Skocz do zawartości
  • 0

Przyczepa do łodzi


Kuba

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Świetny patent na wodowanie łodzi z trudniejszych miejsc

 

Do bardzo ciężkich jednostek i na dłuższych slipach, to może i świetny. Na trudnych i różnych (czytaj: dzikich, długich, bulwiastych, piaszczystych, trawiastych) slipach, do jednostek wędkarskich, dużo lepszym patentem jest 

Edytowane przez dżemik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie znacie może jakiegoś producenta przyczepek jak najbliżej Elbląga?W planach mam Niewiadów,ale nie pali się i cały czas się rozglądam.

Lepiej weż Neptuna, jedż do Olsztyna i na miejscu porównasz . A w Elblągu jest paru co robią pod zamówienie indywidualne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam  Mam przyczepę firmy VIOLA kupiona u dilera w Raciążek koło Ciechocinka polecam ...Mogę podać namiary do dilera.Cena przyzwoita....

 

Jeśli możesz to bardzo proszę, właśnie rozglądam się za pontonem i do tego blisko mojej miejscowości.

 

 

edit. Być może zrobi mi do pontonu.

Edytowane przez Gromadzki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Lepiej weż Neptuna, jedż do Olsztyna i na miejscu porównasz . A w Elblągu jest paru co robią pod zamówienie indywidualne.

Neptuna też biorę pod uwagę.A w czym on jest lepszy Od Niewiadowa?Możesz dać jakieś namiary na ludzi którzy robią  przyczepki w Elblągu?

A problemów z rejestracją takich samoróbek nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Mam przyczepkę firmy z Pisza  Spawline z łamanym dyszlem w ten sposób obniżam wodowaną łódkę .Solidna rama i zawieszenie może trochę za twarde ale moja skorupka waży 200 kg + silnik elektryk z akumulatorami i silnki 20 kucyków paliwo i namiot daje z 400 kg .

 

fcb9f065002bd75b8e688e161805c0b9.jpg

Edytowane przez Tabor
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Patent fajny, fajny. No pod górę może trochę jest ale za to przy początkowej fazie wciągania jest łatwo trafić i już spory kawałek łódki jest na przyczepie. Po minieciu osi środkiem ciężkości łódki pewnie przyczepa sama się prostuje/poziomu je ta pochylnia. Drugim plusem jest też to, że łódka nie działa jakimś fragmentem dna na rolkę kilową tylko większą częścią.

A przynajmniej tak mi się wydaje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

na podpory to raczej zawsze sie wpływa , i jeszcze mała łódka .    nie za bardzo rozumiem po co łamana ? według mnie utrudni to slipowanie a nie pomoże , wciągając łódke też wydaje mi sie , że pod góre jest bardziej ?? jakoś nie przemawia to do mnie --

Jak mała woda i slip kończy się 20 cm od brzegu podwodnym stokiem, to takie rozwiązanie może być przydatne. Mówię w kontekście środkowej Wisły. Na upartego to pewnie zadziała w miejscach typu płyty betonowe kończące się 10 cm nad wodą  a.

Edytowane przez psulek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

25 kg to trochę mało. Prawdę znajdziesz w dokumentacji haka lub jeśli hak był zakładany przy pierwszym montażu w dokumentacji samochodu.

Aby zmierzyć nacisk na kulę haka domowym sposobem podstawiamy pod zaczep kulowy wagę osobową lub towarową z tolerancją nie więcej jak +- 0,5 kg. To prawidłowo pozwoli nam ustawić oś względem przyczepki lub rozmieścić prawidłowo ładunek.Dodatkowo łatwiej się manewruje ręcznie i nie dostajemy długimi od nadjeżdżających z przeciwka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Mam Fokusa kombi jak przypakuje do bagażnika manele na ryby i do tego przyczepkę z dużym obciążeniem na hak to jest jazda . Lepiej żeby było więcej na haku niż by miała mi przyczepka przy mocnym hamowaniu unosić  tył samochodu . Muszę poszukać w książce samochodu max nacisk na hak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

W tym przypadku kierujemy się tylko i wyłącznie dokumentacją techniczną haka lub samochodu. Dla bezpieczeństwa swojego i innych. Nie może być takiej sytuacji gdzie unosi nam zaczep kulowy ku górze, a nie takiej gdzie zaczep przekracza dopuszczalny nacisk. Jedna i druga sytuacja może zakończyć się tragedią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

na osobowe 60 kg lepiej mieć większy nacisk na hak niż za mały jak dobra przyczepa to i 140 poleci bez pierdnięcia (wahadła)  tylko nie pisać  że ja 140 ,a jak hu.... wyważona to 80 dych i zamiata i nie przeżywajcie tego tak bardzo bo i takie latanie z wagą to chyba lekka przesada :clappinghands:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Bez wygłupów nie będę jechał 140 nawet 100 km/h z przyczepką bo po co ale jak taki zestaw zatrzymać osobówką . Kiedyś na światłach widziałem jak się łamał zestaw z przyczepką w czasie hamowania , pewnie kierowca miał pełne gacie  jak się zatrzymał .

Nigdzie nie znalazłem danych dotyczących nacisku na hak w moim Fokusie ale lepiej trochę więcej około 50 kg niż za mało  Z łódka będę  jeździł nie dalej jak 100 km od domu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...