hlehle Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Szukam na necie zestawienia roznic pomiedzy tymi dwoma modelami i niestety za bardzo nie jestem w stanie znalezc.Moze ktos tutaj juz zglebial ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sum23 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Witam. Mam pytanko do posiadaczy dziobowego motorguida z GPS. Instrukcja montażu każe zamontować silnik w odległości min. 10,2cm od dziobu łodzi , aby uniknąć kolizji z ręczną rolką kotwiczną. Czy zbyt dalekie umiejscowienie silnika od dziobu (osi ) łodzi nie będzie powodowało kręcenia łodzią podczas , gdy łódź będzie na elektronicznej kotwicy? Pytam , bo zauważyłem takie zachowanie na łodzi kolegi i nie wiem czemu tak go obracało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SkiDivPL Opublikowano 29 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 znalazłem przewód bliżej i w konkurencyjnej ceniehttps://www.zukles-ekspertai.lt/lt/motor-guide/priedai/lowrance-laidas-motorguide-lowrance-nmea2000-gateway-kit.htmlMoże i bliżej ale z pewnością nie taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rgmm Opublikowano 29 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 no dobrze ale wysyłka tylko Kanada . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Maxer Opublikowano 29 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Wrazie czego mam podstawę do ix5 do szybkiego demontażu a sam silnik sprawuje się wyśmienicie Wysunięty silnik do przodu raczej nie powinien powodować takich objawów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 JaK666 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Natknąłem się na informację, że przekładnia Xi5 jest cichsza od Xi3. Czy ktoś miał może okazję to usłyszeć na żywo. Jest to wyraźna różnica przeszkadzająca w wędkowaniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 nurek28 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Mam xi5.Byłem na zlocie z kolegą SkiDivPL który ma xi3 i nie słyszałem różnicy.A Rok wcześniej na Dadaju on Był u mnie na łodzi. To niech napisze czy jego xi3 jest głośniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SkiDivPL Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Też nie zauważyłem różnicy, natomiast cały czas zastanawia mnie różnica w cenie tych dwóch produktów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czechofil Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Xi5 ma w standarcie pedał i pilot a Xi3 tylko pilot. Do tego mój Xi5 ma wbudowany czujnik sonaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MarMilo Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Xi5 ma w standarcie pedał i pilot a Xi3 tylko pilot. Do tego mój Xi5 ma wbudowany czujnik sonaru Xi3 też występuje w wersji SNR (taki mam). Różnica w cenie to zasługa pedału.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Ponoć XI3 jest o tyle lepszy, że wyeliminowano możliwość wyrwania kabli przez rotującą kolumnę silnika,tutaj znalazłem fotkę flaków XI5:https://www.facebook.com/BoatLab.Pro/photos/pcb.584319422020431/584319348687105/?type=3&__tn__=HH-R&eid=ARDzQ5myCTghGdgp7DvFbJyFv6v0zOxiOkMEZdfGCZVZ1aE27TRTffUQuWtcEItZSHxqBGpaS1I3Ciw3&__xts__%5B0%5D=68.ARBUEKAhAtrHJvEX-n5Xf0A7wuuzx8dmk49-AbrOah5h0ZOLbH31i4KA8YETeDkGVMmeX4shbJniGvDbloY3fIbd8snoa_kTO-msCPhpR1l0TH5KqkcFQt7fJXKjh4KVzXKnpYwh7wt3hglAu-JPqkq47--haDJo3GRf2ICDLu5ve8L1YgQPc5tMHy_-Y3HylioUvlJqKkbOT_NSxYogFGvA_JJ2DXNae6Fh6VD_Addghoan0t8kgIuppkkW4L2rYiHpkFBun8cIyH2--JxQK28vFjOPNE6h8_RwARXQ3R6_aJr0UoLczz8W2pMM9OIoJS4hlISkRdxukLE3hlmM09k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sum23 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Witam.Z tego , co pamiętam , to jest różnica w wadze. Xi5 jest cięższy, ma wytrzymalsze elementy i może więcej wytrzymać.Trochę inny kształt "bazy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 A gdzieś krążył filmik