wiktos Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Cześć, szukam opinii na temat tych silników, od niedawna mamy w Polsce przedstawiciela tej firmy który oferuje silniki w bardzo przystępnych cenach. Jednak opinii totalnie zero, niby kopie Yamahy, jak reszta Parsunów, Caprali itp 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tresor Opublikowano 7 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2023 Będzie ciężko serwisuje 5 stormow z Krakowa... Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krzysiek71 Opublikowano 12 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2023 (edytowane) To i ja, jako nowy uzytkownik, a wlasciwie przyszly uzytkownik STORM-a, bo silnik bedzie odpalony raczej w cieplejsze dni, to zapytam o serwis w okolicach Serocka/Nieporetu, w ktorym nasmarowanie i przeglad nie jest rownowartoscia silnika I chodzi mi, kto do storma 7KM 2T dorabial filtr paliwa, moze jakies fotki macie? Edytowane 12 Grudnia 2023 przez Krzysiek71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tresor Opublikowano 13 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2023 Tam jest mało miejsca trzeba przedłużać przewody i robić zakręt żeby go wcisnąć. Najlepsze takie maluszki jak w Yamaha ale i tak jest ciężko. Na grupie Storm na FB (tam jest z 3000 osó były fotki. Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krzysiek71 Opublikowano 13 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2023 Najlepsze takie maluszki jak w Yamaha ale i tak jest ciężko.A moglbym poprosic o jakis ewentualny symbol takiego filterka, aby nie zakupic jakiegos wynalazku, ktory na obrazku jest maly, a przyjdzie mi baniak na mleko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jacob1993 Opublikowano 13 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2023 To i ja, jako nowy uzytkownik, a wlasciwie przyszly uzytkownik STORM-a, bo silnik bedzie odpalony raczej w cieplejsze dni, to zapytam o serwis w okolicach Serocka/Nieporetu, w ktorym nasmarowanie i przeglad nie jest rownowartoscia silnika I chodzi mi, kto do storma 7KM 2T dorabial filtr paliwa, moze jakies fotki macie? Ja miałem problem z gaśnięciem silnika właśnie przez brudne paliwo i ciągle dodankowywanie na Wiśle .Najlepsze opcja zamiast filtra to kupić linie paliwowa i tam można założyć dodatkowy filtr . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 darek63 Opublikowano 13 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2023 A moglbym poprosic o jakis ewentualny symbol takiego filterka, aby nie zakupic jakiegos wynalazku, ktory na obrazku jest maly, a przyjdzie mi baniak na mleko Wejdź do pierwszego sklepu ze skuterami i sobie wybierz co chcesz i jakiej wielkości chcesz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sławek Oppeln Bronikowski Opublikowano 14 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2023 Radziecki Salut z gaźnikiem i filtrem paliwa od motorynki Romet, a śrubą od Volvo. niezawodnie daje radę od czterdziestu lat. Jest zbyt prosty aby wyspecjalizowanych serwisantów szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 14 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2023 Poprosimy zdjęcia 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sławek Oppeln Bronikowski Opublikowano 15 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2023 Brak wiary w prawdomówność jest popularnym defektem Nawet jakbym miał czym takie zdjęcia zrobić, to i tak bym się nie pochwalił, albowiem posiadacze tzw. wypasów by się wstydzili Tak nawiasem, zastanawiam się - po jaki chooy komu silnik który jest dla niego nieskończoną tajemnicą, którego samu nie można naprawić? Tak nawiasem zastanawiam się też - gdzie się podziali byli motorowodniacy? Sam skrajnie bezradny market widzę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 darek63 Opublikowano 15 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2023 Miałem 3 saluty. Od tego zaczynałem. Później była Mockwa M 12.5 