles. Two beeps will occur when very close to completing the second circle. Listen for the tone to acknowledge a successful calibration. The GPS light will turn off after command M111 is accepted. The GPS light will turn on and a beep will occur, signalling a successful calibration."Sprawdze to w sobote, moj roblem ze nie czytam instrukcji, tu jest wyraznie napisane ze glownym silnikiem, pewnie te "kiwanie glowa " moze byc tym spowodowane ze robilem to silnikiem dziobowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mickeN Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 Też czasem mi się to zdarza, a silnik mam nowy od maja. Słyszałem, że coś takiego czasem się zdarza no ale bez przesady, co drugi/trzeci wyjazd gubi sygnał kilka razy albo po wciśnięciu funkcji kotwicy obkręca się o 270 stopni zamiast od kilka w lewo-prawo żeby złapać punkt ... strasznie denerwujące zamiast łowić to człowiek bawi się silnikiem aby w końcu złapał ..Cześć.Mam problem z Xi3 po włączeniu funkcji kotwicy silnik ładnie trzyma ale po jakimś czasie jakby gubi satelity. Kontrolka GPS gaśnice i dryfuję. Nie ma reguły, raz 3 godz. innym 20min. Aku jest ok, podłączenia też, kalibracje zrobione. Parker chce żeby odesłać, może ktoś się spotkał z problemem i ma rozwiązanie .Dziękuję.Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rgmm Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 Silnik MG zatrzymuje się w punkcie ale z poziomu kotwicy tzn wybieramy "kotwica" później "waipont" następnie z listy punkt kotwiczenia wtedy silnik zareaguje ,dopłynie do punktu i się zakotwiczy , przynajmniej u mnie tak jest.Natomiast jeżeli mamy dużo waipuntów to jest uciążliwe szukanie z listy tego interesującego nas punktu kotwiczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Michal Sz Opublikowano 7 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 Dla informacji odnosnie moich problemow z silnikiem Xi3 z ruchem w lewa strone dowy silnia po korekcie kierunku bylo spowodowane tym ze wykonywalem zla procedure calibracji kompasu, dzieki SzymusS problem zostal rozwiazany. Jednak trzeba czytac instrukcje czasami. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rgmm Opublikowano 7 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 Kalibracja bardzo ważna i co jakiś czas warto powtórzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dreyk1984 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Cześć.Mam problem z Xi3 po włączeniu funkcji kotwicy silnik ładnie trzyma ale po jakimś czasie jakby gubi satelity. Kontrolka GPS gaśnice i dryfuję. Nie ma reguły, raz 3 godz. innym 20min. Aku jest ok, podłączenia też, kalibracje zrobione. Parker chce żeby odesłać, może ktoś się spotkał z problemem i ma rozwiązanie .Dziękuję. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu TapatalkaCześć,Niestety mam ten sam problem. Sprzęt kupiony jakiś miesiąc temu. Silnik samoczynnie wyłącza funkcję kotwicy. Nie ma regularności, raz dzieje się to co kilka minut innym razem potrafi stać nawet 30min. Wyłączenie sygnalizowane jest podwójnym sygnałem dźwiękowym. Przestaje działać śruba i dioda GPS przestaje mrugać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mickeN Opublikowano 9 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Widzę, że kilka osób ma też ten sam problem, jak zrobić tą kalibrację kompasu ? Proszę napisać po "chłopsku" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 (edytowane) Widzę, że kilka osób ma też ten sam problem, jak zrobić tą kalibrację kompasu ? Proszę napisać po "chłopsku" Wziąć pilot do łapy- ze świeżymi bateriami, potem trzymając wciśniętą literę M dodajesz kombinację 1,1,1, - zaćwierka i wtedy musisz wykonać półtora obrotu łodzią- promień okręgu ok 30m wystarczy. Zaćwierka znowu- będzie ok. Kompasy elektroniczne kalibruje się właśnie w taki sposób, z prędkością kątową 2-4 stopnie. Edytowane 9 Czerwca 2020 przez Maciej_K 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Michal Sz Opublikowano 9 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 (edytowane) Wziąć pilot do łapy- ze świeżymi bateriami, potem trzymając wciśniętą literę M dodajesz kombinację 1,1,1, - zaćwierka i wtedy musisz wykonać półtora obrotu łodzią- promień okręgu ok 30m wystarczy. Zaćwierka znowu- będzie ok. Kompasy elektroniczne kalibruje się właśnie w taki sposób, z prędkością kątową 2-4 stopnie. Zapomiales Macku dodać ze powinno się używać drugiego silnika nie silnika który kalibrujemy.Dodam