Kuba Opublikowano 14 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Pytalem na offtopie, powtórze i tu - potrzebuje pozyczyc przyczepe do przewiezienia lodzi 4,5m. Dwa dni. Warszawa i okolice. Dziekuje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Ja też wjeżdżam i nic się nie dzieje. Jeżeli chodzi ci o światła odchylane na boki, to nie zawsze slip jest szeroki, czasami są krzaki, mam jeden slip który jest w takim jakby wykopie i byłby problem. Ledy są bezobsługowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 huligan77 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Ja dziś zamawiam swoją i mam dylemat czy brać malowaną czy wystarczy zwykły ocynk?Jeśli ktoś ma doświadczenie z tym proszę o info.koszt malowania 300 zł???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sol321 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Ja też wjeżdżam i nic się nie dzieje. Jeżeli chodzi ci o światła odchylane na boki, to nie zawsze slip jest szeroki, czasami są krzaki, mam jeden slip który jest w takim jakby wykopie i byłby problem. Ledy są bezobsługowe.No właśnie mam takie miejsca gdzie byłby problem. Ok czyli bedą ledy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kotwitz Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Wystarcza zwykle światła, nie trzeba od razu inwestować w ledy 300zl, które na dzikim slipie może nam ktoś podpierd...ć. Kilka razy zginęły mi części od przyczepy i olalem temat jej "tuningu".Wjeżdżam za każdym razem do wody, raz na jakiś czas czyszcze styki i wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Wystarcza zwykle światła, nie trzeba od razu inwestować w ledy 300zl, które na dzikim slipie może nam ktoś podpierd...ć. Kilka razy zginęły mi części od przyczepy i olalem temat jej "tuningu".Wjeżdżam za każdym razem do wody, raz na jakiś czas czyszcze styki i wszystko działa.Bez przesady. Komplet lamp kosztuje około 100 PLN. To nie jest jakiś wielki wydatek. Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KODZAK1234 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Te lampy nie mogą być bo z tyłu musi być odblask trójkonny ,może być osobno ale miejsca małoco do osi hamowanej to same plusy ,mam naście lat i nie wyobrażam sobie jeździć przyczepką która warzy nawet 500 kilo bez hamulcaalbo wymieniamy szczeki w przyczepie ,albo klocki w aucie nie ma nic za darmo o bezpieczeństwie już nie wspomnę nie muszę jechać za samochodem 100 metrów wystarczy 3 Racja jest jak dupa każdy ma swoją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MarasR Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Ja dziś zamawiam swoją i mam dylemat czy brać malowaną czy wystarczy zwykły ocynk?Jeśli ktoś ma doświadczenie z tym proszę o info.koszt malowania 300 zł Wybrałbym zdecydowanie ocynk . Z malowaniem to różnie bywa i aby to zrobić profesjonalnie to trzeba poświęcić dużo czasu . Odtłuścić zagruntować i odpowiednią farbę położyć a do tego trzeba mieć odpowiednie warunki. Nie mówię ,że się nie da bo się da. Pisząc zwykły ocynk mam rozumieć ogniowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 huligan77 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Ocynk ogniowy lub ogniowy i malowany(chyba proszkowo).Zastanawiam się czy warto dokładać 300 zł i mieć malowaną.Poniżej zdjęcia: http://www.suskiprzyczepy.pl/pl/przyczepy/przyczepy-podlodziowe,12.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tabor Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Nie będę się spierał czy się opłaca hamulec najazdowy czy nie wiem swoje nie będę miał dyszla w samochodzie przy hamowaniu .albo jak dostanę od kogoś w dupę .