na porównawczy te 2 modele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Tak, u tych samych krasnoarmiejców, co fotki podlinkowane przeze mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 nurek28 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Tylko że cena sterowania nożnego to koszt ok 150 USD ok 600 zł a różnica jest dużo większa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pingvinas Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 (edytowane) Xi3 jest dużo mniejszy. Edytowane 2 Stycznia 2019 przez pingvinas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pingvinas Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 (edytowane) Edytowane 2 Stycznia 2019 przez pingvinas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krzysztof Kacprzak Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 W Xi5 i Xi3 silniki na dole są takie same. Jedyna różnica jest w elektronice (chyba w Xi3 jest gorzej)oraz w podstawie, Xi3 ma pojedynczą czyli po jednej stronie blokadę po złożeniu. Wkurza mnie to, że Xi3 nie wyłączy się automatycznie po podniesieniu i złożeniu silnika. A cenowo to wychodzi tak samo...bo w Xi5 pedał nożny i przetwornik echosondy jest w komplecie...czyli nie można go kupić bez przetwornika i pedału. Ceny były takie Xi3 goły tylko z GPS 5390, z przetwornikiem 6200, a pedał kosztuje ok 1250 zł...czyli jak dodasz pedał do Xi3 z przetwornikiem to wychodzi to samo co za Xi5 czyli ok 7400 brutto. Te ceny to jak była promocja...teraz raczej niedostępne. Zostały mi tylko 2 szt Xi5 w tych cenach. A i Xi3 ma śrubę 3 łopatową...czyli gorszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pingvinas Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Wkurza mnie to, że Xi3 nie wyłączy się automatycznie po podniesieniu i złożeniu silnikaNo właśnie,najpierw czeba wyłączyć gps a późnej śrubę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MarMilo Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Wkurza mnie to, że Xi3 nie wyłączy się automatycznie po podniesieniu i złożeniu silnika. Serio tak jest ?? Nie zauważyłem - ale się przyjrzę. Mi bardziej przeszkadza zachowanie tego silnika w czasie flauty - kręci się jak wariat - brakuje możliwości zadania marginesu błędu (np 2m) i wtedy do czasu zdryfowania silnik by nie reagował. Zdarzyło się, że przy zupełnej flaucie silnik non-stop się kręcił (180st w lewo, za chwilę 180st w prawo) aż do wkurzającego momentu kiedy go wyłączałem, bo przeszkadzał. Przeprowadzałem kalibrację zgodnie z instrukcją i nic to nie dało. Potwierdziłem z kolegą, który ma podobne doświadczenie z kręcącym się non stop silnikiem mimo bezwietrznej pogody.Druga sprawa - na pewno nie ma zabezpieczenia przeciw oplątaniu kabla przez obrót 360st - we wspomnanych wyżej warunkach zdarzyło się, że się elektryk 'zapędził' i obrócił o ponad 360st - pomagało zatrzymanie z pilota i wymuszenie odwinięcia kabla przez trzymanie odpowiedniej strzałki obrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Serio tak jest ?? Nie zauważyłem - ale się przyjrzę. Mi bardziej przeszkadza zachowanie tego silnika w czasie flauty - kręci się jak wariat - brakuje możliwości zadania marginesu błędu (np 2m) i wtedy do czasu zdryfowania silnik by nie reagował. Zdarzyło się, że przy zupełnej flaucie silnik non-stop się kręcił (180st w lewo, za chwilę 180st w prawo) aż do wkurzającego momentu kiedy go wyłączałem, bo przeszkadzał. Przeprowadzałem kalibrację zgodnie z instrukcją i nic to nie dało. Potwierdziłem z kolegą, który ma podobne doświadczenie z kręcącym się non stop silnikiem mimo bezwietrznej pogody.Druga sprawa - na pewno nie ma zabezpieczenia przeciw oplątaniu kabla przez obrót 360st - we wspomnanych wyżej warunkach zdarzyło się, że się elektryk 'zapędził' i obrócił o ponad 360st - pomagało zatrzymanie z pilota i wymuszenie odwinięcia kabla przez trzymanie odpowiedniej strzałki