Skocz do zawartości

Shimano Vanquish 2019


jedin

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko wskazuje na to, że doszliśmy do ściany... Widać teraz nowe modele różnić się będą od poprzednich kształtem otworów na rancie szpuli.

Albo S przedstawi wkrótce nowe, przełomowe, rewolucyjne wręcz rozwiązania japońskich inżynierów, wynoszące kołowrotki na niespotykany dotąd poziom, np.:

- wałek posuwu na dole

- zawiasy kabłąka od wewnątrz rotora

- port smarowania

- przełącznik biegu wstecznego

- Stradic w kolorze białym

- rolka z wyjmowanym łożyskiem

- proste ramiona rotora

- klasyczny kształt korpusu

itd. itp. historia zna już takie przypadki. Oczywiście wszystko poparte naukowym wywodem i przedstawione na przekonywujących schematach. Wędkarzom z dłuższym stażem może się co prawda wydawać, że już to kiedyś widzieli, ale firma szybko wyprowadzi ich z błędu informacjami z nowego katalogu, bardzo fachowego, świetnie przetłumaczonego - jak zwykle - przez profesjonalistę świetnie czującego się w języku wędkarskim, zawierającego - jak zawsze - bardzo szczegółowe, dokładne, co najważniejsze: rzetelne! informacje i parametry oraz opisy bez zbędnego słowotoku i nowomowy, prostym, jasnym i zrozumiałym dla każdego językiem wyjaśniający w pełni wszystkie techniczne zawiłości zastosowanych rozwiązań, materiałów i technologii. Koniec domysłów na forach.

 

he he

Edytowane przez smokwelski
  • Like 15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opis Vańka od Shimano

"Nowy Vanquish FB to urzeczywistnienie marzeń milionów wędkarzy. To obecnie najlżejszy kołowrotek świata w swojej klasie, idealnie nadający się do każdej delikatnej odmiany łowienia drapieżników. Wyposażyliśmy go między innymi w napęd Silent Drive znany z kołowrotka Stella FJ 2018, wzmocnioną przekładnię Hagane Gear, uszczelnienie X-Protect, precyzyjne zębatki MicroModule II-generacji i tytanowy, jednoczęściowy kabłąk. Słowem, posiada on wszelkie najnowsze technologie jakimi dysponujemy i jest oferowany w niższej niż dotychczas cenie. Tym samym wyznacza nowy standard na światowym rynku wędkarskim. Nowy Vanquish, 100% Made in Japan."

Edytowane przez wedkarski365
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opis Vańka od Shimano

"Nowy Vanquish FB to urzeczywistnienie marzeń milionów wędkarzy. To obecnie najlżejszy kołowrotek świata w swojej klasie, idealnie nadający się do każdej delikatnej odmiany łowienia drapieżników. Wyposażyliśmy go między innymi w napęd Silent Drive znany z kołowrotka Stella FJ 2018, wzmocnioną przekładnię Hagane Gear, uszczelnienie X-Protect, precyzyjne zębatki MicroModule II-generacji i tytanowy, jednoczęściowy kabłąk. Słowem, posiada on wszelkie najnowsze technologie jakimi dysponujemy i jest oferowany w niższej niż dotychczas cenie. Tym samym wyznacza nowy standard na światowym rynku wędkarskim. Nowy Vanquish, 100% Made in Japan."

 

Jak napisza bajeczke... no mucha nie siada :)

 

:D

Dzieki za info !

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opis Vańka od Shimano

"Nowy Vanquish FB to urzeczywistnienie marzeń milionów wędkarzy. To obecnie najlżejszy kołowrotek świata w swojej klasie, idealnie nadający się do każdej delikatnej odmiany łowienia drapieżników. Wyposażyliśmy go między innymi w napęd Silent Drive znany z kołowrotka Stella FJ 2018, wzmocnioną przekładnię Hagane Gear, uszczelnienie X-Protect, precyzyjne zębatki MicroModule II-generacji i tytanowy, jednoczęściowy kabłąk. Słowem, posiada on wszelkie najnowsze technologie jakimi dysponujemy i jest oferowany w niższej niż dotychczas cenie. Tym samym wyznacza nowy standard na światowym rynku wędkarskim. Nowy Vanquish, 100% Made in Japan."

