Jozi Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 No może zostać ale na mój rozum Tam najlepiej powinno być łożysko bo w obudowie gniazda ślizg albo się kręci i wyrabia gniazdo albo stoi i wyrabia się częściowo ślizg a częściowo pinion.To tak jak ze ślizgami w korbie - z reguły wyrabiała się oś od koła zębatego bo ślizg siedział w gnieździe.Dla mnie to logiczne.Wybór należy do Ciebie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasior Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 oczywiście łożysko będzie bardziej precyzyjne i nie będzie szlifowało części stykowych.łożysko to najlepsze rozwiązanie w tym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Ślizg w takim przypadku to raczej półśrodek .Tylko łożysko w miejscach gdzie coś o coś obciera- w miarę możliwości oczywiście . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 A jak nic o nic nie ociera, to i nawet ślizgu raczej nie potrzeba... <_< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Dzięki koledzy za wypowiedzi.Nie będę już w nim dłubał. Mnie jakoś szkoda go używać i w związku z tym prawdopodobnie na wiosnę do sprzedaży.Kręci tak, że Stradic FG, TP XT które mam niech się schowają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcel Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Ok. Wezme go bez mrogniecia...na wiosne.Zamykam kolekcje ,, starych ,, shimaniakow w wersji 4000.W witrynie mam na niego miejsce.Czekam na odzew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Nie będzie tani jak juz się zdecyduję <_< Stan prawie idealny. Napisy nie wytarte. Masełko.Stopka tylko delikatnie obrysowana.Jedyny feler to nieudolnie sklejone pokrętło od hamulca walki.Jak był na smarowanku 10.2011 u p. Leśniaka to zostało dołożone łozysko pod oś korbki i założone zostało pokrętło od SuperGT, ale je zdemontowałem bo kolorystycznie nie pasuje.W razie czego, jako kolekcjoner jesteś pierwszy.Mam parę zdjęć pod ręką . Jak chcesz to podaj e-mail to wyślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcel Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Super.Przejdzmy wiec na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Tunnig piniona Super X i Aero 4000GTM dokonane.Smigają aż miło posłuchać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 SuperX 4000GT znów u mnie. Czas na zmiany. Pod pinion 6x10x3 a w osi korbki 7x11x3. Czy tak? W poniedziałek zawita też X2500GT. Czy wymiary łożysk są takie same? A da się podeprzeć worm shafta z dwóch stron łożyskami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Pinion i oś korbki powinny mieć te same wymiary, dla pewności musisz zmierzyć. Z worm shaftem to raczej nic nie zrobisz, nie ma miejsca na łożyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 SuperX 4000GT znów u mnie. Czas na zmiany. Pod pinion 6x10x3 a w osi korbki 7x11x3. Czy tak? W poniedziałek zawita też X2500GT. Czy wymiary łożysk są takie same? A da się podeprzeć worm shafta z dwóch stron łożyskami?Łożysko z prawej strony osi koła napędowego ma dokładnie taki wymiar (7x11x3) w obu kołowrotkach, niestety w modelu 2500GT nie da się podeprzeć pinion z drugiej strony - brak miejsca na łożysko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Zrobione. Dla potomnych - w SuperX4000GT łożysko z prawej strony 7x11x3 z lewej 7x13x4. Podparcie piniona powinno być 6x10x3 ale pinion mimo braku śladów zużycia ma średnicę 5,8 mm . Generalnie młynek przed rozkręceniem kręcił na sucho 10-12 sekund a teraz po nasmarowaniu 5-6 sekund.Nasmarowałem wiele kołowrotków i wszystkie na sucho dłużej kręciły. Za to praca bardziej aksamitna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super Arek GT Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Zrobione. Dla potomnych - w SuperX4000GT łożysko z prawej strony 7x11x3 z lewej 7x13x4. Podparcie piniona powinno być 6x10x3 ale pinion mimo braku śladów zużycia ma średnicę 5,8 mm . Generalnie młynek przed rozkręceniem kręcił na sucho 10-12 sekund a teraz po nasmarowaniu 5-6 sekund.Nasmarowałem wiele kołowrotków i wszystkie na sucho dłużej kręciły. Za to praca bardziej aksamitna. Do tego na pinionek góra 7x14x5, w rolke kabłąka 4x8x3 Coś za coś, jeśli młynek ma sam się kręcić, to go zatopić w wiaderku oleju na kilka zdrowasiek a jak ma płynniej, ale ciężej i z lepsiejszą kulturką pracować to go smarem po bebechach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.