lokoko83 Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Witam,Kupiłem dzisiaj wędkę i w domu okazało się, ?źe przelotka szczytowa jest delikatnie krzywo wklejona. Proszę o informację, czy ktoś z koleg?łw miał podobny problem i czy wpływał on na wędkowanie.Dać sobie spok?łj czy reklamować, w końcu wędka kosztowała 400 zł. Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milupa Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Mo?źesz samemu łatwo to naprawić choć i reklamować te?ź masz prawo. Tu masz wątek o wymianie http://www.jerkbait.pl/forum/index.php?t=msg&goto=81131& amp;&srch=wymiana+przelotki#msg_81131 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokoko83 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Głupio by było pchać łapy tym bardziej do jeszcze nieśmiganej wędki i z pełną gwarancją.Po za tym nie mam odpowiedniego lakieru bezbarwnego do wykończenia.Gł?łwnie chodzi mi o to czy taka wada mo?źe mieć wpływ na dalsze u?źytkowanie, czy lepiej reklamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milupa Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Jak nie potrzebujesz wędki w najbli?źszym czasie to co szkodzi udać się do sklepu gdzie kupiłeś, a mo?źe od ręki wymienią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busz231 Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 raczej nie wpłynie na na komfort łowienia ale napewno wpłynie na ciebie.będzie cię to gryzło to jest pewne.masz do tego prawo i jest uzasadnione.REKLAMACJA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
range1970 Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 U mnie było tak: kupiłem Mikado, po dniu łowienia odkleiła się szczytowa przelotka, taka nakładana, bez omotki. Poszedłem do sklepu reklamować. Gość wziął zapalniczkę, podgrzał, zdjął przelotkę, wpuścił kropelkę Kropelki, nasunął i powiedział proszę, gotowe. Miałem do wyboru czekać 3 miesiące na serwis albo mieć to tak załatwione. Serwis nie zrobiłby niczego innego. Z omotką pewnie sprawa bardziej skomplikowana... W łowieniu taki niewielki przekos nie przeszkadza ale ja bym nie potrafił patrzeć na wędkę z krzywo wklejoną przelotką . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busz231 Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 niby proste ale wegiel łatwo przegrzać-i po gwarancji.lepiej niech to sprzedawca we?źmie na siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
range1970 Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 niby proste ale wegiel łatwo przegrzać-i po gwarancji.lepiej niech to sprzedawca we?źmie na siebie. Ja oczywiście nie namawiam do samodzielnej naprawy, sam zawiozłem swoją wędkę do sklepu, pomimo, ?źe nie kosztowała 400 zł. I m?łj sprzedawca wziął to na siebie w spos?łb opisany powy?źej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mi106 Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 je?źeli przesunięcie jest w rzeczywistości tak małe jak na zdjęciu to chyba nie ma co zawracać sobie głowy skoro nie zauwa?źyłes tego podczas zakupu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 je?źeli przesunięcie jest w rzeczywistości tak małe jak na zdjęciu to chyba nie ma co zawracać sobie głowy skoro nie zauwa?źyłes tego podczas zakupu...Reklamuj. Ja bym tak zrobił albo....sam poprawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokoko83 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 dzięki Panowie za komentarze.Spr?łbuję zareklamować. W grę wchodzi tylko wymiana wędki, nie dopuszczam naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzepetto Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 dzięki Panowie za komentarze.Spr?łbuję zareklamować. W grę wchodzi tylko wymiana wędki, nie dopuszczam naprawy.No to albo chcesz mieć prosto przelotki, albo nie...Taką wadę naprawia się w moment, bo przelotki szczytowe osadzane są na klej termiczny. Wystarczy podgrzać, skorygować i po problemie. R?łwnie dobrze mo?źnaby za?źądać nowego samochodu, gdyby w czasie obowiązywania gwarancji pojawiła się jakaś usterka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busz231 Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 jeśli wędka nie była u?źywana to chyba problemu być nie powinno.według prawa ka?źdy towar mo?źna zwr?łcić do sklepu i sprzedawca powinien go przyjąć nawet bez podania przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzepetto Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 jeśli wędka nie była u?źywana to chyba problemu być nie powinno.według prawa ka?źdy towar mo?źna zwr?łcić do sklepu i sprzedawca powinien go przyjąć nawet bez podania przyczyny. Bez przesady- jedynie przy zakupie przez internet, bo nie masz mozliwości obejrzenia produktu podczas zakupu. Jeśli sprzedawca przyjmuje zwrot, to jest to jego dobra wola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaNeK Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 oboje macie po części racji ale ani jeden ani drugi nie ma jej w pełni mo?źna oddać do określonego czasu po zakupie za okazaniem paragonu oczywiście i zwrocie w nienaruszonym stanie co ocenia sprzedawca, a dobra wola sprzedawcy zaczyna się tam gdzie kończy termin zwrotu wszystko uzale?źnione jest od regulaminu internetowego sklepu, rodzaju zakupionego przedmiotu itp itd ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busz231 Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 według prawa konsumenta towar mo?źna zwr?łcić do ka?źdego sklepu bodaj?źe do 7-miu dni od daty zakupu.sprzedawca mo?źe wydziwiać ja miałem przypadek w briko gdzie oświadczono mi ?źe wog?łle zwrot?łw sklep nie przyjmuje jednak po rozmowie z kierownikiem zwrot przyjęto bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzepetto Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 http://prawa-konsumenta.wieszjak.pl/zwrot-i-wymiana/84067,Zw rot-towaru.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mi106 Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 hehehe!!! a reklamacja bedzie wyglądała tak: sprzedawca odbierze wędkę-wyda kwitek i trzeba bedzie się zgłosiłć po odbi?łr za 2-3 tygodnie...wędka trafi na zeplecze i w ruch p?łjdzie zapalniczka i klej....a jak się zgłosisz to otrzymasz super nową wędeczke i wszyscy bedą zadowoleni...:)nie obra?ź się ale myslenie ?źe będzie inaczej i ktoś się będzie przejmował na prawdę takim drobiazgiem jest naiwne.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaNeK Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 A wy dalej swoje, więc tak jak wspominałem, obaj macie po części racji. Busz nie ka?źdy sklep musi, zale?źy to rodzaju sklepu i od produkt?łw jakie sprzedaje, gdzieniegdzie jest to 3 dni gdzieniegdzie 7 a gdzieniegdzie wcale Dzepetto, tak - nie ma obowiązku i zale?źy to w pełni od dobrej woli, ale tylko i wyłącznie jeśli towar jest pełnowartościowy W tym co m?łwi @mi106 te?ź coś jest, był na forum wątek o jakiejś wędce reklamowanej u holendr?łw kt?łra przeszła ,,pseudo reklamacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busz231 Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 kurna-starzeję się.kolega się nie denerwuje na forum mo?źna się wiele dowiedzieć i wiele nauczyć jak widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.