Światła nie odchylane a obracane widzialem to na jakimś filmiku fajna sprawa i prosta w wykonaniu . Tablice można podczepić pod światła kwadratową taką jak w motorze . mozna załatwić taką w urzędzie dzwoniłem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 autodefekt1 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Jeśli chodzi ocynk czy farba? bez żadnego zastanawiania się ocynk ogniowy i tylko ocynk koniec kropka. Nie słuchać tych co piszą że farba jest dobra nie, nie jest wystarczająco dobra i nigdy ne bedzie w środku w profilachi nigdynie bedzie dobrze zabezpieczona i woda ,wilgoć tam wchodzi i korozja jak sie patrzy .Jeli chodzi o lampy to te okrągłe ledy tez mi sie bardzo podobają na razie ma zwykłę na żarówki nie zdejmowane 2 razy w roku muszę czyścić styki i trochę mnie to męczy niby nic ale zawsze się to robi w piątek wieczorem przed wyjazdem i na szybkiego ,jak będe zmieniał to na takie okrągłe ledy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 huligan77 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Tylko mi chodzi czy ocynk dodatkowo malować????czy sam ocynk brać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 thug Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Porządny ocynk ogniowy w zupełności wystarcza, no chyba że chodzi również o estetykę, to wtedy można przyczepę pomalować pod kolor auta czy łodzi. W innym przypadku jest to zbyteczny wydatek. Moim i tylko moim zdaniem jako użytkownika przyczepy ocynkowanej od kilku lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MarasR Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Ocynk ogniowy wykonany profesjonalnie potrafi w konstrukcjach wytrzymać 30 lat. Ocynkowana przyczepa wytrzyma mniej bo jest narażona na gorsze warunki atmosferyczne np. sól i piach z kamyczkami wypadający z pod kół w samochodzie i w przyczepie . Porównać to można do delikatnej piaskarki najpierw ruda łapie błotniki od wewnętrznej strony a potem inne części przyczepy . No ale to trwa latami i przy naszej okazjonalnej jeździe przyczepą na ryby jest niemal nie zauważalne. Proszkowe malowanie uprzednio ocynkowanej przyczepy tak jak wyżej zostało napisane daje nam efekt wizualno-tunnigowy ,że tak można powiedzieć.Farba na ocynku nie daje nam dodatkowej ochrony bo już sam ocynk jest wystarczającą ochroną przed rudą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dżemik Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Gdy kupiłem sobie nową przyczepę (ocynkowaną) która miała dodatkowo ponaklejane piękne naklejki, po pierwszym wyjeździe pościągałem naklejki i pomalowałem wałkiem konstrukcję przyczepy farbą podkładową w kolorze czerwono tlenkowym. Tam gdzie wałek nie domalował to nie domalował. Wszystko po to aby przyczepa na parkingu wyglądała szpetnie i nie kusiła biznesmenów od handlu wymiennego. Zdarza mi się zostawiać samochód z przyczepą na noc przy drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Małkociniak Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Proszkowe malowanie uprzednio ocynkowanej przyczepy tak jak wyżej zostało napisane daje nam efekt wizualno-tunnigowy ,że tak można powiedzieć.. Oczywiście "gruby" ocynk to jest to ale w kwestii malowania proszkowego to jesteś w błędzie, bo w mojej firmie gdzie lakierujemy proszkowo w najnowszej technologii sam podkład 25 um w nanotechnologii daje wytrzymałość 100 h w komorze solnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Przyczepy malowane z tego co pamiętam spawa się na szczelnie - tzn. zamyka się profile, żeby woda w środku nie stała, albo używa się teowników. Jednak też uważam, że ocynk to jest to. Farba zawsze gdzieś odpryśnie i wymaga poprawek, a ocynk nawet uszkodzony trzyma. Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Małkociniak Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Musi być na przelot, różnica temperatur, skropliny a co za tym idzie korozja. Jeśli mamy do czynienia z ocynkiem elektrolitycznym to profile muszą być nawiercane z wielu powodów a główny to uniknięcie efektu klatki Faradaya. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) Kolego Małkociniak - nie piszmy proszę bzdur. Nie nawierca się żeby nie było klatki Faradaya, bo nikt nie cynkuje przyczepy galwanicznie, tylko aby: 1. Przy ocynku ogniowym podgrzanie powietrza z 20 do 500 stopni w zamkniętej przestrzeni daje dodatkowo prawie dwie atmosfery ciśnienia, profile mogą się zdeformować albo wręcz "wybuchnąć", więc eliminuje się takie przestrzenie przed cynkowaniem.2. Nadmiar ocynku miał jak odpłynąć, żeby przyczepa nie ważyła 3 x więcej niż przed cynkowaniem. Jak nie powiercisz odpowiednich dziur, to cynk po prostu zaleje fragmenty profili na amen. Zapłacisz drożej za usługę (cenę liczy się od wagi po cynkowaniu) i będziesz miał mniej użyteczną przyczepę. A konstrukcje które są zabezpieczane tylko przez malowanie, najlepiej powinny być spawane na szczelnie, żeby nie gniły od środka. Mogą też być zbudowane z profili nie mających pustych zamkniętych przestrzeni - teowniki/dwuteowniki. Bo w rurach nie pomalujesz od środka, ani nie sprawdzisz stanu. Szczelne zaspawanie zatrzymuje korozję. Za przyczepę ocynkowaną elektrolitycznie grzecznie bym podziękował (jakbym taką spotkał). Edytowane 11 Stycznia 2018 przez psulek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Z.Milewski Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Kolego Małkociniak - nie piszmy proszę bzdur. 1. Przy ocynku ogniowym podgrzanie powietrza z 20 do 500 stopni w zamkniętej przestrzeni daje dodatkowo prawie dwie atmosfery ciśnienia, profile mogą się zdeformować albo wręcz "wybuchnąć", więc eliminuje się je przed cynkowaniem.Dwie atmosfery wytrzymuje dętka rowerowa, nie mówiąc o stalowych profilach.Nic nie "wybuchnie", spokojnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 grzesiek_SR Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Kolego Małkociniak - nie piszmy proszę bzdur. Nie nawierca się żeby nie było klatki Faradaya, bo nikt nie cynkuje przyczepy galwanicznie, tylko aby: 1. Przy ocynku ogniowym podgrzanie powietrza z 20 do 500 stopni w zamkniętej przestrzeni daje dodatkowo prawie dwie atmosfery ciśnienia, profile mogą się zdeformować albo wręcz "wybuchnąć", więc eliminuje się je przed cynkowaniem.2. Nadmiar ocynku miał jak odpłynąć, żeby przyczepa nie ważyła 3 x więcej niż przed cynkowaniem. Jak nie powiercisz odpowiednich dziur, to cynk po prostu zaleje fragmenty profili na amen. Zapłacisz drożej za usługę (cenę liczy się od wagi po cynkowaniu) i będziesz miał mniej użyteczną przyczepę. A konstrukcje które są zabezpieczane tylko przez malowanie, najlepiej powinny być spawane na szczelnie, żeby nie gniły od środka lub zbudowane z profili nie mających pustych zamknięteych przestrzeni - tewoniki/dwuteowniki. Bo ani w rurach nie pomalujesz, ani nie sprawdzisz stanu. Szczelne zaspawanie zatrzymuje korozję. Za przyczepę ocynkowaną elektrolitycznie grzecznie bym podziękował (jakbym taką spotkał). Masz racje, dodam iż nie przyjmą elementów-konstrukcji z profilami zamkniętymi i niepowierconymi otworami. Jeżeli już przyjmą to za każdy otwór policzą sporo, i prawdopodobnie zrobią go palnikiem a nie wiertłem. Zwrócić należy też uwagę na elementy które wchodzą jeden w drugi np. zdejmowane tylne lampy, może się okazać że po ocynkowaniu po prostu nie wsuniemy. np. profil 40x40x2 nasuniemy go spokojnie na 35x35x2 ale po ocynkowaniu możemy mieć problem z nasunięciem nawet na profil 30x30x2. Generalnie jeżeli mamy dawać do ocynku ogniowego nie można robić wszystkiego na ścisło musi być trochę luzu. Dwie atmosfery wytrzymuje dętka rowerowa, nie mówiąc o stalowych profilach.Nic nie "wybuchnie", spokojnie. Nie widziałem rozerwanych profili ale o nich słyszałem. Widziałem za to profil jak dobrze pamiętam 80x60x3 który po ocynkowaniu kształt zbliżony miał do rury...Druga sprawa chyba logiczne jest że im wyższa temp. tym materiał staje się bardziej plastyczny, jeżeli już porównujemy stal do dętki rowerowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ŁukaszFZS Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Ja