rav_id Opublikowano 9 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 Do tej pory udzielałem się nieco w różnych działach forum jerkbait. Teraz przyszedł czas na zaprezentowanie "tworów", które opuszczają od jakiegoś czasu moje imadło. Zaznaczam, że jestem jeszcze początkującym w tym temacie, ale kręcenie dla siebie i znajomych jigów, mikrojigów oraz wszelkiego rodzaju much sprawia mi niesamowitą frajdę. Nie zawsze trzymam się schematów i zasad flytyingu eksperymentując z materiałami i wzorami. Dłuższe jesienne i zimowe wieczory to będzie doskonała okazja dla powiększenia galerii moich "dziwadeł" Na pierwszy ogień niewielki zestaw mikrojigów przeznaczonych na wzdręgi. Nieco obawiam się czy ogonki nie za długie, ale poczekam na efekty używania. Wykonane dla kolegi na hakach jigowych #10 z główką wolfram slotted z wykończeniem typu reflex w wielkości 4,5 mm: 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyprys19 Opublikowano 9 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 Brawo Rafał .Fajnie, że zacząłeś coś kręcić. Z czasem będzie jeszcze lepiej, a z doświadczenia wiem, że ta zabawa mocno wciąga. Powodzenia! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woblery z Bielska Opublikowano 9 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 Tak jak Marcin zauważył, kręcenie wkręca Oczywiście mam na myśli przynęty Na początek warto kopiować uznane wzory. Ułatwia to opanowanie podstaw. Naprawdę warto poświęcić na to trochę czasu. Witaj we własnym wątku 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...