_Kuba_ Opublikowano 27 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 Chciałem Was zapytać jakie macie doświadczenia z firmą Konger, a raczej jaki jest kontakt z tą firmą?Otóż wysłałem do nich zapytanie dotyczące wędziska, które chcę kupić. Chciałem dowiedzieć się nieco więcej, bo kijaszek do tanich nie należy. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Głucha cisza jednym słowem. Czy to poważne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeksawyer Opublikowano 27 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 A dawno do nich napisałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kuba_ Opublikowano 27 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 (edytowane) Ostatnio parę dni temu. Był to trzeci mail w tej samej sprawie. Edytowane 27 Czerwca 2018 przez _Kuba_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeksawyer Opublikowano 27 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 Chwyć za telefon i dzwoń jeśli Ci zależy na kontakcie, przy okazji wspomnij o wysłanych mailach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinopapużasty Opublikowano 28 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Może zbyt trudne pytania zadałeś? :-)A tak z nieco innej beczki to przy reklamacji wędki nie miałem z tą firmą żadnych problemów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alexspin Opublikowano 28 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Ja mam dobre doświadczenia. Reklamowałem mailem szpulę kołowrotka (zapasowa miała rysę na rancie), dostałem w ciągu tygodnia nową, bez odsyłania uszkodzonej, a do tego gratis w postaci torebki szczupakowych gum. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenny Opublikowano 28 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Ja nie miałem żadnych problemów. Kontaktowałem się z nimi telefonicznie, wysyłałem wędkę do naprawy na gwarancji. Wszystko szybko, miło. Bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalewator Opublikowano 28 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Też kiedyś pytałem o produkt mailowo i też zero odzewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.