kunia. To chodziło jak przeciąg z łódką OLA 3.30 którą już pewnie mało kto pamięta. Były też Wichry 25 i 30. To były czasy. Bez solidnego zaplecza narzędzi i cześci zamiennych nie było co wypływać. Miałem druga Mockwę na częsci bo inaczej się nie dalo. Natomiast jak na środku Gopła Mockwa się dość poważnie popsuła, wystarczyła godzina i pływała dalej. Innym razem urwała się iglica. Piłowanie gwoździa na kamieniu i Mockwa pływa dalej. Takie to były czasy, że jak ktoś nie kumał czaczy to nie pływał i tyle. Po przesiadce na Japonię nigdy do Ruskich nie wróciłem i nie jest mi ich wcale żal. Tak samo czasów kiedy trzeba było się z tym złomem szarpać co chwila. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sławek Oppeln Bronikowski Opublikowano 16 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2023 Najgorsze w tym, że mam jeszcze dwa stare motorki - Volvo i Johnson. Równie trwałe i niezawodne jak ta przerobiona, ruska kopia Ale oczywiście masz rację, darek, wypada zawsze nadążać za duchem czasów. Fakt, kanon uległ całkowitej zmianie, moda nam wytycza nowe kierunki, a pieniądze są w ciągłym ruchu.. Jak to możesz tak zwyczajnie nie chcieć białych adidasów? Patrz - wszyscy je mają! Zobacz jaki to proste; idziesz, płacisz i wymagasz. Promocja! Jak kupiłeś to możesz o niczym nie mieć pojęcia - też cię wyręczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tost Opublikowano 16 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2023 Sklep motoryzacyjny, kup mały filterek i dwie obejmy. Tniesz linię paliwową w dogodnym miejscu, montujesz i gotowe. Poradzisz sobie. Jak storm po założeniu filtra dalej będzie kaszlał to pozostaje czyszczenie.... Jak to nie pomoże, wiążesz linę i masz problem kotwicy rozwiązany????????????. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GroPerch Opublikowano 16 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2023 (edytowane) . Edytowane 16 Grudnia 2023 przez GroPerch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 darek63 Opublikowano 16 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2023 Ale oczywiście masz rację, darek, wypada zawsze nadążać za duchem czasów. Fakt, kanon uległ całkowitej zmianie, moda nam wytycza nowe kierunki, a pieniądze są w ciągłym ruchu.. Jak to możesz tak zwyczajnie nie chcieć białych adidasów? Patrz - wszyscy je mają! Zobacz jaki to proste; idziesz, płacisz i wymagasz. Promocja! Jak kupiłeś to możesz o niczym nie mieć pojęcia - też cię wyręczą Akurat w przypadku zaburtowych to nie tak. Obecnie w szkołach nie uczą mechaniki. Mały procent użytkowników tylko wie co ma, jak to jest zbudowane, jak działa etc. Dlatego ludzie wola kupić nowego Storma który jest kopią przyzwoitego silnika Yamahy niż starą Japonię bo wielu nie ma wiedzy jak to ogarnąć. Obawa przed niewiadomą w starym Japończyku jest główną przeszkodą, a do tego rynek używanych jest beznadziejny. Masa przekrętów wszelkiej maści którzy w większości tym złomem silnikowych handlują. Swojej Yamahy ponad dwa lata szukałem. Nie miałem ciśnienia więc spokojnie czekałem aż do skutku. Pierwszy sezon za mną i zero jakiegokolwiek najmniejszego problemu. Myślę, że wiele kolejnych sezonów będzie identyczne. Ale proste nie jest kupić dobrze i w dobrej cenie używanego Japończyka i to jest fakt. Strom jak widać nie jest najgorszą kopią i latają już parę lat te silniki. Poza małymi babolami pozakupowymi które trzeba usunąć po chińczykach na dzień dobry, nic się z nimi nie dzieje za bardzo. Właśnie dlatego wszystkiego co wyżej napisałem ludzie idą z duchem czasu w tym przypadku jak to określiłeś. Jest to naturalne i dla mnie całkiem normalne, bo to obecnie dla większości najlepszy możliwy wybór, i widocznie jeszcze akceptowalny cenowo. Ja mam z tym spory problem osobiście i duże wątpliwości bo 6kkz za 13.5hp w chińskiej kopii jak dla mnie jest sporo przesadzone. Ale dla bezawaryjnego pływania być może jest to adekwatna cena dla wielu. Alternatywą zawsze jest salon i nowa Japonia, ale to jest dwa razy droższa zabawa i nie koniecznie lepszy wybór więc dla mnie abstrakcja żeby xx razy w roku na ryby popłynąć. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Faja Opublikowano 17 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2023 Storm w 2t to najgorszy wybór jaki może być, już nic tańszego w tej mocy nic nie ma. Kupno od handlarza pod wyścigi , naprawa tylko u pseudo-mechaników, po prostu właściciel Storma nie jest pożądany w normalnym warsztacie. Za 6 tys można kupić w salonie firmowy czterosuwowy silnik 6km i łowić ryby zamiast tracić czas nerwy i pieniądze na obsługę/naprawę storma, porównywanie go do silnika 4t na wtrysku nie jest na miejscu w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tresor Opublikowano 17 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2023 To żeś człowieku teraz odleciał...Ale spoko żyj w swoje bańce. Dobrze ze jestem pseudo mechanikiem i je naprawiam. Nie było lepszej decyzji u mnie niż zakup Storma... Niedługo będzie film podsumowujący moje 5 letnie obcowanie z nim i przepływane 400mth. . Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jacob1993 Opublikowano 17 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2023 Storm w 2t to najgorszy wybór jaki może być, już nic tańszego w tej mocy nic nie ma. Kupno od handlarza pod wyścigi , naprawa tylko u pseudo-mechaników, po prostu właściciel Storma nie jest pożądany w normalnym warsztacie. Za 6 tys można kupić w salonie firmowy czterosuwowy silnik 6km i łowić ryby zamiast tracić czas nerwy i pieniądze na obsługę/naprawę storma, porównywanie go do silnika 4t na wtrysku nie jest na miejscu w ogóle.6km 4t idzie podobnie jak storm 7km 5km w rzeczywistości różnica tylko taka że jest cichy i mało pali kultury pracy z powodu 1 garka dalej nie ma . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 womaly23 Opublikowano 17 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2023 (edytowane) Tresor no nie oszukujmy się, storm to tylko storm - marna niepowtarzalna podrobka flagowcow, jedyne na plus to cena chociaz czesci zamienne nie wszytskie ale jednak lepiej kupic od yamahy. Tabliczki znamionowe na stormach to tez lepsze jaja - tak naprawde kupujesz cos innego niz jest napisane chyba ze jestes wtajemniczony... Ja zawsze twierdzilem ze nie stac nas na tanie rzeczy Edytowane 17 Grudnia 2023 przez womaly23 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tresor Opublikowano 18 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2023 (edytowane) Oczywiście każdy robi jak mu pasuje.Mnie stać na nowy markowy ale 2T ciężko dostać nowe a nie każdy chce mieć kowadło 4T. Obcuje że Stormami intensywnie od 3 lat i w żadnym nie było nic poważnego. A coraz więcej trafia do mnie z wypożyczalni gdzie robią 400-600mth rocznie. Jak są używane w wypożyczalni chyba nie trzeba pisać. W jednym wymieniałem wał korbowy ale to właśnie ci co wypożyczyli utopili go w Adriatyku silnik pomimo korozji pływał dalej tylko szumiał. Swój kupiłem jako eksperyment i 5 rok nic się nie dzieje. Już jestem na plus. Za silnik nowy dałem 3900 jak bym miał markowego przez te 5 lat więcej wydał bym na przeglądy w ASO. Obecnie za mój silnik dają mi 4500 od ręki... Raz w roku myje smaruje wymieniam olej I wirnik I pływam 50x w roku. 35stopni czy -6 jak 2 tygodnie temu zawsze odpala w max 3 pociągnięciu (nieogrzewany blaszak). Myślę że spokojnie pociągnie kolejne 5-10 lat. Jednynie co się pojawiła to korozja na śrubach zewnętrznych, myślę że to od soli w Odrze której na moim odcinku jest więcej niż w Bałtyku, oraz soli drogowej silnik i ponton ostatnio był bialutki. Na serwisie zimowym chce wymienić te śruby z A2 na A4 pewnie wyniesie mnie to ze 20zł... ps a to widzieli? [emoji3]. Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka Edytowane 18 Grudnia 2023 przez Tresor 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czechofil Opublikowano 18 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2023 W tym wszystkim najciekawsze jest chyba to, że Stromy krytykują Ci, którzy ich nigdy nie mieli ani nawet nie pływali a użytkownicy są zadowoleni. Reszta bez komentarza …. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 darek63 Opublikowano 18 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2023 Patrząc na to wszystko obecnie to ja się bardzo mocno zastanawiam ile pozostało jeszcze Japonii w japońskich silnikach. Patrząc na tematy nawet z tego forum czy filmy na YT, i widząc to co się z tych nowych silników wysypuje , to ja mam bardzo mocno mieszane uczucia kto to zaprojektował i gdzie wykonał, oraz jakich materiałów do tego użyto. Co do oznaczeń. Na samochodach to wiadomo co obecnie pod maską ?. No np. kiedyś BMW 530 to było 3.0 litra. A teraz może być 3.0 może być 2.5 może być równie dobrze 2.0. Więc skoro czołowe marki tak robią to czemu chińczyk ma tego nie robić ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MarasR Opublikowano 18 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2023 W AUDI też "ściema" stary motor miał oznaczenie 3.0 TDI i miał trzy litry a teraz Audi ,które ma piękne oznaczenie na klapie 50 TDI może mieć wyżyłowaną jednostkę o pojemności dwa litry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 godski Opublikowano 18 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2023 Oczywiście każdy robi jak mu pasuje.Mnie stać na nowy markowy ale 2T ciężko dostać nowe a nie każdy chce mieć kowadło 4T. Dlaczego kowadło 4T? Zobacz ile ważą silniki 15/20 KM na wtrysku - 43-44 kg. Storm 13,5 KM 38 kg - to dopiero kowadło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 darek63 Opublikowano 18 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2023 Tak z 4 turbinami. Najlepiej w zabudowie modułowej. Jedna pada wszystko do wymiany. Klient lżejszy z 30 tysiaków, a serwis się cieszy że drugi raz sprzedaje to samo auto. Raz w salonie drugi raz w serwisie. Analogicznie do tych małych motorków 4T na ryby co po paru godzinach wał zatarty bo nie ma głupiego łożyska za 30 zeta. Za to idzie nowy wał, karter i cała reszta drobiazgów za pół wartości silnika. Jest biznes - jest. I o to właśnie w tym dzisiaj jedynie chodzi. Pływanie i użytkowanie to nic nie znaczące peryferia. Liczy się serwis i naprawy. Z tego jest kasa a nie z pływania. Więc co za różnica czy zaciera się chińczyk za 3 tysiaki czy yamaha za 6 tysiaków. Efekt i tak ten sam tylko połowę taniej wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dragster Opublikowano 18 Grudnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2023 Tyle, że ten chinczyk to nie 3 a 6tyś (mowa o 2t). Patrząc na 20KM 4t to już w ogóle bo na chinola trzeba wydać 8-9tyś a np na Suzuki DF20 jak trafisz w promocji 11,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
wiktos
Cześć, szukam opinii na temat tych silników, od niedawna mamy w Polsce przedstawiciela tej firmy który oferuje silniki w bardzo przystępnych cenach. Jednak opinii totalnie zero, niby kopie Yamahy, jak reszta Parsunów, Caprali itp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
248
111
100
86
Popularne dni
9 Lip
32
4 Kwi
29
13 Maj
28
7 Sty
26
Top użytkownicy dla tego pytania
Tresor 248 odpowiedzi
MarasR 111 odpowiedzi
sero1975 100 odpowiedzi
darek63 86 odpowiedzi
Popularne dni
9 Lip 2021
32 odpowiedzi
4 Kwi 2020
29 odpowiedzi
13 Maj 2021
28 odpowiedzi
7 Sty 2021
26 odpowiedzi
Popularne posty
Tresor
Jak umiałem tak zrobiłem .
Tresor
Ja jestem 50x w roku. Co daje ok 60mth oraz ok 50x6-8h moczenia silnika w słonej Odrze. Co właśnie robię? Moczę Storma w wodzie jeszcze ze 2 razy w tym roku pojadę. Pozdro z wody. Mam klienta który j
psulek
Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch uweniretasytch, nie ma zenacznia kojnoleść ltier przy zpiasie dengao sołwa. Newajżanszjie jest to, żbey prieszwa i otatsnia lteria byla
Opublikowane grafiki
2181 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.