Skocz do zawartości
  • 0

MotorGuide Xi3 / Xi5


hlehle

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@Michal masz rację, mi chodzi.o to , ze jsli silnik pracuje w sieci to można wpierw samemu spróbować. To nic nie kosztuje , a może pomóc. Jak się nie uda ,to zostaje wysylka do parkerow I niema zmiluj... ja też miałem wysyłać, ale wpierw zrobiłem aktualizacje i poszlo. Jeśli silnik nie robi w sieci i nie ma z nim problemów, to zbędna jest jego aktualizacja, bo i tak nic nie wniesie

A sprawdziłeś czy twoje numery seryjne wymagają aktualizacji przez UBS dongla ? Jakbym miał numery z innego zakresu tez bym zrobił to za pomocą karty SD, wolałem nie ryzykować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A sprawdziłeś czy twoje numery seryjne wymagają aktualizacji przez UBS dongla ? Jakbym miał numery z innego zakresu tez bym zrobił to za pomocą karty SD, wolałem nie ryzykować.

Podeslę ktoś linka z tym zakresem numerów w których można zrobić aktualizację samemu?

 

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ka wysłałem silnik na aktualizację... (potrafil zaplatywac sie w kabel szczegolnie przy flaucie )wrócił po 3 dniach ... I przestał się obracać w lewo ... zabrali silnik ponownie ... I już go 4 tygodnie nie widzie... W środę 1.5 tygodnia temu miał przyjść jakaś część... I cisza ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ka wysłałem silnik na aktualizację... (potrafil zaplatywac sie w kabel szczegolnie przy flaucie )wrócił po 3 dniach ... I przestał się obracać w lewo ... zabrali silnik ponownie ... I już go 4 tygodnie nie widzie... W środę 1.5 tygodnia temu miał przyjść jakaś część... I cisza ...

No to zaczynam się martwic!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Testuje silnik po powrocie z serwisu Parkera, niestety nie dość że przysłali mi w nieoryginaln opakowaniu który celowo przetrzymałem to naprawa doprowadzilela do tego ze silnik dziala gorzej niż przed wyslalenie płacze się prawie za każdym razem przy kotwiczeniu z pilota. Nie ma mowy o doplywaniu do punktu wczesniej plynol ale się nie zatrzymywał teraz próbuje płynąć ale majta na wszystkie strony i płacze przewody

Prosiłem ich aby przed wysłaniem sprawdzili u wyglad ze strasznie nie uczciwi ani nie zetelni zarzadalem od nich informacji co zostało wymieniony na jakie numery seryjne mam zamiar ciągnąć problem po otrzymaniu tych informacji z MotorGuid czy nie wsadzili mi czegos starego lub nie mojego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Testuje silnik po powrocie z serwisu Parkera, niestety nie dość że przysłali mi w nieoryginaln opakowaniu który celowo przetrzymałem to naprawa doprowadzilela do tego ze silnik dziala gorzej niż przed wyslalenie płacze się prawie za każdym razem przy kotwiczeniu z pilota. Nie ma mowy o doplywaniu do punktu wczesniej plynol ale się nie zatrzymywał teraz próbuje płynąć ale majta na wszystkie strony i płacze przewody

Prosiłem ich aby przed wysłaniem sprawdzili u wyglad ze strasznie nie uczciwi ani nie zetelni zarzadalem od nich informacji co zostało wymieniony na jakie numery seryjne mam zamiar ciągnąć problem po otrzymaniu tych informacji z MotorGuid czy nie wsadzili mi czegos starego lub nie mojego.

Zgłoś reklamacje powtórnie, niech podstawiają kuriera na swój koszt i zabierają ponownie. Przy trzecim zgłoszeniu żądać zwrotu gotowki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ja dostałem info że części co miały przyjść nie przyszły... I że wykręca mi tą część z nowego silnika i że odesla mi silnik za tydzień:)

Ja bym się tak szybko nie cieszył po tym co mnie dziś spotkało moja część niby dotarła ale w tym co zrobili nie ma nic o wymianie czegokolwiek, przyjechałem na urlop szczęśliwy że silnik wreszcie po 4 tygodniach będzie płynął po ścieżce i do punku z echa a okazuje się że już nie stanę na wodzie w punkcie nawet z pilota, aby porzucać bo silnik się płacze za każdym razem aż na sam koniec słychać trzeszczenie silnika czy sprzęgła wcześniej nie było z pilota takich problemów, więcej już zepsuć nie mogli naprawdę Parker to tragiczny serwis.

