Skocz do zawartości
  • 0

Silniki ePropulsion Spirit 1.0 - informacje, uwagi, opinie


Dsf

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Posiadam od roku. Mistrzostwo swiata i okolic. Wykonanie, pełna regulacja obrotów, cichy, mocny... kompaktowa.bateria którą w trolu starcza jak producent napisał do 50km... ilość cykli masz nie mniej niż 500. Co starczy na ładnych parę lat pływania. I są to cykle realne a nie statystyczne... ja z żalem będę sprzedawal swojego spirit 1.0. Bo przesiadam się na navy 6.0.

Gdzies na jb wstawilem fotki z osiagow spirit 1.0

Edytowane przez siarq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki za opinie. Na polskich forach mało opinii na temat epropulsion. Na zagranicznych forach coraz więcej zwoleników tych silników. Teraz targam 2hp z 2x100ah. Dzwiganie tego to jakaś masakra. Aku w tym roku i tak musiałbym wymienić. Zastanawialem sie nad aku 24v litowym ale chyba wole dołożyć i kupić spirita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Silniki ma 3 wady:

-cena

-dedykowana bateria - oryginał zapas kosztuje katalogowo chyba 4500zl odpowiednik 1024wh

-oryginalna ładowarka jest wolna . Około 8h do Full od zera

To tyle z wad.

 

Mi osobiście nie udało się rozładować do 0. Oczywiście jest to możliwe . Ale masz wyświetlacz z rzeczywistym wskazaniem ile zostało czasu i pojemnosci , ile.aktualnie zużywa. Najwięcej za dnia trolowalem 23km i zostało trochę mniej niż połowa aku. Początkowo też.mialem obawy 1.aku to mało. Jednak przy technoligi litowej jest inna bajka niż przy kwasach... kolejny atut to aku na silniku a nie w plywadle. Mocy jest pod dostatkiem. Na detce 3.7m w 2 osoby + Full gratow holowalem kuzyna na ceratowej detce pod sporą falę z prędkością 7.5kmh...:) sam na 3.7m detce około 8.5kmh

Kilka razy na sporej zaporowce uciekalem przed burzą. Ludki na brzegu myśleli że na małej spalinie pływam... sam przed zakupem szukałem, czytałem . I pomimo bardzo niewielu inf. Żadnych negatywow. Sam polecam bo warto

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam

 

Będąc we Włoszech widziałem torqeedo Cruise 4.0 w akcji. Pchał dość spory jacht przez kanał z naprawdę dobra szybkością jak na taką jednostkę.

 

Tu masz link do fajnego filmiku odnośnie wędkarskiego zastosowania torqeedo Cruise 4.0, może się przyda:

 

https://m.youtube.com/watch?v=oj0T3tvlGQk

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Pytanie do użytkowników spirita na pontonach, jaka stopa jest odpowiednia s czy xs?

Ja mam s ale myślę że lepsza była by XS od maja będę testował że stopa xs

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

S jest stosunkowo dość długa, ja użytkuje navy 6.0 S , na pantografie, mogę regulować co 5cm wysokość. Ogólnie na prędkość się nie przekłada. Za to zyskuje brak przesloniecie przetwornika i cofniety rumpel do tylu- więcej miejsca. Że spiritem S plywalem , myślę że xs to optymalna długość dla detki

Edytowane przez siarq
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

trex, to stary rysunek. Obecnie l to 750, s - 625mm, xs - 525mm.  Wysokość sugerowana pawęży dla S yamahy i Hondy (5km) to ok 430mm. W spirit przez dość dużą średnicę śruby (28cm, r=14cm) i biorąc jakieś 3cm zapasu ponad śrubę do spodu pawęży wychodzi taka wysokość pawęży: 

dla s 625-140-30=455mm

dla xs 525-140-30=355mm

 Wygląda na to, że przy przyjęciu standardu pawęzy w okolicach 430mm bliżej ma jednak S, jeśli zaś pawęż jest niższa to trzeba wykalkulować co lepsze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

To zapodaj aktualny rysunek. Ten wyżej pochodzi z dokumentacji producenta.

 

Swoją drogą dziwi brak takiego ważnego zwymiarowania silnika na stronach dystrybutorów. 

 

Choć ostatnio są już dostępne jakieś "wyliczenia" dostosowania odpowiedniego modelu silnika do konkretnej wys. pawęży.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

I jakie koledzy opinie po sezonie użytkowania  przedmiotowego silnika ?
 

Pojawiła się właśnie zmodernizowana wersja ePropulsion Spirit 1,0 PLUS. Poniżej filmik z prezentacją i omówieniem różnic :

 

https://www.youtube.com/watch?v=3rl0xhXP4jA

 

Zwłaszcza zwiększenie pojemności akumulatora o 25% wygląda zachęcająco.

   
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak dla mnie rewelacja.Pływam nim na semperze 440xt na full pcha łódkę 8km/h i przy tym jest bardzo cichy .Pływam nim po Jeziorze 13000ha i jeszcze nie zdołałem wyładować baterii poniżej 3/4 pojemności.

Jak do tej pory widzę same pozytywy z zakupu,fakt nie jest tani ale wart swojej ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...