Skocz do zawartości
  • 0

Silniki Storm


wiktos

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie musi dożyć. Kupiłem 13,5 za 4000 w tym czasie Yama kosztowała 12800, Koszt przeglądu w serwisie żeby nie stracić gwarancji to średnio 500-1000 trzeba zrobić minimum 2 lub 3 (po 10mth i co roku).

Serwis Storma to 8zł wirnik i 20zł olej. Za miesiąc będzie 4  rok i przekroczone 200mth. Latam i nie myślę. Jeżeli wyjdzie korba bokiem od razu będzie o tym film. Ciągle czekam na takiego. Jeżeli rozpadnie się po 5-8 roku po prostu go wyrzucę i kupie kolejny taki sam. Będę latał z nim kolejne lata a nie dobiję jeszcze do ceny wyjściowej Y...  O problemach z nowymi silnikami też za dużo nie piszą ale zaglądnij do jakiegoś serwisu i zobacz co tam się dzieje. To już nie są te same silniki co produkowane w latach 80-00. Oki dla mnie koniec tematu. 

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie musi dożyć. Kupiłem 13,5 za 4000 w tym czasie Yama kosztowała 12800, Koszt przeglądu w serwisie żeby nie stracić gwarancji to średnio 500-1000 trzeba zrobić minimum 2 lub 3 (po 10mth i co roku).

Serwis Storma to 8zł wirnik i 20zł olej. Za miesiąc będzie 4 rok i przekroczone 200mth. Latam i nie myślę. Jeżeli wyjdzie korba bokiem od razu będzie o tym film. Ciągle czekam na takiego. Jeżeli rozpadnie się po 5-8 roku po prostu go wyrzucę i kupie kolejny taki sam. Będę latał z nim kolejne lata a nie dobiję jeszcze do ceny wyjściowej Y... O problemach z nowymi silnikami też za dużo nie piszą ale zaglądnij do jakiegoś serwisu i zobacz co tam się dzieje. To już nie są te same silniki co produkowane w latach 80-00. Oki dla mnie koniec tematu.

Nie wyjdzie korba bokiem ale będzie się psuły wszystkie rzeczy naokoło , pękające plastiki, szarpanki, gaźniki itd.

Dlaczego piszesz że przegląd Yamahy tyle kosztuje a tego Storma 30zl , jak ja mogę tak samo kupić sobie oleje świece i ewentualną filtr i za 150 zł zrobię przegląd samodzielnie w Yamaha.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Widzieliście na oczy w ogóle Storma lub mawerica? Albo czy znacie kogoś osobiście co posiadał. Mam wrażenie że koledzy to taki typ Janusza co tylko w audi wierzy a wszystko inne to be. Jest tu kolega który zrobił tych i innych silników całą masę , jak sam mówi nie ma interesu w tym żeby coś reklamować.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie rozumiesz o co chodzi. Porównywanie Storma 2T do markowych silników 4T szczególnie cenowo jest słabe. Jak sobie porównasz Storma 25km który notabene ma tych koni 20 do markowej 20tki już takie różowe nie jest.  Storm 25km ile kosztuje 9 500zł? Suzuki 20km ile? 12 400. Koszt serwisowania taki sam, a nawet bym powiedział, że Suzuki może być tańszy choćby ze względu na sieć serwisów.

Nie neguję silnika 2T bo mimo wszystko jest to dość przyzwoita kopia Yamahy. 

Edytowane przez Dragster
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie wyjdzie korba bokiem ale będzie się psuły wszystkie rzeczy naokoło , pękające plastiki, szarpanki, gaźniki itd.

Dlaczego piszesz że przegląd Yamahy tyle kosztuje a tego Storma 30zl , jak ja mogę tak samo kupić sobie oleje świece i ewentualną filtr i za 150 zł zrobię przegląd samodzielnie w Yamaha.

Jak masz nową musisz robić przegląd w ASO bo stracisz gwarancję. Sprawdź ile kosztuje taki przegląd dla nowej yamy 15kucy. O to mi chodziło.

Obecnie do markowych silników klienci wybierają w 90% przypadków części z Chin. Przykład z wczoraj, dałem klientowi do wyboru gdzie zamawiamy zgadnij co wybrał... :)

.

e060bd405379fdda82bf634099211628.jpg42ca2734b8bf18ba2c2ee061f12e3c5d.jpg

 

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

500zł, Zaznaczę od razu, że silnik był umyty na błysk. Storm serwisu praktycznie nie ma a jak już bardzo chcesz mieć ten niby rok gwarancji to musisz zabulić za paletę przesyłki w dwie strony. Zważywszy na jakość materiałów użytych do produkcji serwis przydało by się robić dwa razy częściej. 

