Skocz do zawartości
  • 0

Łódź River Fox - opinie.


Maticsh

Pytanie

Witam użytkowników:) Panowie chciałbym się dowiedzieć nieco więcej o tej łódce od samych jej użytkowników :D, co o niej sądzicie i czy w ogóle posiada jakieś wady :mellow: ? Bo, w środowisku wędkarskim każdy ją chwali, ale ja chciałbym usłyszeć konkrety:) Pytam się o nią, bo przyznam, że jest ładna, funkcjonalna oraz przede wszystkim jest możliwe indywidualne zestrojenie jej na własne potrzeby :D W innym wątku pytałem się o propozycje innych łódek z możliwością montażu silnika elektrycznego i spalinowego, ale na polskim rynku jest tylko, ( albo aż B) ) River Fox z taką opcją:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jak już to proszę montować coś takiego ....byle nie metal.

http://www.ebay.com/bhp/keel-guard

Uważam,że metalowy wygląda wieśniacko, mocowanie na wkręty nie do końca jest dobre, a po pierwszym mocniejszym dzwonie szkody większe niż jak by go wcale nie było.

Chyba wolałbym raz na 3 lata ponaprawiać rysy na laminacie niż pływać z żelastwem na kilu ...ale to już taka moja prywatne zdanie.

A zadzwonić do mnie zawsze można 602 500 767.

Pozdrawiam KK.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak już to proszę montować coś takiego ....byle nie metal.

http://www.ebay.com/bhp/keel-guard

Uważam,że metalowy wygląda wieśniacko, mocowanie na wkręty nie do końca jest dobre, a po pierwszym mocniejszym dzwonie szkody większe niż jak by go wcale nie było.

Chyba wolałbym raz na 3 lata ponaprawiać rysy na laminacie niż pływać z żelastwem na kilu ...ale to już taka moja prywatne zdanie.

A zadzwonić do mnie zawsze można 602 500 767.

Pozdrawiam KK.

Nie koniecznie metal ale takie coś co pan teraz pokazał jest ok nawet lepsze niż z jakiegoś metalu ochrona . To mi przypomina chyba kile od pontonów. Dzięki za odzew. Oj kuszą mnie te  pana łodzie ale muszę czekać bo na razie komplet poza zasięgiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam, chciałem trochę odświeżyć temat mojego problemu związanego ze słabymi osiągami. A wiec racje miał w 100% kolega Milupa. Silnik po dwóch zimach, a konkretnie jeden z gaźników tak był zaklejony, że nie pracował. Po jednodniowym serwisie, czyszczeniu, regulacjach i wymianie oleju silnik zaczął się zachowywać jak nowy. Równa praca silnika w pełnym zakresie obrotów, płynne przyśpieszenie i obroty maksymalne takie jak być powinny :-) w końcu pływanie łodzią F420 stała się niesamowitą frajdą :-) pływałem tylko trochę niestety żeby tylko przetestować silnik z łodzią. Była bez gratów.

 

Łódź F420

Yamaha 25 dwusuw.

Śruba 9 7/8 x 13

Wejście w ślizg momentalne.

V max 50 km/h :-):-):-) w końcu :-):-):-)

Ale i tak najprzyjemniej się pływa 30-35 km/h

Łódź teraz spełnia moje wszystkie oczekiwania zarówno wędkarskie jak i rekreacyjne :-):-):-)

 

Pozdrawiam wszystkich użytkowników i oczywiście Krzyśka.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam

czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć, ile dokładnie wynosi długość przyczepy pod RiverFoxa 390 mierzona od zaczepu kulowego do najdalszego punktu ( pewnie będzie to listwa z lampami ) ? wymiar szerokości przyczepy też mile widziany.

chcę sprawdzić, czy zmieści się na miejscu postojowym w garażu podziemnym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tyle ile ma przyczepa :D

Zależy jaką masz / będziesz miał przyczepę. Szerokość jest stała i będzie wynosiła tyle ile obrys kół i błotników. Sam RiverFoxa 390 będzie węższy.

Co do długości -jak dobierzesz przyczepę z wysuwaną listwą , to listwa może być wsunięta pod rufę łodzi lub zdemontowana, tak aby przyczepa nie wystawała poza obrys rufy łodzi. Z przodu natomiast, uchwyt kulowy powinien być przynajmniej 0,5m od dziobu łodzi a jeden metr było by super -ale to zależy od tyłu samochodu którym będziesz holował - tak aby przy maksymalnym skręcie łódź nie wgniotła się w samochód.

Jak dobrze poszukasz przyczepy to cały zestaw w garażu powinien zająć 4,5m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Posiadam łódź RiverFox 420 GPx z silnikiem Mercury 25 EFI, postanowiłem zakupić silnik elektryczny Haswinga w wersji rufowej, który ma pełnić funkcję silnika awaryjnego (posiadanie tylko pagaja wywołuje u mnie duży dyskomfort psychiczny  ;)  )  oraz ewentualnie umożliwiać w miarę ciche manewrowanie na miejscówkach.
 
