Skocz do zawartości

uszczelka pod rotor


michcio

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

uszczelka w moich dwóch stellach '98 też się rozpadła i po usunięciu jej marnych szczątków kręciołki dalej śmigają beż zarzutu :D

 

nie wiem jak wygląda uszczelka w stradicu ale mefisto ma taką pasującą do stelli czy tp JDM, zadzwoń i poporś o fotki,może będzie pasowała.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, dlaczego sie rozpuszczają. Ma młynki Shimano które maja więcej niż 10 lat (TP XT, Stradic FG i SuperX 4000GT i jeszcze dwa nizszej klasy by sie znalazły) i uszczelki jak nowe.

Może łowienie w zasolonej lub mocno zanieczyszczonej wodzie tak wpływaja na uszczelki wodzie????

Ciekawe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezu, o jakich uszczelkach piszecie? One są we wszystkich stradickach, czy tylko w wybranych :D? Mam FI i mam dwa perłowe z lat ~97 i nic takiego nie kojarzę.

Jak sie rozpuściła? Przyszło mi do głowy - albo smar czy inny WD 40 albo repelent przeciwko komarom (to gówno rozpuściło mi okulary, pasek od zegarka i dobrało sie do rączki jednego z kołowrotków).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka w Stradicu X 2500 GTM jest i jest w idealnym stanie. Natomiast w Stardicu FG 4000 była lekko ropzuszczona 2 lata temu, rok teu jeszcze się trzymało to kupy, a teraz to już masakra jakaś. Musiałem ją patyczkiem do uszu usuwać, bo taka maź się zrobiła.

 

Mefisto, masz taką uszczelkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

posiadam stelle po kupnie używanego w japoni od razu go rozkręciłem i okazało się ze tez zrobiła się maź .. osunąłem

a w miejsce uszczelki nalozylem/naciągnąłem trochę mniejszy oring pasuje idealnie :

a tu film jak rozkręcałem kołowrotek :(polecam inne moje filmy)

http://www.youtube.com/watch?v=btbZWWM92Lc&feature=mfu_i n_order&list=UL

 

oraz zdjęcia w zalaczniku :

post-5953-1348916336,8393_thumb.jpg

post-5953-1348916336,9087_thumb.jpg

post-5953-1348916337,0109_thumb.jpg

post-5953-1348916337,0488_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto rozbierać i oporówki nie rzadko wyciągałem z oporowego sporo piasku,wtedy samo przemywanie nie dało rady,różnego rodzaju iłki itd z czasem minimalnie zmniejszają średnicę wałeczków,a ta mała różnica w czasie mrozu jest dokuczliwa.zdarza się że oporowe się cofa,mam własnie na stanie super X 3000 z taka przypadłością jego łożysko już sporo przeszło,założone na testy od TP XTR nie stwarzało problemów,ale już oryginalne przy -8st.przepuszcza,nie jest to nagminne ale kręćka właściciel przez oporówke stracił kropka 50+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Tobą w 100%, jeżeli przed smarowaniem kołowrotka łożysko oporowe przepuszcza często po rozkręceniu widzimy piach to, żeby to zrobić profesjonalnie trzeba rozkręcić, wyczyścić i przemyć. W ten czas jesteśmy pewni. Ale jeżeli przed smarowaniem, łożysko oporowe nie przepuszcza po rozkręceniu jest czyste. Nie kombinuje przemywam w nafcie, suszę i zakładam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...