gazoon Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witam.Takie trochę głupie pytanie ale muszę je zadać ponieważ spotkałem dwie wersje. Po jakiej stronie dać przelotki w spiningu: po miękkiej czy na kręgosłupie?Jak Wy to dajecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fatso Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zwykle po miekkiej, ale sa i tacy, co ustawiają blank według najprostrzej osiPzdrFatso P.S. Ja po miękkiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Nie znam się na tym zupełnie za to wiem co lubię. Kiedyś wszedłem w posiadanie tej Daiwy . Zbrojona fabrycznie gdzieś tam w świecie AzjiŁowiło mi się dobrze, lekko ale przeszkadzała mi wyraźna krzywizna blanku, zbrojonego po miekkiej stronie.Poprosiłem DanielaXR o opinię a w jej następstwie, o przezbrojenie samej szczytówki, po tej twardszej stronie.Wędka na tym raczej nie straciła i nie zyskała chyba też. Za to ja zyskałem zadowolenie, ze zlikwidowania sztucznego zwisu szczytówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Wielgus Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ja również po miękkiej stronie zbroję . Choć różnie ludziska kombinują 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe_79 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 A ja, proszę ja Was, ostatnio spotkałem się z uzbrojeniem cast'a przez zawodowego rodbuildera z boku kręgosłupa. Jak zadałem pytanie dlaczego właśnie tak to otrzymałem odpowiedź, że to znacznie wpływa na celność rzutów. I co Wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...