 

Edit: Powiedz ile klient musi zapłacić u Ciebie za serwis Stroma 25km z częściami? Rozumiem jak ktoś potrafi zrobić to sam.

Edytowane przez Dragster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Panowie wybiera zawsze klient i na ogół przed kupnem rozgląda się co jest dla niego lepsze.

Wszystko kiedyś się psuje, elementy na ogół kupowane części są zamiennikami jedne lepszego gatunku drugie gorszego. W serwisie też pracują różni ludzie i można wiele mieć do cen i ich zaangażowania.

Ja osobiście serwisuję wszystko co mogę u osób co mam do nich zaufanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak masz nową musisz robić przegląd w ASO bo stracisz gwarancję. Sprawdź ile kosztuje taki przegląd dla nowej yamy 15kucy. O to mi chodziło.

Obecnie do markowych silników klienci wybierają w 90% przypadków części z Chin. Przykład z wczoraj, dałem klientowi do wyboru gdzie zamawiamy zgadnij co wybrał... :)

.

e060bd405379fdda82bf634099211628.jpg42ca2734b8bf18ba2c2ee061f12e3c5d.jpg

 

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu

Tapatalka

Mądry i biedniejszy by wybrał tą droższą. Bo nie stać go żeby co jakiś czas wysyłać na serwis i płacić za wymianę głupiej uszczelki. Która pewnie padnie jak ryby najlepiej gryzą.

 

Ale wyszło tak jak piszesz

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak masz nową musisz robić przegląd w ASO bo stracisz gwarancję. Sprawdź ile kosztuje taki przegląd dla nowej yamy 15kucy. O to mi chodziło.

Obecnie do markowych silników klienci wybierają w 90% przypadków części z Chin. Przykład z wczoraj, dałem klientowi do wyboru gdzie zamawiamy zgadnij co wybrał... :)

.

e060bd405379fdda82bf634099211628.jpg42ca2734b8bf18ba2c2ee061f12e3c5d.jpg

 

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu

Tapatalka

Mądry i biedniejszy by wybrał tą droższą. Bo nie stać go żeby co jakiś czas wysyłać na serwis i płacić za wymianę głupiej uszczelki. Która pewnie padnie jak ryby najlepiej gryzą.

 

A wyszło tak jak piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak masz nową musisz robić przegląd w ASO bo stracisz gwarancję. Sprawdź ile kosztuje taki przegląd dla nowej yamy 15kucy. O to mi chodziło.

Obecnie do markowych silników klienci wybierają w 90% przypadków części z Chin. Przykład z wczoraj, dałem klientowi do wyboru gdzie zamawiamy zgadnij co wybrał... :)

.

e060bd405379fdda82bf634099211628.jpg42ca2734b8bf18ba2c2ee061f12e3c5d.jpg

 

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka

Żaden poważny serwis silników zaburtowych nie mówiąc a autoryzowanym nie weżmie storma na wymianę nawet oleju. Skoro tak jest to świadczy że kolega ma 90% bardzo rozsądnych  klijentów :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Tresor dzięki za opinie i innym tez…

Może z innej beczki -Jan Storm ma się do innych Ch…. Parsun ,seaking? Pierwszego miałem ale dł.stopą i poszedł na sprzedaż z tytułu stopu L ale chodził ciszej niż yamaha .Użytkowałem jeden nid intensywny sezon

Wciąż myśle o nowym Stormie 4 km w czrerosuwie.

Waga cena itp .

Firma jest dobrych kiła lat ba rynku ,chyba bezwiosel.pl najwiecej ma do powiedzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Było chyba nawet w tym wątku :) Potem dystrybutor taki wadliwy silnik, który kilkukrotnie był naprawiany wystawił na znanym portalu ogłoszeniowym jako prawie nowy.

Było jako wypadek jednostkowy.

 

Ja pytam tych co najbardziej krzyczą , który z nich ma storma ?

 

Bo potem się okazuje , że tacy storma to widzieli jedynie na youtubie a gadka , typu brat szwagra miał nie jest w żadnym stopniu miarodajna .

 

O tym tez było w wątku ????.

 

Zatem może o tych silnikach będą się tutaj wypowiadać ich właściciele obecni lub byli .

