michcio Opublikowano 2 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Witam nie wiem jakim cudem, ale w Stradicu 4000 FG rozpuściła mi się uszczelka pod rotor! Została tylko czarna maź. Ma ktoś jakiś patent na zamiennik ? Zdarzyło się Wam coś takiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybak109 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Hej, uszczelka w moich dwóch stellach '98 też się rozpadła i po usunięciu jej marnych szczątków kręciołki dalej śmigają beż zarzutu nie wiem jak wygląda uszczelka w stradicu ale mefisto ma taką pasującą do stelli czy tp JDM, zadzwoń i poporś o fotki,może będzie pasowała. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasior Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 te uszczelki są uniwersalne.kręcki smigaja bez nich oki ale w deszcz woda spływa po korpusie prosto na koło zębate więc albo uszczelka albo na ryby tylko władna pogodę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Ciekawe, dlaczego sie rozpuszczają. Ma młynki Shimano które maja więcej niż 10 lat (TP XT, Stradic FG i SuperX 4000GT i jeszcze dwa nizszej klasy by sie znalazły) i uszczelki jak nowe.Może łowienie w zasolonej lub mocno zanieczyszczonej wodzie tak wpływaja na uszczelki wodzie????Ciekawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack__Daniels Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Jezu, o jakich uszczelkach piszecie? One są we wszystkich stradickach, czy tylko w wybranych ? Mam FI i mam dwa perłowe z lat ~97 i nic takiego nie kojarzę.Jak sie rozpuściła? Przyszło mi do głowy - albo smar czy inny WD 40 albo repelent przeciwko komarom (to gówno rozpuściło mi okulary, pasek od zegarka i dobrało sie do rączki jednego z kołowrotków). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MefistoFishing Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Hej...te uszczelki są z róznej gumy...nie wszystkie jednak sie rozpuszczają...miałem wiele kręćków, które miały uszczelkę w stanie idealnym...oczywiście mam takie uszczelki nowe w domu, ale nie pamietam ile one kosztują tak z głowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Mefi chyba po 16zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Uszczelka w Stradicu X 2500 GTM jest i jest w idealnym stanie. Natomiast w Stardicu FG 4000 była lekko ropzuszczona 2 lata temu, rok teu jeszcze się trzymało to kupy, a teraz to już masakra jakaś. Musiałem ją patyczkiem do uszu usuwać, bo taka maź się zrobiła. Mefisto, masz taką uszczelkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euro666999 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 posiadam stelle po kupnie używanego w japoni od razu go rozkręciłem i okazało się ze tez zrobiła się maź .. osunąłem a w miejsce uszczelki nalozylem/naciągnąłem trochę mniejszy oring pasuje idealnie :a tu film jak rozkręcałem kołowrotek :(polecam inne moje filmy) http://www.youtube.com/watch?v=btbZWWM92Lc&feature=mfu_i n_order&list=UL oraz zdjęcia w zalaczniku : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fish28 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Dzień dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcel75 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 euro666999 oglądałem filmiki poco rozbierać łożysko jedno kierunkowe i się denerwować .Wystarczy całe bez rozbierania umyć w nafcie wysuszyć,Delikatnie naoliwić i jest O.K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasior Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Warto rozbierać i oporówki nie rzadko wyciągałem z oporowego sporo piasku,wtedy samo przemywanie nie dało rady,różnego rodzaju iłki itd z czasem minimalnie zmniejszają średnicę wałeczków,a ta mała różnica w czasie mrozu jest dokuczliwa.zdarza się że oporowe się cofa,mam własnie na stanie super X 3000 z taka przypadłością jego łożysko już sporo przeszło,założone na testy od TP XTR nie stwarzało problemów,ale już oryginalne przy -8st.przepuszcza,nie jest to nagminne ale kręćka właściciel przez oporówke stracił kropka 50+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcel75 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgadzam się z Tobą w 100%, jeżeli przed smarowaniem kołowrotka łożysko oporowe przepuszcza często po rozkręceniu widzimy piach to, żeby to zrobić profesjonalnie trzeba rozkręcić, wyczyścić i przemyć. W ten czas jesteśmy pewni. Ale jeżeli przed smarowaniem, łożysko oporowe nie przepuszcza po rozkręceniu jest czyste. Nie kombinuje przemywam w nafcie, suszę i zakładam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Jasne że nie ma co przekombinowywać.Robić takie zabiegi aby było dobrze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.