wiktos Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Cześć, szukam opinii na temat tych silników, od niedawna mamy w Polsce przedstawiciela tej firmy który oferuje silniki w bardzo przystępnych cenach. Jednak opinii totalnie zero, niby kopie Yamahy, jak reszta Parsunów, Caprali itp 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Robert.B Opublikowano 24 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 (edytowane) Tego prawdziwego made in germany już nie będzie , to co jest teraz na legendzie żeruje. Edytowane 24 Listopada 2018 przez Robert.B 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hudy76 Opublikowano 24 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 (edytowane) No to doyebałeś właśnie użytkownikom St.Croix, Abu i fanom mnóstwa innych firm. Zajrzyj do swoich butów i przeczytaj metkę. Z jakiego telefonu korzystasz? Jak napiszesz, że miałeś na myśli silniki, to zważ gdzie się produkuje np. silniki do Mercedesa. Volvo chińskie, Jaguar indyjski. Ja to w ogóle dziwny jestem, bo jeżdżę japońskim autem składanym na Węgrzech i do tego z francuskim silnikiem. No chyba muszę kupić sobie trzymającego normy spalin Volkswagena TDI. Edytowane 24 Listopada 2018 przez Koincydencja 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 WojtekCIN Opublikowano 24 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Kurła kiedyś to było. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 esoxlucius1 Opublikowano 26 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 No to doyebałeś właśnie użytkownikom St.Croix, Abu i fanom mnóstwa innych firm. Zajrzyj do swoich butów i przeczytaj metkę. Z jakiego telefonu korzystasz? Jak napiszesz, że miałeś na myśli silniki, to zważ gdzie się produkuje np. silniki do Mercedesa. Volvo chińskie, Jaguar indyjski. Ja to w ogóle dziwny jestem, bo jeżdżę japońskim autem składanym na Węgrzech i do tego z francuskim silnikiem. No chyba muszę kupić sobie trzymającego normy spalin Volkswagena TDI. Wyrzuć Daiwy kup chinczyki bęeziesz miał komplet skoro tak uwielbiasz tą technologię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hudy76 Opublikowano 26 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) Doprecyzuj proszę,co masz na myśli "tą technologię". Osobiście nie godzę się na uogólnienia, że to dobre, a to złe. Tak samo bronię się przed bełkotem marketingowym, a staram się słuchać opinii użytkowników. Oceny w stylu "tanie mieso tylko psy jedzą. i to sie sprawdza, chcesz kupic cos dobreg to kupujesz made in Japan lbo made in Germany" rodzą we mnie bunt dla samej zasady. Nie znam się na silnikach zaburtowych, ale Evinrude, czy Johnson to też sprzęt japoński? Bo raczej nie niemiecki. Edytowane 26 Listopada 2018 przez Koincydencja 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Małkociniak Opublikowano 29 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 (edytowane) Wyrzuć Daiwy kup chinczyki bęeziesz miał komplet skoro tak uwielbiasz tą technologięCzytanie ze zrozumieniem, to niezwykle ważna umiejętność w życiu każdego człowieka. Gdzie udało Ci się wyczytać że Hubert jest miłośnikiem Chińskiej techonologii, chciał tylko uzmysłowić oponentom produktów made in PRC że czy chcemy czy też nie nie da się bez nich obejść w życiu codziennym. Sam czwarty rok pływam Zipp'em a zamieniłem go za Yamahę. Jeśli kiedyś padnie kupie Storm'a lub inny Chiński klon Yamahy. Edytowane 29 Listopada 2018 przez Małkociniak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 2 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 A powiedzcie , co mają Chiny do jakości? Równie dobrze może być to Kotlina Kongo bądź Paryż...problemem nie jest kraj produkcji , a inwestor który wykłada na stół 2$ i reklamuje się że jakośc odpowiada 20$ . Jeśli projekt jest dobry , materiały i kontrola produkcji to i sprzęt jest ok... przeświadczenie typu chińskie g. Wzięło się chyba ze sklepów wszystko po 5 zł... takie np "chinskie g." Epropulsion , jest tańszy od super torqeedo, cichszy i wykonany perfekcyjnie... 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 evin Opublikowano 3 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Chiny są w stanie zrobić wszystko,lecz tam kontrola jakosci i dobry materiał tez kosztuje.Niemcy,Japonia cz USA (np.Johnson,Evinrude) robią tak ze nie trzeba po nich poprawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wedkarski365.pl Opublikowano 3 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Chiny są w stanie zrobić wszystko,lecz tam kontrola jakosci i dobry materiał tez kosztuje.Niemcy,Japonia cz USA (np.Johnson,Evinrude) robią tak ze nie trzeba po nich poprawiaćpochodzenie nie decyduje o jakości. To kraje rozwinięte wymyśliły i stosują skracanie trwałości produktów, bo dla producenta bardziej liczy się zysk a nie zadowolony Klient. Jak właściwie zauważyłeś kontrola jakości kosztuje, ale producenci posiadają działy planujące ile dana część ma wytrzymać. Nie produkuje się rzeczy niezniszczalnych, bo to nie opłaca się producentom nawet marek premium. Wracając ad rem. silnik za 30% jego wartości jest atrakcyjny o ile można skutecznie skorzystać z gwarancji. Gdyby Storm miał w ofercie silniki bardziej rozwinięte tzn ładowanie, elektryczny trym itp to sam kupiłbym coś co ma 30-50KM 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 binio1111 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 Nie to że się czepiam- nie jest to moją intencją - zastanawiam się jak to w końcu jest z nowymi silnikami 2t - można , czy nie można sprowadzać i sprzedawać? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wedkarski365.pl Opublikowano 27 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 w EU jest zakaz, sprzedają jako kolekcjonerskie. Podobnie omijali przepisy przy dopalaczachhttp://jerkbait.pl/topic/66987-u%C5%BCwanie-silnik%C3%B3w-spalinowych-2t-i-4t-w-polsce/chyba nawet dwusuwowych skuterów się czepili i zakazują teraz zobacz jakie są opisy Storma "Silnik kolekcjonerski, unikatowy" http://bezwiosel.pl/sklep/15-silnik-zaburotwy-2t-8.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 robertd Opublikowano 27 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 dokladnie tak jest silniki sa kolekcjonerskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 binio1111 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 Hm . Polak potrafi . Może pójdę tą drogą i zamiast Y, czy H czy M kupię 18KM 2t Storma . Cenowo bomba. Poszukam opinii - temat do rozważenia. Na razie chyba nigdzie nie ma zakazu na pływanie z silniczkami 2t ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lukk Opublikowano 27 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 Btw, dopytywałem inspektorów z PZMiNW jak to jest z rejestracją dwusuwów (tzn. łodzi z 2T) i ponoć nie ma problemu, nie wnikają jak zakupiony został silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sina2 Opublikowano 1 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 może być problem , gdy ktoś np spadnie z łodzi i sie utopi, na 100% wina bedzie własciciela , pływał na silniku kolekckonerskim, bez deklaracji zgodność, " WINNY" moge się załozyc o flaszke że prokurator dalszych przyczyny szukać nie bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 robertd Opublikowano 1 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 oj juz po pijaku i bez prawojazdow jezdzili i wyroki byly na korzysc "przestepcow " tak wiec wszystko zalezy zawsze powinno sie badac okolicznosci wypadku ,watpie zebym plywal na dwusuwie a ktos pod by se palnol w leb u mnie na lodzi to jestem winny bo mam silnik kolekcjonerski?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 1 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Jak na razie jest z zakaz sprzedaży a nie użytkowania. Noe popadajmy w paranoję. Wysłane z mojego ASUS_Z01RD przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 marioligi Opublikowano 1 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 może być problem , gdy ktoś np spadnie z łodzi i sie utopi, na 100% wina bedzie własciciela , pływał na silniku kolekckonerskim, bez deklaracji zgodność, " WINNY" moge się załozyc o flaszke że prokurator dalszych przyczyny szukać nie bedzie Hehe :) Ten wpis to na poważnie?:)Jak ktoś spadnie z pomostu i zrobi sobie kuku to też będą sprawdzali deklarację zgodności ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 1 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 (edytowane) Kolega sina2 naczytał się za dużo dyrektyw albo wcześnie rozpoczął weekend. Wiele łódek ma zamontowane silniki z aut, które nie mają przeznaczenia do łodzi (marynizacja). A od łódki budowanej systemem gospodarczym to już nic się nie wymaga (do pewnego levelu). A po co sprzedawać kolekcjonersko. Nie lepiej przelożyć żylkę przez otwór na zawleczkę i sprzedawać jako wypasioną kosę spalinową do chwastów [emoji41]. Dla picu w komplecie dodawać słuchawki, przyłbicę i uprząż [emoji1787] Wysłane z mojego ASUS_Z01RD przy użyciu Tapatalka Edytowane 1 Lutego 2019 przez psulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sina2 Opublikowano 2 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) myślę że jak ktos spadnie z pomostu i cos sobie zrobi to ma wszelkie szanse aby winna była właściciela pomostu, brak antyposlizogowej powierzchni itd, a na tablicy o zachowaniu na pomoscie kończąc,co do łódek budowanych systemem gospodarczym, i silników marynizowanych, jak sam budowniczy posliźnie sie i wybije sobie zeby, albo sie utopi to jego łódka i jego problem, jak stanie się to pasażerowi to teoretycznie problem budowniczego i to on bedzie sie tłumaczył, jak w procesie oceny ryzyka zabezpieczył osobę przed posliźnięciem lub wypadnięciem , zgodnie z wymogami od podstawowej 12100 poczynającw sprzęcie używanym dopuszczalne sa przeróbki które nie podnoszą