Jutro będę do nich dzwonił co dalej.

Ale urlopu nad woda mi nie zwrócą. A ja jestem w kraju kilka razy w roku to naprawdę denerwujące takie zachowanie serwisu gdzie prosiłem ich o sprawdzenie czy wszystko działa prawidłowo, przypuszczam że nie mają chęci ani możliwości sprzedania na wodzie.

Miał być tylko zaktualizowany a zrobił się z tego zwykły silnik elektryczny ze sterowaniem z pilota w prawo i w lewo i prędkość to jeszcze działa.

 

Nawet przestało działać lub działa dozo gorzej płyniecie na kurs wogóle tego nie trzyma, nagrałem filmiki z chęcią wam to udostępnię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ja bym się tak szybko nie cieszył po tym co mnie dziś spotkało moja część niby dotarła ale w tym co zrobili nie ma nic o wymianie czegokolwiek, przyjechałem na urlop szczęśliwy że silnik wreszcie po 4 tygodniach będzie płynął po ścieżce i do punku z echa a okazuje się że już nie stanę na wodzie w punkcie nawet z pilota, aby porzucać bo silnik się płacze za każdym razem aż na sam koniec słychać trzeszczenie silnika czy sprzęgła wcześniej nie było z pilota takich problemów, więcej już zepsuć nie mogli naprawdę Parker to tragiczny serwis.

Jutro będę do nich dzwonił co dalej.

Ale urlopu nad woda mi nie zwrócą. A ja jestem w kraju kilka razy w roku to naprawdę denerwujące takie zachowanie serwisu gdzie prosiłem ich o sprawdzenie czy wszystko działa prawidłowo, przypuszczam że nie mają chęci ani możliwości sprzedania na wodzie.

Miał być tylko zaktualizowany a zrobił się z tego zwykły silnik elektryczny ze sterowaniem z pilota w prawo i w lewo i prędkość to jeszcze działa.

 

Nawet przestało działać lub działa dozo gorzej płyniecie na kurs wogóle tego nie trzyma, nagrałem filmiki z chęcią wam to udostępnię.

Kalibrowaleś silnik po serwisie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kalibrowaleś silnik po serwisie?

Tak jak najbardziej robiłem to 3 razy , problem jest w kompasem I jesli jest jakis czujnik polozenie w osi to jest z nim cos nie tak, pamietam ze przed wyslaniem jak sie go obracalo na maxa w jedną I druga storne to miejwiecej po pelnym obrocie stawal w punkcie 0 teraz tego nie robi staje, ale w haotycznych punktach

Edytowane przez Michal Sz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Po wymianie/update jest procedura kalibracyjna do nowego wariantu.

 

Wysłane z mojego Redmi 8 przy użyciu Tapatalka

Kalibracje trzeba zrobic to wiem przysłali instrukcje wszystko wyglądało wspaniale, robilem ja na poczatku w podpięta siecią NMEA2000 i po niepowodzeniu odpiołem od sieci i robiłem kalibracje 2x bez sieci. Ewidentnie nie poznaje silnika jakby byl nie ten sam nie zachowywal sie tak wcześniej inaczej pojechal by do Parkera 3 lata temu.

 

Tu filmiki

https://youtu.be/J6iC5MRgojo

https://youtu.be/d3K7tN90lM4

https://youtu.be/GyF4uccuwE4

 

Jeśli dopatrzycie się czegoś co robię źle to proszę o info, jutro będę robił 2 podejście.

Potem telefon do Parker.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Odnośnie moich problemów po serwisowych, jak sadzicie czy reset wykonany jako M 114 coś może pomóc, co tak naprawdę robi ta funkcja czy nie wykasuje czegoś co mogło by wpłynąć na jakieś ustawienia serwisowe do których nie mamy dostępu?

