Skocz do zawartości
  • 0

Silniki Storm


wiktos

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Dziś rozpadł mi się łącznik cięgna biegów. Silnik pozostał na biegu "do przodu" tak go gasiłem i odpalałem. Część juz zamówiłem, ale jutro łowienie czy odpalanie z załączonym biegiem mu zaszkodzi w jakiś sposób?

Rozpadł się bo jakoś specjalnie go potraktowałeś ? Czy z winy materiału ? ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Odpalanie na biegu raczej silnikowi nie powinno zaszkodzić. Oby po odpaleniu chwilę wolniej, bez ostrego przyspieszania. Gorzej ze sternikiem. Trzeba odpalając pamiętać o małym gazie i zapiąć zrywkę na wypadek kąpieli.

To, że odpala na biegu może być przyczyną uszkodzenia łącznika zmiany biegów. Ten element może współdziałać z innymi, które odpowiadają za zabezpieczenie odpalania na biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Rozpadł się bo jakoś specjalnie go potraktowałeś ? Czy z winy materiału ?

Rozpadł się poprostu. Na stronie bezwioseł dostepny od ręki wiec pewnie standartowy defekt. Wymiana bedzie upierdliwa bo mechanizm znajduje się pod gaźnikiem.

Dziś odpalałem na biegu, warunkiem dzwignia na neutralu, by blokade na starterze zwolnić. Chyba nie wpływa to negatywnie na silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Są w użyciu silniki bez biegów, jeśli nie jest to duży silnik który może szarpnąć, to tylko tyle że trudniej będzie odpalić.

Niezależnie od posiadania biegów, lub nie, przed konkretnym odkręceniem manetki wpierw należy podgrzać silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Koledzy czy parskanie silnika przy ujmowaniu gazu i czasami przy przyśpieszaniu to wina brudnego gaźnika. Po wyczyszczeniu przelatał prawie 500km. Teraz zmieniłem olej na gulf i silnik czasami parsknie. Zastanawiam się czy to przypadek. Czy olej w silniku 2t może powodować takie objawy.

Z góry dziekuję za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Koledzy czy parskanie silnika przy ujmowaniu gazu i czasami przy przyśpieszaniu to wina brudnego gaźnika. Po wyczyszczeniu przelatał prawie 500km. Teraz zmieniłem olej na gulf i silnik czasami parsknie. Zastanawiam się czy to przypadek. Czy olej w silniku 2t może powodować takie objawy.

Z góry dziekuję za podpowiedzi

Silnik Jak żona, czasem parska a ni

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dziś rozpadł mi się łącznik cięgna biegów. Silnik pozostał na biegu "do przodu" tak go gasiłem i odpalałem. Część juz zamówiłem, ale jutro łowienie czy odpalanie z załączonym biegiem mu zaszkodzi w jakiś sposób?

No dobra część dotarła. Nie mam koncepcji jak się dobrać do tego mechanizmu. Zrzucenie gaźnika niewiele pomaga. Ktoś ma koncepcję lub to robił? 18km 2T

post-46841-0-07498400-1600883589_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No dobra część dotarła. Nie mam koncepcji jak się dobrać do tego mechanizmu. Zrzucenie gaźnika niewiele pomaga. Ktoś ma koncepcję lub to robił? 18km 2T

1.Zadzwoń do chłopaków z bezwioseł na pewno pomogą ;)

2.Z tego co się orientuje @Tresor ma identyczny i może pomoże .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Właśnie pakuje mandzur na ryby i kuknełem z ciekawości. Wydaje mi się ze trzeba odrecic śrubki mocujące te plastiki na kwadratowej ośce i wysunąć całą lub kawałek przez otwory serwisowe (ten po prawej). Widać je na foto, zatyczki gumowe.
Co do ułamania u mnie w bagażniku wygląda to tak. Pierwszym wystajacym punktem silnika jest właśnie wajcha biegów. Dużo nie trzeba aby dostała. Ja zabezpieczam silnik żeby się nie przesuwał a docelowo ma jeździć na pawęży.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
0764e1ab28952bf350e00aff99304ada.jpgdc13d5b224a871dbceda257b3e96469d.jpg

Edytowane przez Tresor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Na ruskim kanale jest dokładnie wyjaśnione jak odróżnić Kitajski silnik od orginałów. Bo z tego co pokazują u nich podróbki to standard. Najprościej po śrubach i oznaczeniu na głowicy i bloku silnika. Niem mam jak teraz znaleźć tego filmu, był w ciągu ostatniego miesiąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Łącznik wymieniony. Faktycznie trzeba wyjać silnik. 6 śrub od spodu, osprzęt i powinien wyjść a ten ani drgnie. Ostukanie śrub od dołu i wyszedł. Uszczelka się skleiła. Troche zabawy było ale zrobione.

Jak wyjąć silnik podpatrzyłem tutaj:

Edytowane przez gucio2020
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...