fubu08 Opublikowano 24 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Witam wszystkich forumowiczów w wątku autorskim,postanowiłem pochwalić się swoim warsztatem jak i woblerami które wykonuję. Jestem początkującym strugaczem choć pierwsze kroki zaczelem z 3 lata temu po roku przerwy wracam silniejszy i z większym zapałem. Dłubie głównie pod swoje potrzeby pstrągowo -kleniowe.Większość woblerów wykonuję z balsy lub lipy ale to wszystko w swoim czasie. Zapraszam do obserwowania i komentowania, mile widziane wskazówki i podpowiedzi. Miłe widoki za oknem więc od tego zaczne swój wątek [emoji16] Woblery w głownej mierze robione na wysokości oj dużo mam tu czasu. HaHaHa[emoji2]Choć w domowym zaciszu są doprowadzane do perfekcji. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fubu08 Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 (edytowane) Woblerki z przeznaczeniem pod pstrąga balsa 5.5 cm.Szerszenie 3cm.Mrówka i osy około 3.5 cm Początki zawsze są trudne.... Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Maja 2018 przez fubu08 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woblery z Bielska Opublikowano 24 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Początki są trudne, ale postępy szybkie Witaj we własnym wątku 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fubu08 Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 King:Materiał Balsa stelarz przez całość5cm 4gramyPraca: drobna Y ,lusterkowanie.Mój killer na pstrąga trzeba dorobić zapasy .Kolor przykładowy. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...