Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Główne przekładnie do benzyny ekstrakcyjnej ew. szmatka do ściągania opiłków. Ja robię analogicznie tak jak to opracowali mądrzejsi ode mnie lata temu przy produkcji silników czyli o wiele bardziej skomplikowanych zespołów urządzeń. Mianowicie kupiony dosmarowuje dokładając smaru nawet kiepskiej jakości i po 2-3 dniowkach na wodzie rozbieram multik i zdejmuję fabryczny i dołożony smar z ewentualnymi opiłkami. Później kąpiel dniówka w benzynie ekstrakcyjnej i składam multik już na dobre na dobrym smarze.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polerowane powierzchnie zawsze mają większą wytrzymałość niż chropowate.

 

Tylko pytanie czy przy takiej obróbce nie ściąga delikatnie materiału i nie powstaną luzy między zębami przekładni.

No i raczej smar nie będzie się dobrze trzymał powierzchni. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...