Skocz do zawartości
  • 0

Łódź River Fox - opinie.


Maticsh

Pytanie

Witam użytkowników:) Panowie chciałbym się dowiedzieć nieco więcej o tej łódce od samych jej użytkowników :D, co o niej sądzicie i czy w ogóle posiada jakieś wady :mellow: ? Bo, w środowisku wędkarskim każdy ją chwali, ale ja chciałbym usłyszeć konkrety:) Pytam się o nią, bo przyznam, że jest ładna, funkcjonalna oraz przede wszystkim jest możliwe indywidualne zestrojenie jej na własne potrzeby :D W innym wątku pytałem się o propozycje innych łódek z możliwością montażu silnika elektrycznego i spalinowego, ale na polskim rynku jest tylko, ( albo aż B) ) River Fox z taką opcją:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Rynek wszystko weryfikuje. Te zestawy są za drogie.

Nie sprzedały się od kilku miesięcy to oznacza że cena nie jest adekwatna.

Ad 2. Sprawdzałem na stronie sempera - goła 440 XT kosztuje 9000 PLN, więc 10 za wyposażoną używkę to nie łaska.

Tak jak kolega pisze, na bajerach się traci.

Jak ktoś nie chce dużo tracić na sprzęcie to niech kupuje używki (jak ja), albo nowego nigdy nie sprzedaje.

Porównanie do aut było ogólne, aby niektórym uzmysłowić, że utrata wartości to nie 10% na 5 lat, bo ktoś był w tym czasie 5 razy na rybach.

Dla porównania RF390 w normalniejszych pieniądzach

Edytowane przez karkoszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

To sobie policzymy np, że robimy bakistę do przechowywania żywych ryb.

Ceny części:

pompa Atwood 600 - 135 zł, filtr pompy inox - 60 zł kolanko pompy 13 zł, wąż 19mm ok 10 zł 2 opaski zaciskowa 2 zł,dysza napowietrzając 25 zł, włącznik+ramka 30 zł, bezpiecznik automatyczny 15 zł, czasowy włącznik 90 zł....i mamy pobór wody. Teraz odpływ: 2 przejścia burtowe kątowe po 25 zł= 50,korek 13 zł,tójnik 15 zł,przejście burtowe proste na wąż 12 zł 6 opasem zaciskowych 9 zł, wąż 25mm ok 10 zł...klej-uszczelniacz 18 zł op.......i jak to dodamy to zrobiło się 507 zł. Jeszcze ktoś musi to zamontować...a za darmo się nie da. To jest tyko przykład ile kosztuje wyposażenie łodzi i uważam że ma duże znaczenie w cenie łodzi uzywanej .

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Krzysztof Kacprzak

Jest już rzut z wymiarami 470'tki , szczególnie interesuje mnie szerokość.

To masz już wszystko....to może ktoś się pokusi ile wyjdzie cena na wypasie.

RIVERFOX 470 EC wersja podstawowa (bez konsoli)

Kategoria projektowa C. Długość całkowita 470 cm. Szerokość całkowita 185 cm. Wyporność maksymalna 850 kg. Zanurzenie 18 cm. Zanurzenie wraz ze spodziną silnika 51 cm. Masa własna 270 kg. Maksymalna moc silnika 60 koni, kolumna L. Maksymalna waga silnika 120 kg. Kąt deadrise 11 stopni. Ilość osób 4.