Proszę o sugestie i opinie od praktyków na temat najoptymalniejszej długości kolumny w takim silniku, z punktu widzenia najwygodniejszego pływania z zamontowanym elektrykiem w miejscu przewidzianym przez producenta.

Moje pytanie wynika z dostępności różnych długości kolumn (Haswing 55/60Lbs MAX – 91cm, 76cm lub 66 cm).

Z góry serdecznie dziękuję wszystkim za porady dotyczące wyboru innych marek silników oraz zalet wersji dziobowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak dziobówka to Motorguide Xi3-55Fw 45" 12V gps silnik z możliwością działania jako kotwica plus możliwość zapisania 6 tras -sterowanie pilotem

Potwierdzam. Sam posiadam taki silnik do tej łodzi (w wersji na słoną wodę). Funkcja kotwicy to bajka.

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak dziobówka to Motorguide Xi3-55Fw 45" 12V gps silnik z możliwością działania jako kotwica plus możliwość zapisania 6 tras -sterowanie pilotem

Kolega ma racje ...ja bym dołozył do Xi3 ...to ok 6000 ale warto.

Mozna wyzucic wszytkie kotwice...jak sie raz tego używało to innego nie będziesz chciał/

Edytowane przez Krzysztof Kacprzak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Silnik z GPS daje jeszcze cumowanie gdy za głeboko i nie dosiegamy do dna, gdy na skarpie i korwica sie zsuwa, gdy wieje i kotwica nie trzyma, tempomat jak chcemy łowić w kontrolowanym dryfie, przesuwanie się po metrze po łowisku bez podnoszenia kotwicy i odpalania silnika...itp...itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeżeli masz odpowiednie echo Lowrance to kombinuj z Motorguide Xi3 lub Xi5, wtedy masz możliwość podpięcia silnika dziobowego i sterowania z echa. Jeśli masz Hummibirda to ten sam temat, ale z Minnkotą. Najtańsza opcja z kotwicą gps to Haswing Cayman GPS - na ten moment brak możliwości sparowania z echem ale jest obsługa pilotem i dedykowaną aplikacją na telefonie lub tablecie. Na YT masz filmiki z wszystkimi wymienionymi opcjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeżeli masz odpowiednie echo Lowrance to kombinuj z Motorguide Xi3 lub Xi5, wtedy masz możliwość podpięcia silnika dziobowego i sterowania z echa. Jeśli masz Hummibirda to ten sam temat, ale z Minnkotą. Najtańsza opcja z kotwicą gps to Haswing Cayman GPS - na ten moment brak możliwości sparowania z echem ale jest obsługa pilotem i dedykowaną aplikacją na telefonie lub tablecie. Na YT masz filmiki z wszystkimi wymienionymi opcjami.

Sterowanie Xi z sondy ...chyba nie jest to dobre...bo szkoda ekranu na sondzie, a kable żeby to połaczyć to ok 2500 zł. Ale użycie przetwornika z silnika to jest OK...wszystko widać wcześniej o długość łodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeżeli masz odpowiednie echo Lowrance to kombinuj z Motorguide Xi3 lub Xi5, wtedy masz możliwość podpięcia silnika dziobowego i sterowania z echa. Jeśli masz Hummibirda to ten sam temat, ale z Minnkotą. Najtańsza opcja z kotwicą gps to Haswing Cayman GPS - na ten moment brak możliwości sparowania z echem ale jest obsługa pilotem i dedykowaną aplikacją na telefonie lub tablecie. Na YT masz filmiki z wszystkimi wymienionymi opcjami.

Mam na sklepie Haswinga z GPS ...sprzedam go po kosztach ...albo i tanej, byle ktoś go rzetelnie wypróbował, sprawdził i ocenił działanie. Kto chętny ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Pytanie tylko czy to nowsza wersja, bo ta podobno ma poprawioną elektronikę i soft, dzięki czemu funkcja kotwicy działa lepiej od pierwszego wypustu. Polecam wrzucić tą ofertę do tych wątków: 

 

http://jerkbait.pl/topic/24546-jaki-silnik-elektryczny-kupi%C4%87-opinie/page-65

 

http://jerkbait.pl/topic/91212-silnik-elektryczny-haswing-cayman-55-gps-informacje-i-opinie/page-4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zastanawiałem się w pierwszej kolejności nad dziobowym ale po analizie z mojego punktu widzenia rufowy nie będzie przerostem formy nad treścią :) łatwiejszy w demontażu, transporcie i osobnym przechowywaniu w komórce.

Na co dzień Foksik wyleguje się na przyczepce parkowanej we wspólnym garażu na osiedlu i każdorazowo wybierając się na rybki wodujemy się.

 

Ponadto kolejny raz planujemy wybrać się w tym roku za śledziami do Górek Zachodnich i zakup silnik wynika głównie z chęci zapewnienia sobie bezpieczeństwa w razie sytuacji awaryjnej no i częstego rozpychania się kutrów na łowisku i konieczności w takiej sytuacji przestawienia się (niestety często się tam okazuje, że większa łódź ma pierwszeństwo wpływając pomiędzy łodzie rozpychając się ile można) a każdorazowe uruchamianie w takiej sytuacji 25 koni jest trochę bez sensu.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...