ze wiosła też mogą być. Edytowane 9 Czerwca 2020 przez Michal Sz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 10 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Zapomiales Macku dodać ze powinno się używać drugiego silnika nie silnika który kalibrujemy.Dodam ze wiosła też mogą być.To powyżej napisano. Przyjąłem za pewnik ,ale dzięki za uzupełnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mickeN Opublikowano 10 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Rozumiem, że silnik musi być rozłożony ( w wodzie ) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 10 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Rozumiem, że silnik musi być rozłożony ( w wodzie ) ?Oczywiście, podłączony i połączony z satelitami- o czym zapiszczy po chwilo od podłączenia zasilania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymusS Opublikowano 10 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 W wodzie, wg instrukcji, nie musi być, bo może być na przyczepie, i takim zestawem z lodka na przyczepie robić kółka. Ale to dosyc karkolomne rozwiązanie, więc lepiej gdy jest w wodzie;) Sent from my SM-G965F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 10 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 W wodzie, wg instrukcji, nie musi być, bo może być na przyczepie, i takim zestawem z lodka na przyczepie robić kółka. Ale to dosyc karkolomne rozwiązanie, więc lepiej gdy jest w wodzie;) Sent from my SM-G965F using TapatalkTak możesz aligment ustawić, nie kompas w czapce silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 10 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 mozna i z taczka w kolo polatac )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 10 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 mozna i z taczka w kolo polatac ))Duża musi być, by pomieścić xi, point-1 to co innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymusS Opublikowano 10 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Tak możesz aligment ustawić, nie kompas w czapce silnika.Nie, kompas, wg instrukcji mgTylko cholernie to niepraktyczne wg mnie Sent from my SM-G965F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 10 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 O kurde, takiego numeru to nie widziałem. To jeszcze bardziej niż niepraktyczne 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mickeN Opublikowano 11 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2020 albo wezmę łódkę na plecy i zrobię takie kółko po działce na dniach jadę na łódkę, zobaczę czy dalej dzieje się to samo co na poprzednich wyjazdach, w razie co zrobię kalibrację i dam znać czy coś się zmieniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 11 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2020 albo wezmę łódkę na plecy i zrobię takie kółko po działce na dniach jadę na łódkę, zobaczę czy dalej dzieje się to samo co na poprzednich wyjazdach, w razie co zrobię kalibrację i dam znać czy coś się zmieniłoJeżeli obie kalibracje nie pomogły, zasilanie i silnika i pilota jest w porządku- a nie będzie poprawy- zostaje ci tylko serwis ,bo ewidentnie coś jest nie tak. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
hlehle
Szukam na necie zestawienia roznic pomiedzy tymi dwoma modelami i niestety za bardzo nie jestem w stanie znalezc.
Moze ktos tutaj juz zglebial ten temat?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
261
89
76
52
Popularne dni
9 Gru
27
22 Mar
25
24 Cze
23
2 Sty
21
Top użytkownicy dla tego pytania
Koza11 261 odpowiedzi
siarq 89 odpowiedzi
nurek28 76 odpowiedzi
mancio 52 odpowiedzi
Popularne dni
9 Gru 2018
27 odpowiedzi
22 Mar 2018
25 odpowiedzi
24 Cze 2020
23 odpowiedzi
2 Sty 2019
21 odpowiedzi
Popularne posty
psulek
Tu nie chodzi o to czy robić czy nie robić, tylko o komentowanie ile coś jest warte "bo mi się tak wydaje". Nikt nikomu nikogo nie piętnuje za robienie czegoś samodzielnie, tylko przydała by się chwil
golenia
W tym roku miałem kilka razy sytuację, że rozłączał się GPS. Były to pierwsze oznaki jego końca, a silnik mam już 8 lat. W końcu padł zupełnie i zacząłem szukać nowego modułu. W Polsce po znajomościac
and66
Rosjanie jak widać nas wyprzedzają i mają świetne filmy o silnikach zaburtowych z rozbiórką na części pierwsze spalinowych chinoli z pokazaniem ich wad i różnic w stosunku do Yamahy lub Tohatsu oraz z
Opublikowane grafiki
1739 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.