woblery L.E. Opublikowano 12 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 DG06 https://www.mefistofishing.pl/shimano-ship-0-dg06-smar-serwisowy-p-1777.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danek Opublikowano 12 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Dziękuję Panowiee, za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 12 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Tym bardziej,że często smaru jest sporo wewnątrz, nie koniecznie tam gdzie być powinien.Każdy nadmiar zostanie wyciśnięty na zewnątrz. Żebyś nie wiem ile dał, to nadwyżka zostanie "poza". Ale, co ja tam wiem Nie jestem mechanikiem ale logika mi wskazuje, że im bardziej/lepiej spasowana przekładnia, tym mniej smaru między "trybami". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andru77 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Nie o to chodzi, że smar jest wypchany z miedzy trybow, tylko gdzies na obudowie zalega jego kupa ktora nawet przez sekunde nie lezala na elementach pracujacych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinn Opublikowano 13 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Ładować dużą ilość smaru też nie dobrze.Jakiś czas temu przeglądałem swojego stradica ci4 i faktycznie sucho strasznie w nim było.Rozłożyłem, wymyłem, wyczyściłem, nasmarowałem , poskręcałem. Pięknie chodzi.Do czasu dłuższego kręcenia.Po jakimś czasie zaczął ciężej pracować. Rozłożyłem jeszcze raz z myślą że za dużo smaru dałem.Wyciągnąłem większość smaru z kołowrotka, poskładałem i dalej ciężko kręcił.Po dalszych wojażach z kołowrotkiem, gdzie chęć wzięcia młotka była duża, zauważyłem że zbyt duża ilość dostającego się z koła przekładni na oś prowadzącą szpulę. smar z ośki "wciskany, wkręcany" był między pinion a ośkę i z dlatego kołowrotek ciężko pracował.Po wyczyszczeniu i daniu mniejszej ilości smaru w przekładnię i troszkę oliwy na ośkę problem znikł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 13 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 To faktycznie sporo tego mazidla poszlo do stradica, jak taki efekt sie zrobil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinn Opublikowano 13 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Nie ładowałem smaru po "korek" tylko troszkę więcej jak było.No i wyszło jak wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byku121 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Tu masz wszystko krok po kroku.Ale radzilbym zachowac umiar i nie rozbierac na pojedyncze puzzle. Tak jak Ukraincy na filmie. https://www.youtube.com/watch?v=fU1Yoj2TDI8 Smaru osobiscie uzywam IoS. Ale to trudno dostepny specyfik i trzeba samodzielnie z Japonii sciagac.Sa watki na forum o smarach Shimano. Tam na pewno poradza, ktory DG wziac by bylo GIT. Powodzenia Też kiedyś rozbierałem na części pierwsze. A teraz wacik i delikatnie benzyną części przekładni, co najwyżej główne koło wrzucam do benzyny i nie widzę potrzeby rozbierać co do śrubki. Chodzą mi już w ten sposób ósmy rok i nawet nie widać żadnego zużycia. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinn Opublikowano 13 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 (edytowane) Taki zabieg rozebrania całego kołowrotka robię gdy kupię kręcioła z drugiej ręki i nie wiadomo co się z nim działo wcześniej.A różne przypadki widywałem. Kiedyś miałem stradica FC i ledwo kręcił. Po otworzeniu jego oczom mym ukazały się wszystkie kolory smarów jakie ktoś miał pod ręką łącznie z towotem Edytowane 13 Czerwca 2019 przez cinn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andru77 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Czasem wacik może nie wystarczyć. TP pełnoletni, ani razu nie był serwisowany. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinn Opublikowano 13 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Tak to czasami wyglądało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venom_666 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Pełnoletni??Nieserwisowany??I mimo wszystko się kręcił ??No wręcz niemożebne, żeby nie powiedzieć "imposiblne" A tak poza konkursem, to nie dociera do mnie fakt, że Żaksą czy inna Okuma kręci bez serwisowania, a kołowrotek za który mozna rzeczonych wyżej kupić kupić kontener za jednego, wymaga od razu serwisu... 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachu Opublikowano 13 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 A pamiętasz Marian sprawę kobitki z Berlina, która wyjechała z polskiego salonu SLS-em na ulicę i wysiadł? Aktualnie reklamują u mnie w telewizji program o starych Mercach. Facet przejechał ich cięzarówą 6 milionów kilometrów! Aż nie chce się wierzyć. A dzisiaj?Jak mi odpowiedział kiedyś człowiek z innego niemieckiego koncernu: Szczerze? Nas interesuje kupujący nasze auto o tyle, że latami będzie kupować nasze części do niego. On lub ten, który go odkupi od niego.Analogie narzucają się same. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.