Bakisty 8 szt, zawiasy nierdzewne chowane : Bakista tylna środkowa Nr 1 – techniczna (na zbiornik paliwa, pompy, instalacje). Bakista tylna lewa Nr 2- może być przystosowana do przechowywania żywych ryb . Wyposażona w pojemniki na drobiazgi pod pokrywą bakisty. Bakista tylna prawa Nr 3 – na przynęty wędkarskie, wyposażona w pojemniki na drobiazgi pod pokrywą bakisty Bakista boczna lewa Nr 4 – na przynęty itp. Bakista boczna prawa Nr 5 – długoś 130 cm umożliwia przechowywanie wędek. Bakista środkowa Nr 6 – na przynęty, wyposażona w pojemniki na drobiazgi pod pokrywą bakisty Bakista przednia Nr 7 – na środki ratunkowe (kamizelki ratunkowe lub inne). Uchwyt akumulatora silnika dziobowego. Bakista dziobowa Nr 8– z odpływem wody - na kotwice, liny cumownicze itp.) Schowki pod pokrywami bakist nr 2, 3 i 6 Pawęż z kompletem ochraniaczy, kolumna L (długa). Możliwość montażu silnika spalinowego o mocy 52 KW i wadze do 120 kg oraz elektrycznego jednocześnie. Odpływ wody z komory silników. Knagi INOX – 4 szt. Uszy cumownicze fi 10 mm INOX 3 szt. Relingi INOX 4 szt. Listwa odbojowa z zakończeniami INOX. Możliwość łatwego montażu silnika dziobowego. Możliwość montażu przetwornika echosondy w bakiście nr 1 (odczyt przez kadłub – dotyczy przetworników do 200 kHz). Miejsce mocowania (wnęka) przetworników sonaru bocznego SV Garmin, przetworników DV Garmin, przetworników Tatal scan lub 3D Lowrance pod kadłubem. Miejsce mocowania ekranu echosondy po lewej i prawej stronie łodzi, możliwość łatwego przeciągnięcia kabla zasilającego i kabla przetwornika Uchwyt na napoje 2 szt. Automatyczna pompa zęzowa, włącznikiem i odpływem. Lampa nawigacyjna topowa LED wypinana. Lampa nawigacyjna czerwony + zielony LED wypinana, Klakson, Gniazdo 12V i podwójne gniazdo USB, Oświetlenie pokładu lampy LED 4 szt., Panel włączników i bezpieczników automatycznych. Uchwyt mocowania akumulatora rozruchowego z mocowanie dolnym tzw. stopką. Włącznik akumulatora rozruchowego z okablowaniem + klemy akumulatora.

 

Wyposażenie dodatkowe: Fotel sternika Premium High Back, obrotowy z podstawą wypinaną Fotel pasażera Premium High Back obrotowy z podstawą wypinaną. Siedzenie typ casting na pokładzie górnym, regulowane pneumatycznie w zakresie 61-76 cm, wypinane. Dywan pokładu dolnego mocowany na zatrzaski. Dywan pokładu górnego mocowany na zatrzaski. BRAK MOŻLIWOŚCI OKLEJENIA WYKŁADZINĄ POKŁADU PRZEDNIEGO I TYLNEGO (Oklejone pokłady są w wersji VR).

Bakista do przechowywania żywych ryb z przelewem nadmiaru wody i odpływem. Pompa poboru wody z filtrem i dyszą napowietrzającą. Automatyczny włącznik czasowy 40/240 sekund (praca cykliczna). bezpiecznik automatyczny (instalacja do zabudowy w bakiście nr 2).

Panel przedni : Instalacja zasilania silnika dziobowego 12V, kable 10mm2 CU , uchwyt akumulatora (175x350x240mm) w bakiście nr 7, klemy, gniazdo, 12V+ 2xUSB, przycisk trymu silnika spalinowego. DVSR, ładowarka na 2 akumulatory automatyczna 12V z kablem zasilającym wbudowana w łodzi IP68. Podstawa wypinania silnika dziobowego Motorguide Xi3, Xi5, oraz złącze zasilania 60A. Akumulator silnika elektrycznego Marine 100Ah 12V. Akumulator rozruchowy silnika spalinowego Marine 60 AH. Montaż echosondy i przetwornika, instalacja elektryczna, przepusty i uchwyty kablowe. Uchwyt Ram-mount długości 5,6 cala do ekranu echosondy. (1 lub 2 szt) Uchwyt INOX do mocowania przetworników Garmin GT 20, 21, 40, 50, 52 TM lub Lowrance Totalscan pod kadłubem. Uchwyty magnetyczne na akcesoria wędkarskie, komplet 3 szt . Uchwyt poziomy na wędki na podstawie przegubowej RAM. Uchwyt pionowy na 3 wędki. Uchwyt pionowy na 3 wędki ze stali nierdzewnej. Gniazda SCOTTY do uchwytów trolingowych, uchwytów odbijaczy, wind trolingowych i innych akcesoriów wędkarskich firmy Scotty - 4 szt. Uchwyt trollingowy Scotty (do gniazd z poz. XX) (1-4 szt.) Uchwyt Scotty na odbijacze 2 szt. komplet ( do gniazd z poz. XX) Odbijacze 12x45cm z uchwytem do gniazd Scotty (do gniazd scotty z poz ….) (1-4 szt.) Wysięgnik kotwicy: opcja Scotty wypinany przód. Scotty wypinany tył. Kotwica- ciężarek 14kg gumowy. lub/i kotwica typ river grzybek 11,5 kg. Lina kotwiczna lub na cumy fi 8mm – opcja 2zł/mb. . Ładowarka automatyczna 12V do ładowania akumulatora rozruchowego wbudowana w łodzi, IP68, instalacja + kabel przyłączeniowy ( niedostępne przy wyborze poz. :panel przedni”) DVSR + instalacja ładowania z silnika spalinowego akumulatora silnika elektrycznego 12V – opcja ( niedostępne przy wyborze poz. „panel przedni”) Zbiornik paliwa stacjonarny 48 litry z uchwytem, wlew INOX, czujnik i wskaźnik poziomu paliwa, odpowietrzenie. Gaśnica 2kg z uchwytem. Pagaj , miarka do ryb, numery rejestracyjne łodzi. Plandeka transportowa. Materace: opcja materac na przód.