ryzyka wględem konfiguracji pierwotnej, niemniej jednak montując silnik marynizowany który nie ma certyfikatu użytkownik jest za to bezpośrednio odpowiedzialny, a jeżeli silnik ma w papierach wbite kolekcjonerski to pewnie jest też dopisane drobnym drukiem ze nie może być użytkowany , (inaczej nie mógłby by sprzedany na terenie UE, przerabiałem to z silnikami do dużych jednostek,, można je kupić jako nieemisyjne , ale podpisuje sie deklaracje że nie będą używane w UE tylko ewentualnie sprzedane poza)a jak jest normalnie to wszyscy wiemy , do chwili kiedy się nieszczęscie nie zdarzyło może się czepiam ale u mnie to takie zboczenie zawodowe, na codzień bąbarduja mnie tymi przepisami to w krew mi weszłoHehe :) Ten wpis to na poważnie? :)Jak ktoś spadnie z pomostu i zrobi sobie kuku to też będą sprawdzali deklarację zgodności ? Edytowane 2 Lutego 2019 przez sina2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 binio1111 Opublikowano 2 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 A czy w razie czego nie mogę powiedzieć , że silnik kupiłem jako używany od gościa na bazarku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lepton Opublikowano 2 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Jak na razie jest z zakaz sprzedaży a nie użytkowania. Noe popadajmy w paranoję. Mieszkamy w Polsce. Nawet zakazy nam nie straszne !!!Właśnie dziś, legalnie (supermarket) zakupiłem najnormalniejszą żarówkę,100 watową (Zakaz produkcji w UE,ale nie użytkowania).Skoro spaprałem swoje sumienie żarówką,to z silnikiem już pójdzie gładko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lexi Opublikowano 2 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 ..w unijnych przepisach często niezbyt wiadomo o co idzie - skoro niektóre silniki dwusuwowe są bardziej ekologiczne niż czterosuwowe to czemu nie ma wyznaczonych norm emisji tylko generalizuje się ze 2-takty są be a 4-takty cacy. Prawidłowe parametry banana jakoś się dało ustalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 marioligi Opublikowano 2 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Kolego @sina2 w przypadku wypadku na pomoście - rozumiem, że znasz jakieś przepisy normujące materiały z jakich należy wykonywać pomosty?Warunki techniczne itp. Podobnie tablice określające sposób zachowania na pomostach?Nie popadajmy w paranoję.....Podobnie w przypadku wypadku na łódce czy problemu ze zmarynizowanym silnikiem - właściciel albo budowniczy byliby ścigani tylko w przypadku gdy zdarzenie miałoby bezpośredni związek z uszkodzeniem samodzielnej łodzi bądź z np. zapaleniem zmarynizowanego silnika - sam fakt, że ktoś z łódki wypadnie nijak się ma do faktu z czego i jak była zbudowana łódka oraz jaki był silnik.Myślę również, że w przypadku silników - 2T - próżno szukać certyfikacji na stare modele - znajdujące się czy to na rynku wtórnym - czy będące w posiadaniu użytkowników przez X lat - taka jest rzeczywistość....Co do kolekcjonerski 2T o których piszemy może jakiś użytkownik zdradzi fragment z dokumentów kupna czy jest tam zakaz użytkowania sprzętu na terenie UE.Ewentualnie można wysłać zapytanie do Inspekcji Żeglugi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 2 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Mieszkamy w Polsce. Nawet zakazy nam nie straszne !!!Właśnie dziś, legalnie (supermarket) zakupiłem najnormalniejszą żarówkę,100 watową (Zakaz produkcji w UE,ale nie użytkowania).Skoro spaprałem swoje sumienie żarówką,to z silnikiem już pójdzie gładko. Przeczytaj na etykiecie . Czy aby napewno kupiles żarówkę 100W najprawdopodobniej jest to "element grzejny" . Ogrzewacz itp:) tak sobie poradzili między innymi producenci z zakazem żarówek wiekszej mocy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
wiktos
Cześć, szukam opinii na temat tych silników, od niedawna mamy w Polsce przedstawiciela tej firmy który oferuje silniki w bardzo przystępnych cenach. Jednak opinii totalnie zero, niby kopie Yamahy, jak reszta Parsunów, Caprali itp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
248
111
100
86
Popularne dni
9 Lip
32
4 Kwi
29
13 Maj
28
7 Sty
26
Top użytkownicy dla tego pytania
Tresor 248 odpowiedzi
MarasR 111 odpowiedzi
sero1975 100 odpowiedzi
darek63 86 odpowiedzi
Popularne dni
9 Lip 2021
32 odpowiedzi
4 Kwi 2020
29 odpowiedzi
13 Maj 2021
28 odpowiedzi
7 Sty 2021
26 odpowiedzi
Popularne posty
Tresor
Jak umiałem tak zrobiłem .
Tresor
Ja jestem 50x w roku. Co daje ok 60mth oraz ok 50x6-8h moczenia silnika w słonej Odrze. Co właśnie robię? Moczę Storma w wodzie jeszcze ze 2 razy w tym roku pojadę. Pozdro z wody. Mam klienta który j
psulek
Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch uweniretasytch, nie ma zenacznia kojnoleść ltier przy zpiasie dengao sołwa. Newajżanszjie jest to, żbey prieszwa i otatsnia lteria byla
Opublikowane grafiki
2181 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.