mizer Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Witam. Mam problem z w/w, kupiony z drugiej ręki łowiłem nim cały sezon na lekko przy pstrągowaniu. Dziś rozebrałem wymyłem benzyną ekstrakcyjną, nasmarowałem (smar Daiwa), poskładałem( wspierałem się schematem od wersji 3000 i tym http://translate.google.com/translate?hl=pl&prev=/search %3Fq%3Dyukiharuwakatomo.naturum.ne.jp/e%26hl%3Dpl%26biw%3D11 48%26bih%3D710%26prmd%3Dimvns&rurl=translate.google.pl&a mp;sl=ja&u=http://yukiharuwakatomo.naturum.ne.jp/c201075 80.html). Kołowrotek pracuje jednak już nie tak płynnie jak przed operacją. Czy znajdzie się ktoś, kto serwisował podobne kołowrotki wcześniej, i znajdzie czas oraz chęć aby zająć się moim? Za wszelkie podpowiedzi, ewentualne kontakty, namiary z góry dziękuję. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chub norris Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Grasuje w tej okolicy @zorro niejaki, zdecydowanie guru w tym temacie. Jak sam się nie ulituje - trzeba mu dziurę w brzuchu powiercić może (chociaż nosi kamizelkę specjalną do ochrony przed takimi działaniami zaczepnymi, z tego co widziałem). Ja mogę tyle tylko podpowiedzieć, nie znając konkretów, że warto ze szczególną atencją pochylić się nad stopniem dokręcenia śruby mocującej rotor, która ma istotny wpływ na położenie piniona względem koła przekładni. Przynajmniej u mnie w przypadku Fuego tak było, że nie można przesadzić ani niedociągnąć, czasem można też pokombinować z podkładką wchodzącą od góry na pinion. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wardek Opublikowano 1 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Pytanie jak dużo nałożyłeś smaru, jak od serca to praca kołowrotka będzie cięższa. Po 1 wypadzie smar powinien się ułożyć, rozejść, i będzie jak ta lala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busz231 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 często trafiają się smary nawet firmowe zbyt gęste co powoduje ciężka pracę kołowrota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mizer Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Kołowrotek chodzi lekko, ale słychać delikatne szumienie, smaru nałożyłem normalnie nie pchałem zbyt wiele. Dzięki za podpowiedzi Panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 1 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Przeczytane... Delikatne szumienie często wydobywa się z oporówek... Myłeś Pan i tę cholerę w benzynce? A jeśli tak, to jak dokładnie, a czy po myciu liznąłeś (bardzo delikatnie) olejem..? A czy ten Luvias maiał jakieś (nawet delikatne) luziki pionowe na koszu? A czy po złożeniu ma takie same czy (jesli były) redukowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mizer Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Oporówki nie myłem, luzów nie było teraz tez nie ma. Dziękuję za podpowiedź rozbiorę raz jeszcze i wymyję. Czy olejem mam posmarować wałeczki w oporówce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 1 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 A to warto by też umyć... Jak rozbierzesz, to weź jaki biały gałganek, wsadź w łożycho i zakręć parę razy... Najpewniej po wyjęciu będzie czarny jak świeta ziemia... (ale to tylko taki mały eksperymencik )Gdy wymyjesz (najlepiej w pełnym zanurzeniu ), dokładniutko wytrzyj i wysusz też dokładnie (bo zawsze w zakamarach cośtam benzynki zostaje), a potem BARDZO CIENIUSIEŃKO maźnij wałki, złóż do kupy i może się zdarzyć, że będzie ciut ciszej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.