 

O tym też było … Rok był spokój ale widzę, że znowu do wątku dorwali się ,,eksperci „ co gdzieś coś widzieli albo słyszeli ????

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie musi dożyć. Kupiłem 13,5 za 4000 w tym czasie Yama kosztowała 12800, Koszt przeglądu w serwisie żeby nie stracić gwarancji to średnio 500-1000 trzeba zrobić minimum 2 lub 3 (po 10mth i co roku).

Serwis Storma to 8zł wirnik i 20zł olej. Za miesiąc będzie 4  rok i przekroczone 200mth.

Witam, nie znam storma i nie będę się o nim wypowiadał, każdy pływa tym na co go stać, ja pływam na jadnej markowej marce od 20-stu lat ,zaczynałem od 2kM którego serwisowałem sam  następnie 10kM teraz ma 20kM serwisowane nigdy nie było niespodzianek, dlaczego zmieniałem silniki tylko dla tego że zaczynałem od łodzi 3,60m/1,20m- 70kg a teraz mam 4,40m/175m-155kg  w sezonie  robię 150-200mth ,pływam od maja do końca grudnia i wiem jedno jak kupisz dobrze to raz kupisz .

 

Pozrawiam 

Edytowane przez perch22
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam, nie znam storma i nie będę się o nim wypowiadał, każdy pływa tym na co go stać, ja pływam na jadnej markowej marce od 20-stu lat ,zaczynałem od 2kM którego serwisowałem sam  następnie 10kM teraz ma 20kM serwisowane nigdy nie było niespodzianek, dlaczego zmieniałem silniki tylko dla tego że zaczynałem od łodzi 3,60m/1,20m- 70kg a teraz mam 4,40m/175m-155kg  w sezonie  robię 150-200mth ,pływam od maja do końca grudnia i wiem jedno jak kupisz dobrze to raz kupisz .

 

Pozrawiam 

No to u mnie wygląda tak :

Majówka  7 dni pływania  , dzień długi więc 12 godzin pływania to żaden wyczyn   .12x7 =84 h 

a że lubię trolling to przyjmijmy ,że będzie tu 2/3 czasu czyli 55mth  

 

Lipiec 14 dni na wodzie . Dzień jest dłuższy ale czasami są upały więc 12 czy 14 godzin na wodzie może wydawać się nie realne  ale też nie mamy tylu dni w pełnym słońcu.  Policzymy też 12 godzin  z tym ,że czasu w trolu jest mniej bo za okoniami się uganiam przez co mam większe  przeloty na miejscówki. Policzymy 4mth /dzień  - wychodzi około 55 mth

 

Sierpień tak samo jak lipiec. Zapewne jest  w trolu  więcej czasu po w drugiej połowie już pajki lepiej współpracują.

Niech będzie podobnie czyli kolejne 55 mth

 

Wrzesień ,Październik to są trzy wypady "weekendowe" u mnie od czwartku do wtorku włącznie. W tym okresie to tylko wyłącznie trolling więc 10 mth/dzień nie jest niczym nadzwyczajnym. Tu policzymy 50mth/1 wypad i pomnożymy przez trzy wyjazdy =150 mth.

Czasami się uda wyjechać  cztery razy. 

 

Podsumowując 55+55+55 +150 =315mth . Tak mniej więcej wygląda mój czas na rybach każdego roku. I .... 

 

to wszysto jest nalatane na Stormie 2T 13,5 KM  ,którego kupiłem w 2018 roku ( o czym pisałem wyżej na stronie 5 ,post #96 )

 

Na przeglądzie nie był ( ogarniam sam ) i pewnie teraz obalę Urban Legend o jakości tego motorka :)

Dodam jeszcze ,że olej w spodzinie wymieniam raz w roku i tylko raz wymieniłem uszczelki pod korkami w spodzinie .

Świece i wirnik nie wymieniany są jak to się mówi pierwszego montażu   !!! 

Pali od strzała skorupę pcha i czego chcieć więcej  :rockon:      

A jeszcze mówi się ,że 2T nie nadaje się do trollingu  :doh:

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

[quote name="M a r a s" post="3058154"

A jeszcze mówi się ,że 2T nie nadaje się do trollingu :doh:

 

Kolego a do trola też na mieszance 50:1 ? Jakieś specjalne traktowanie ? Szczerze to obawiałem się całodziennych trolowan właśnie z tych opowieści że 2T się nie nadaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...