Jozi Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 http://allegro.pl/lozysko-wysokoobrotowe-mr106-zz-6x10x3-mm- i2023261302.htmlJak ktoś chce się bawić tunningowaniem piniona to takie łożyska powinien zakupić-tak zrobione w jego następcy VTR Są jeszcze droższe ceramiczne jak ktoś ma ochotę więcej zainwestować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Fakt, wymiana łożyska bajecznie prosta .Dotyczy to również modeli 3000 (ten sam korpus kołowrotka - różnica jedynie w wielkości szpuli), oczywiście cała seria GT i GTM (powinno to również dotyczyć Stradica 3000 i 4000). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Mam SuperX4000GT i Stradica 4000 FG. Pinion to jest ta mała zębatka na wałku głównym współpracująca z głównym kołem napędowym?. Łożysko trzeba podłożyć po przeciwnej stronie niż kosz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasior Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 pinion to ten wałek mosiężny.z jednej strony (od rotora)jest podparty fabrycznie łożyskiem,a z drugiej strony w oparciu jest w X-ach plastikowa tuleja.a w stradickach już łozysko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Na zdjęciu jest dokładnie pokazane to miejsce, wprawdzie inny kołowrotek, ale nie ma to w tym przypadku znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 W czarnych GT też chyba jest plastik.Dokładnie o to gniazdo piniona chodzi .Zawsze można przy serwisowaniu sprawdzić, pomierzyć i zapodać łożysko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karpik 69 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Na zdjęciu jest dokładnie pokazane to miejsce, wprawdzie inny kołowrotek, ale nie ma to w tym przypadku znaczenia. A A kołowrotek to mój Zauberek 4000 warto nowy przesmarować bo producenci skąpią na smarze... http://www.splawik.com/index.php?showtopic=25146&st=20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 We wszystkich mowych skąpią na smarze .Większość uważ, że jak kupi nowy to nie ma co zaglądać do niego a to poważny błąd . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Dzięki za łopatologiczne wyjaśnienie. Właśnie próbowałem się tam dostać, ale nie mogę zdjąć blaszki z napisem SUperX 4000GT. Śrubki na dole i na górze odkręciłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fish28 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 a nie ma tam jeszcze śróbki na stopce od strony szpuli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Musisz kolego jeszcze rozebrać hamulec - innej możliwości nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 MUsisz odkręcić cały tył od hamulca i 2 śrubki z przodu na blaszce i jedną z góry na stopce od strony szpuli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 FISH28 - śrubka poniżej stopki ( ta w osi kołowrotka) odkręconaVOLDEMORT - pokrętło hamulca i wajchę hamulca walki zdemontowaneJOZI - od spodu jest tylko jedna śrubka która trzyma blaszkę.Szukam schematu u siebie, ale mam tylko pudełko do niego.Poszukam w sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Druga jest-patrz od góry obok szpuli na stopce!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Patrzę i widzę jedną na górze nad szpulą a drugą na dole przy hamulcu walki. I nic więcej nie widzę co trzyma blaszkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Jak odkręciłeś 2 z przodu i tą z góry zdemontuj hamulec walki i cienkim śrubokrętem podważaj i ma wyjść do tyłu.Jak nie była dawno ściągana to pewnie ciasno siedzi.Ma zejść.Na hamulcu masz jeszcze taki pierścień po którym chodz pokrętło od hamulca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Dwie z przodu??? Tak jak mówiłem widzę tylko jedną z góry i jedną na dole. Pierścień mocujący pokrętło hamulca walki zdjęty. Dobrze, dzisiaj dam sobie spokój. Szukałem w sieci schematu na polecanych na forum stronach, ale bez rezultatów. Już chyba wiem, muszę oprócz pokrętła odkręcić taki duży pierścień z dużymi zębami. Idę walczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fish28 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 dokładnie tak to jest od hamulca walki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Śruby są tylko dwie:jedna od spodudruga od przodu (na stopce kołowrotka)i musi być ściągnięty (rozebrany) hamulec.Nic więcej nie trzyma tej obudowy z napisem.Chyba że poprzedni właściciel zamontował ją na kleju.A wtedy to i... baba nie pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fish28 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 ja już spotkałem się z kołowrotkiem gdzie hamulec przyklejony był kropelką więc go w imadło i troche się napociłem ale puściło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 4 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Wspólnymi siłami udało się . Problem stanowiły dwa pieścienie. Jeden nasuwany z zębami a drugi nakręcany. W środku czysto i schludnie. Śladów zużycia brak. Niedawno był na smarowanku . Pinion od strony hamulca podparty porządnym mosiężnym łożyskiem ślizgowym.Myślałem, że zastanę tam jakiś plastik/teflon. Nie widzę potrzeby zmieniania. Dobre łożysko ślizgowe nie jest złe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 No nie jest złe ale kulkowe chyba będzie lepsze .Wiesz że teflonowe ślizgi wymieniało się na łożyska na podparciach korby w kołowrotkach ? Niby też nie były złe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Na podparciach korby mam łożyska kulkowe.Czy mosiężne łożysko ślizgowe jest trwalsze i lepsze od teflonowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasior Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Mosiężne ślizgi są bardzo trwałe,jak bedziesz miał okazje obadaj jakiegoś starego cardinala 3/4/5.tam poza jednym kulkowym wszystkie są mosiężne ślizgacze ,tyrają po kilkadziesiąt lat bez uszczerbku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Dlatego w super X zostanie mosiądz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.