materac tył lewy i prawy komplet 2 szt. materac na miejsce siedzenia sternika.

Silniki: kolumna L, sterowanie rumplem Honda BF 30 LGHU – 22800 zł (rozruch elektryczny, ładowanie akumulatora, wspomaganie podnoszenia siłownikiem gazowym) Honda BF 50 LHTU – 29500 zł (rozruch elektryczny, ładowanie akumulatora, podnoszenie trym&tilt)

Mercury F 30 MLH GA EFI – 19300 zł (rozruch ręczny, wspomaganie podnoszenia siłownikiem gazowym) Mercury F 30 ELH GA EFI – 20500 zł (rozruch elektryczny i ręczny, wspomaganie podnoszenia siłownikiem gazowym) (promocja 18000 zł) Mercury F 30 ELHPT EFI – 20900 zł ( rozruch elektryczny i ręczny, podnoszenie trym&tilt) (promocja 18800 zł) Mercury F 40 MLH CARB – 24500 zł (rozruch ręczny, podnoszenie ręczne, wersja gaźnikowa) Mercury F 40 ELH GA EFI – 24900 zł (rozruch ręczni i elektryczny, wspomaganie podnoszenia siłownikiem gazowym) Mercury F 40 ELHPT EFI – 26500 zł (rozruch elektryczny i ręczny, podnoszenie trym&tilt) Mercury F 50 ELHPT EFI – 26500 zł (rozruch eletryczny, podnoszenie tryn&tilt) (promocja 23800 zł) Mercury F 60 ELHPT EFI – 29900 zł ( rozruch elektryczny, podnoszenie trym&tilt) (promocja 26800 zł)

Mercury F 40 SeaPro ELGABT – 32900 zł (rozruch elektryczny , wspomaganie podnoszenia siłownikiem gazowym rumpel big tiller) Mercury F 40 SeaPro ELPTBT – 33900 zł (rozruch elektryczny, podnoszenie trym&tilt, rumpel big tiller) Mercury F 60 SeaPro ELGABT – 35900 zł (rozruch elektryczny , wspomaganie podnoszenia siłownikiem gazowym rumpel big tiller) Mercury F 60 SeaPro ELPTBT – 36900 zł (rozruch elektryczny, podnoszenie trym&tilt, rumpel big tiller)

Yamaha F 40 FEHDL – 22000 zł ( rozruch elekryczny, wspomaganie podnoszenia siłownikiem gazowym).

Silnik dziobowy Motorguide Xi5 55lbs 12V GPS, SNR(przetwornik echosondy wbudowany) FP(pedał nożny) pilot ręczny. 8170 zł (promocja 7390 zł) Silnik dziobowy Motorguide Xi3 55lbs 12V GPS, SNR, pilot ręczny – 6900 zł (promocja 6200 zł) Silnik dziobowy Motorguide Xi3 55lbs 12V, GPS, pilot ręczny – 6200 zł (promocja 5490 zł )

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jedna uwaga. Jeśli porównujesz do sempera 440, to porównuj do RF420

Dlaczego? Bo jest podobny wielkościowo? Nie ma już cen 390 na stronie, ale 390.2 jest w podstawie droższy od sempera o 600 zł, a rf420 o 1100. Mówię o golasach. Więc cena RF390 jest lepsza do porównania z semperem 440. Skończmy już ten temat, bo do niczego to nie doprowadzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dlaczego? Bo jest podobny wielkościowo? Nie ma już cen 390 na stronie, ale 390.2 jest w podstawie droższy od sempera o 600 zł, a rf420 o 1100. Mówię o golasach. Więc cena RF390 jest lepsza do porównania z semperem 440. Skończmy już ten temat, bo do niczego to nie doprowadzi.