Zastanawia mnie ta niższa cena niż dotychczas.... :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wskazuje na to, że doszliśmy do ściany... Widać teraz nowe modele różnić się będą od poprzednich kształtem otworów na rancie szpuli.

Albo S przedstawi wkrótce nowe, przełomowe, rewolucyjne wręcz rozwiązania japońskich inżynierów, wynoszące kołowrotki na niespotykany dotąd poziom, np.:

- wałek posuwu na dole

- zawiasy kabłąka od wewnątrz rotora

- port smarowania

- przełącznik biegu wstecznego

- Stradic w kolorze białym

- rolka z wyjmowanym łożyskiem

- proste ramiona rotora

- klasyczny kształt korpusu

itd. itp. historia zna już takie przypadki. Oczywiście wszystko poparte naukowym wywodem i przedstawione na przekonywujących schematach. Wędkarzom z dłuższym stażem może się co prawda wydawać, że już to kiedyś widzieli, ale firma szybko wyprowadzi ich z błędu informacjami z nowego katalogu, bardzo fachowego, świetnie przetłumaczonego - jak zwykle - przez profesjonalistę świetnie czującego się w języku wędkarskim, zawierającego - jak zawsze - bardzo szczegółowe, dokładne, co najważniejsze: rzetelne! informacje i parametry oraz opisy bez zbędnego słowotoku i nowomowy, prostym, jasnym i zrozumiałym dla każdego językiem wyjaśniający w pełni wszystkie techniczne zawiłości zastosowanych rozwiązań, materiałów i technologii. Koniec domysłów na forach.

 

he he

Tak może być że jest ściana bo tak naprawdę co jeszcze można wymyślić w kołowrotku poza designem. Rewolucja może nastąpić w użyciu materiałów, kołowrotki  będą coraz lżejsze, wytrzymalsze raczej nie.

Edytowane przez wujek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wskazuje na to, że doszliśmy do ściany...

 

Smoku,nie bądź pesymistą. Oddal od siebie te paskudne myśli.

 

Kiedy ABU zaprezentowało zielonego Cardinala,też wiele osób

tak uważało.

Dziś oglądam starą zieloną trzydziestkę trójkę i jednak widzę

spore różnice pomiędzy nią a współczesnymi liderami.

Postępu zatrzymać nie jesteśmy w stanie.(chociaż niektórzy 

próbują i nawet zwą to dobrą zmianą).

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy takie ciągłe zmniejszanie wagi, jest takie całkiem fajne????

No chyba że jednocześnie nastąpi jakaś wielka rewolucja w budowie blanków. Puki co widać że kołowrotki bardzo szybko ostatnio z wagi zrzucają, a blanki znacznie mniej, w związku z czym, problem pojawi się w wyważeniu zestawów. Z resztą już teraz, nie do każdego zestawu nadaje się stradick????

Edytowane przez fish28
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moim zdaniem nie zawsze. Zależy od balansu wagi blanku, a w związku z tym, ile do tego wyważenia brakuje????

Takie jest moje zdanie, ale oczywiście mogę się mylić.

 

Ps.

Zależy również od długości dolnika, ale to jest przecież oczywiste????

Ale załóżmy że mówimy o identycznych kijach????

Edytowane przez fish28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moim zdaniem nie zawsze. Zależy od balansu wagi blanku, a w związku z tym, ile do tego wyważenia brakuje

Takie jest moje zdanie, ale oczywiście mogę się mylić.

 

Ps.

Zależy również od długości dolnika, ale to jest przecież oczywiste

Ale załóżmy że mówimy o identycznych kijach

Pewnie masz rację. Nie mogę znaleźć tego wątku o tym wyważaniu. Było tam trochę spinki, ale każdy swoją rację ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, kiedyś to czytałem, może nawet się tam wypowiedziałem, nie pamiętam. Powtarzam, wszystko zależy od konstrukcji blanku. Jeśli leci w cholerę na pysk, to nie rzadko trzeba by było zamontować kołowrotek który waży 500-600g. Nawet przy krótkim blanku. Dlatego czasem przy wyważaniu, nie zawsze warto zwracać uwagę. Wszystko zależy od tego ile brakuje.

Nie mniej jednak, co raz lżejsze kołowrotki tego nie ułatwiają????

Edytowane przez fish28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...