Skocz do zawartości

Mistrzostwa Świata w Kazachstanie

Gadda

Rekomendowane odpowiedzi

https://sklep.liwi.pl/news/index/view/id/75/

Co o tym sądzicie? PZW nie jest już związkiem sportowym i nie dostaje dotacji na tego typu imprezy z ministerstwa sportu. 5 zawodników i 5 działaczy leci na koszt PZW (czyli nas wszystkich) - i nigdzie na stronach PZW jak i innych nie ma rozliczenia kosztów, A impreza raczej dość droga - sam przelot to ok. 30 000 zł. Wszyscy godzą się z tym, że to konieczne koszty - z naszych składek?

http://www.pzw.org.pl/home/wiadomosci/165508/60/relacja_online__mistrzostwa_swiata_w_dyscyplinie_podlodowej__kaz

Jak sobie popatrzysz na fotki to w grę wchodzi również sponsoring i to nie mały. Liczba osób na skalę i rodzaj imprezy jest jak najbardziej zasadna(wg mnie najmniejsza z możliwych). Odnośnie kosztów to wyślij sobie zapytanie do ZG. Masz takie statutowe prawo. Może odpowiedzą w terminie.

Edytowane przez vako

To tak do końca nie jest. Nie znam się na podlodówce, nigdy mnie to nie ciągnęło. Ale z tego, co wiem, to Robert Florczak jest byłym Mistrzem Swiata, posiada swoją firmę, czyli Liwi (robactwo itp) i co roku ostro trenuje u Wschodnich sąsiadów ( bo tam taki klimat jest). To są informacje, jakie usłyszałem od mojego znajomego,który bardzo dobrze Roberta zna. 

Impreza tak znacząca ,że próżno szukać informacji kto, gdzie, kiedy. Gdyby nie link od znajomego, nawet nie wiedziałbym gdzie szukać. Nawet na forum dla wyczynowców spławika cisza była.

Co do kosztów imprezy w relacji z efektami propagandowymi, to i tak podlodowcy wypadają najtaniej. Tym razem było drogo, bo daleko.

Jednym nie pasuje K2 z panstwowych pieniedzy innym zawody w Kazachstanie.Takie życie,mnie sie np nie podobają wyplaty i sama ilość naszych pOSŁÓW i tez z tym nic nie zrobię.

Wiosna już za rogiem wiec bedzie sporo powodow zeby mieć takie rzeczy w dupie

pzdr