A do tego porównywanie tych dwóch łodzi nawet podobnej wielkości jest bez sensu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A czy bedzie wielkim nietaktem jak sie zapytam- dlaczego?

 

Jeśli porównywać do RF390 to raczej Semper 410, a nie 440. Zresztą, sam rozmiar to nie wszystko. Jakość wykonania oraz rozplanowanie bakist przemawia na korzyść RF, który sprawia wrażenie technologicznie bardziej zaawansowanego. Nawet użytkownicy Semperów przyznają, że są one wykonane trochę niechlujnie.Ta różnica jest warta kilkaset, może tysiąc złotych różnicy w cenie. Oczywiście Semper, to bardzo zgrabna całkiem solidna łódź - żeby nie było ;)

 

Kilka dni temu podczas GPX na Turawie przyglądaliśmy się wszystkim popularnym modelom łodzi w różnych konfiguracjach. Żadna z łodzi nie jest idealnie dopasowana, każdej można coś zarzucić i w każdej znaleźć coś fajnego. Najmniej wad naszym zdaniem (opinia osób które przymierzają się do kupna łodzi) ma RF405. Oczywiście mowa tutaj o łodziach lekkich. 405 jest przemyślana i dopracowana w wielu detalach - zarówno w porównaniu do 390 jak i 420. Do ideału brakuje jej 5, może 7 cm wyższej burty w stosunku do linii zanurzenia.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A ja myśle, ze z łodziami jest jak z samochodami - jedne się sprzedają momentalnie a inne czekają na kupca miesiącami - do tego jedne trzymają cenę a inne tracą szybko na wartości.

 

Ja na wiosnę sprzedawałem RF390 bo zamówiłem 420. Łódka była z 2015 - wszedłem na stronę foxa zrobiłem identyczna konfiguracje jak moja i wystawiłem łódkę za 70% ceny nowej. Kupiec znalazł się tego samego dnia a w ciągu kilku dni dostałem kilkanaście maili z ofertami zakupu pomimo iż zamknąłem ogłoszenie na  OLX.

 

Dla mnie to dowód jak rynek ocenia RiverFoxy - analogicznie skoro Sempery nie znajdują kupców przez dłuższy czas to tez powinno dać do myślenia ....

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A czy bedzie wielkim nietaktem jak sie zapytam- dlaczego?

Też czekam na odpowiedź Pana Krzysztofa.

Dlaczego bez sensu? Bo semper wygodniejszy, czy o coś innego chodzi? ????.

..a porównywania 390 do 440xt nie bede komentował . Stoi taki obok mnie w porcie.

Bałbym się kobietę i dziecko zabrać na pokład do takiej łódeczki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Też czekam na odpowiedź Pana Krzysztofa.

Dlaczego bez sensu? Bo semper wygodniejszy, czy o coś innego chodzi? ????.

..a porównywania 390 do 440xt nie bede komentował . Stoi taki obok mnie w porcie.

Bałbym się kobietę i dziecko zabrać na pokład do takiej łódeczki?

Ja uważam że się nie da...i dla tego nie porównuje. Jak kolega uważa inaczej to proszę zrobić takie porównanie.

Jednak, żeby to zrobić, to trzeba najpierw je poznać, popływać, poznać budowę, zajrzeć w odpowiednie miejsca,porównać wyposażenie, itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jesli laminat to nie ma nic lepszego na Polskim rynku niz oferta FoxBoats ... użytkowałem 390 GPX przez trzy pełne sezony , obecnie przesiadłem się na model 405 i ... żałuję tylko jednego ... że nie wytrzymałem kilku miesięcy bo na pewno wybrał bym 470...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...