TyberxSpin Opublikowano 29 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Witam, znalazłem u siebie taki o to kolowortek. Najprawdopodobniej kiedyś go dostałem w spadku po wujku i nawet nie zwróciłem uwagi. Prosiłbym kolegów o mniej więcej wycene tego koloworotka i napisaniu o nim paru słów bo z tego co wiem to jest już nieprodukowany i ciężko znalezc go gdzieś na sprzedaż żeby się chociaż posugerowac ceną a ja w temacie wędkarstwa muchowego jestem zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Opublikowano 29 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Lepiej sobie go zostawić na pamiatkę po wujku bo kokosów na nim nie zarobisz widywałem takie na ebayu za ok 10 dolców 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek_2348 Opublikowano 29 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Chyba że jak na Tyberiusza przystało zażądasz za niego 1500 zł 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest-Natura Opublikowano 29 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Witam.To nie ten Tyberiusz ... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek_2348 Opublikowano 29 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Witam.To nie ten Tyberiusz ... Pozdrawiam.Też tak sądzę, ale noblesse oblige .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aero Opublikowano 29 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Wartość to jakieś 10-20 euro, zależy od tego kto by aukcje licytował Mam sporo kręciołków muchowych z tej epoki. Nowiutkie w pudełku mozna trafić za 30 euro na ebay-u.Fakt, że tyberiusze są w kazdym kraju i zdarza się cena z kosmosu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...