Z opisu wynika że resetuje jakieś kalibracje producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Drugie podejście rozwiązało problemy mozliwe ze pomógł nacsl amym początku reset do ustawień fabrycznych. Po resecie M114 i próbie kalibracji kompasu miałem problem z kalibracja mimo krecebia kolek silnik przechodził w stan uśpienia dopiero po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika kalibracja przebiegła prawidłowo, zrobiłem to 2x tak jak w instrukcji i wygląda ze wszystko jest ok. Także współpraca z echem jest prawidłowa.

Edytowane przez Michal Sz
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Przeczytałem cały wątek. Czyli po prawie 3 llatach problemy jakie występowały w xi3 są naprawione ? Jak kupie to nie będę miał żadnych problemów?

Teoretycznie tak jest- o ile kupisz- bo u nas dostępność ponoć słaba, i będzie to silnik z tego roku produkcji. Zapytaj się u dystrybutora jak jest z nimi. Generalnie jak nie sieciujesz z ekranem- działają spoko- z pilota. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ja właśnie kupiłem w zeszłym tygodniu, dzisiaj pierwsze pływanie co prawda jeszcze nie podłączyłem do sieci, nie robiłem żadnych aktualizacji . Ale z pilota wszystko działa miodzio. Szczerze, po przeczytaniu wątku oczekiwałem od niego zdecydowanie mniej . Póki co mogę powiedzieć ze przerósł moje najśmielsze oczekiwania . :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jam bym chciał jednak żeby w sieci śmigał i dopływał na waypoint.

Właśnie podłączyłem XI3 do sieci NMEA2000 i domagał się aktualizacji. Zignorowałem te żądanie. Na ekranie Lowrance elite ti2 w sterowaniu silnikiem (zakładka po lewej stronie) nie było widocznych przycisków. Była wyświetlana informacja że niedostępny jest komputer autopilota.

Silnik kupiony na początku 2021 r. Nr seryjny i model nie mieści się w zakresie numerów dla których możliwa jest aktualizacja z użyciem karty SD.

Jeśli zgodzę się na tę aktualizację, o której był monit w trakcie początkowego uruchomienia w sieci, to czy nie skończy się to serwisem?

Edytowane przez jarbol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Właśnie podłączyłem XI3 do sieci NMEA2000 i domagał się aktualizacji. Zignorowałem te żądanie. Na ekranie Lowrance elite ti2 w sterowaniu silnikiem (zakładka po lewej stronie) nie było widocznych przycisków. Była wyświetlana informacja że niedostępny jest komputer autopilota.

Silnik kupiony na początku 2021 r. Nr seryjny i model nie mieści się w zakresie numerów dla których możliwa jest aktualizacja z użyciem karty SD.

Jeśli zgodzę się na tę aktualizację, o której był monit w trakcie początkowego uruchomienia w sieci, to czy nie skończy się to serwisem?

Istnieje takie ryzyko. Bo jak się zwiesi- a to się zdarza, trzeba odłączyć zasianie a to może zniszczyć płytę główną, co akurat miało miejsce u mnie. To że silnik kupiony na początku br. nie jest wyznacznikiem, bo on mógł leżeć na półce w czasie, gdy nie było jeszcze update dostępne. Po sezonie wyślesz im na serwis, niech robią co trzeba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Numery seryjne podlegające aktualizacji są z zakresu po 9D364014 (July 2017)

i przed 9D411539 (May 2019). Ja mam silnik z nr seryjnym 9D468434. Więc może ta aktualizacja nie skończy się katastrofą? W instrukcji aktualizacji z użyciem karty SD jest opisane że mimo wykonania aktualizacji z karty może pojawić się monit o aktualizację i trzeba ją zatwierdzić. Czy ktoś z was tak miał? I jak to przebiegło?

Po drugie padł mi pilot. A może nawet od początku miał defekt. W ekspresowym tempie rozładowuje baterie. Nieszczęście do kwadratu. I to w środku sezonu.

Edytowane przez jarbol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...