obrotu.Mariusz, widziałem materiał z Białorusi, w którym zalecano częstą kalibrację- właśnie jako panaceum na nawinięcie kabla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 saw Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Chyba sporo zależy od jakości sygnału tzw "satelitarnego", te silniki z GPS nie lubią flauty. Jakby kogoś interesował poziom głośności Xi5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mancio Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Serio tak jest ?? Nie zauważyłem - ale się przyjrzę. Mi bardziej przeszkadza zachowanie tego silnika w czasie flauty - kręci się jak wariat - brakuje możliwości zadania marginesu błędu (np 2m) i wtedy do czasu zdryfowania silnik by nie reagował. Zdarzyło się, że przy zupełnej flaucie silnik non-stop się kręcił (180st w lewo, za chwilę 180st w prawo) aż do wkurzającego momentu kiedy go wyłączałem, bo przeszkadzał. Przeprowadzałem kalibrację zgodnie z instrukcją i nic to nie dało. Potwierdziłem z kolegą, który ma podobne doświadczenie z kręcącym się non stop silnikiem mimo bezwietrznej pogody.Druga sprawa - na pewno nie ma zabezpieczenia przeciw oplątaniu kabla przez obrót 360st - we wspomnanych wyżej warunkach zdarzyło się, że się elektryk 'zapędził' i obrócił o ponad 360st - pomagało zatrzymanie z pilota i wymuszenie odwinięcia kabla przez trzymanie odpowiedniej strzałki obrotu. Może głupie pytanie... po co używać opcji kotwicy przy flaucie, jeżeli łódka i tak stoi...? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MarMilo Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Może głupie pytanie... po co używać opcji kotwicy przy flaucie, jeżeli łódka i tak stoi...?Ponieważ dwóch wędkarzy aktywnie machających kijami i łażacych po pokładzie skutecznie przestawia łódź nawet przy bezwietrznej pogodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MarMilo Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 (edytowane) Chyba sporo zależy od jakości sygnału tzw "satelitarnego", te silniki z GPS nie lubią flauty. Jakby kogoś interesował poziom głośności Xi5 Jeśli to Twój test to jesteś na dobrej drodze do załatwienia uszczelniaczy silnika - instrukcje wręcz zakazują uruchamiania ich bez zanurzenia w wodzie..Test glośności będzie miarodajny w warunkach użytkowania - czyli nagraj film z silnikiem w/na wodzie. W garażu z echem nie będzie to samo co pod wodą. Edytowane 2 Stycznia 2019 przez MarMilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 saw Opublikowano 2 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Na wodzie jest bardzo podobnie, w tym garażu nie ma pogłosu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
hlehle
Szukam na necie zestawienia roznic pomiedzy tymi dwoma modelami i niestety za bardzo nie jestem w stanie znalezc.
Moze ktos tutaj juz zglebial ten temat?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
261
89
76
52
Popularne dni
9 Gru
27
22 Mar
25
24 Cze
23
2 Sty
21
Top użytkownicy dla tego pytania
Koza11 261 odpowiedzi
siarq 89 odpowiedzi
nurek28 76 odpowiedzi
mancio 52 odpowiedzi
Popularne dni
9 Gru 2018
27 odpowiedzi
22 Mar 2018
25 odpowiedzi
24 Cze 2020
23 odpowiedzi
2 Sty 2019
21 odpowiedzi
Popularne posty
psulek
Tu nie chodzi o to czy robić czy nie robić, tylko o komentowanie ile coś jest warte "bo mi się tak wydaje". Nikt nikomu nikogo nie piętnuje za robienie czegoś samodzielnie, tylko przydała by się chwil
golenia
W tym roku miałem kilka razy sytuację, że rozłączał się GPS. Były to pierwsze oznaki jego końca, a silnik mam już 8 lat. W końcu padł zupełnie i zacząłem szukać nowego modułu. W Polsce po znajomościac
and66
Rosjanie jak widać nas wyprzedzają i mają świetne filmy o silnikach zaburtowych z rozbiórką na części pierwsze spalinowych chinoli z pokazaniem ich wad i różnic w stosunku do Yamahy lub Tohatsu oraz z
Opublikowane grafiki
1739 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.