Montano Opublikowano 11 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Chciałbym się dowiedzieć czym zajmujecie się zawodowo Nie chodzi oczywiście o konkretne nazwy firm, ale o stanowiska Ja obecnie studiuję zaocznie inżynierie zarządzania liniami produkcyjnymi. A pracuję... Na magazynie, bez doświadczenia i znajomości mogłem wybrać to lub call center / linka produkcyjna Czekam aż załapię się na jakiś staż, ale ciężko o to. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DelTor0 Opublikowano 11 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Probuje wygrac w totka 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qowax001 Opublikowano 11 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Ja jestem reżyserem kina akcji. 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dagon Opublikowano 11 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Szukam roli w filmie akcji... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 11 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 (edytowane) Śledzeniem ciekawych ofert w dziale sprzedam na jerku.... Edytowane 11 Września 2014 przez godski 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qowax001 Opublikowano 11 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Wymagane podstawowe zwroty w języku niemieckim "Ja das ist optimal " i te sprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedkarzyk1 Opublikowano 11 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Szukam roli w filmie akcji... Dagon musiał byś się ogolić tam tylko golone :D . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...