wczoraj zamòwiłem przyczepkę od suskiego malowaną na niebiesko ???? plandekę mam w tym kolorze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Małkociniak Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Kolego Małkociniak - nie piszmy proszę bzdur. Nie nawierca się żeby nie było klatki Faradaya, bo nikt nie cynkuje przyczepy galwanicznie, tylko aby: 1. Przy ocynku ogniowym podgrzanie powietrza z 20 do 500 stopni w zamkniętej przestrzeni daje dodatkowo prawie dwie atmosfery ciśnienia, profile mogą się zdeformować albo wręcz "wybuchnąć", więc eliminuje się takie przestrzenie przed cynkowaniem.2. Nadmiar ocynku miał jak odpłynąć, żeby przyczepa nie ważyła 3 x więcej niż przed cynkowaniem. Jak nie powiercisz odpowiednich dziur, to cynk po prostu zaleje fragmenty profili na amen. Zapłacisz drożej za usługę (cenę liczy się od wagi po cynkowaniu) i będziesz miał mniej użyteczną przyczepę. A konstrukcje które są zabezpieczane tylko przez malowanie, najlepiej powinny być spawane na szczelnie, żeby nie gniły od środka. Mogą też być zbudowane z profili nie mających pustych zamkniętych przestrzeni - teowniki/dwuteowniki. Bo w rurach nie pomalujesz od środka, ani nie sprawdzisz stanu. Szczelne zaspawanie zatrzymuje korozję. Za przyczepę ocynkowaną elektrolitycznie grzecznie bym podziękował (jakbym taką spotkał).Możesz przytoczyć gdzie i w którym momencie napisałem bzdury, niby się znasz ale.......... zamiast otworów w konstrukcji robił byś dziury ? naprawdę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Janusszr Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Otwór, dziura. Na jedno wychodzi. Dziesiątki ton konstrukcji stalowych (profile zamknięte, otwarte, duże, malutkie-na wirówki) dawałem do cynkowania ogniowego. Psułek kolego Małkociniak ma tutaj rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 and66 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Witam Panowie w kwestii ocynku na przyczepie napiszę iż moja niemiecka Heku jest z 1975 r ocynkowana nie wiem jaką metodą ale ocynk jak dzwon pomalowałem ją wprawdzie poliuretanem dla estetyki bo kupiłem ją z żaglówką jako komplet tak była sprzedana w 1975 r w Niemczech. Jakość ocynku po demontażu na części pierwsze robiła wrażenie nawet większość śrub była OK błotniki z blachy chyba 2mm również ocynkowane w pierwszorzędnym stanie. Odtłuściłem to zmatowiłem bardzo delikatnie wełną stalową aby podkład lepiej się trzymał a po podkładzie poliuretan wyszło rewelacyjnie wygląda jak nówka w tym momencie ma za sobą 1 sezon wjeżdżania w wodę przy slipowaniu żaglóweczki. Wymieniłem zaczep ponieważ ten był skorodowany, przyczepa wraz z łodzią stały pod chmurą gdzieś nad jeziorem Bodeńskim w jakimś klubie. Jakość żelkotu oraz laminatu łodzi również robi bardzo pozytywne wrażenie odświeżyłem go przeszlifowując papierami wodnymi od 400 do 1200 potem pastą polerską i polerką elektryczna na wełnie efekt jest taki że z odległości 3 m wygląda jak nówka na lusterko niestety niektórych mikropajączków już nie usunę ale te widać z bardzo bliska. Jestem zdania że nieocynkowana przyczepa pomalowana najlepszymi farbami nie wytrzyma 1/3 tego okresu mam nadzieję że moja dociągnie drugie tyle ja już raczej nie bo mam 50+ pewnie trzeba będzie kiedyś wymienić belkę chociaż o dziwo też jest w bardzo dobrym stanie opony (pewnie 3 lub już 4 zestaw) 10 cali kupiłem na szybko jakieś do skuterów bo nie mogłem dostać innych w tym sezonie wymienię na właściwe razem z nowymi felgami (stare są dętkowe) tylko szkoda bo fajnie wyglądają (wypiaskowane i poliuretan) nowe też będę musiał pomalować pod kolor. Pozdrawiam i uwierzcie stare wykonie czasami jest lepsze niż niektóre nówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 thug Opublikowano 13 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Chętnie bym zobaczył zdjęcia tego retro zestawu Wrzuć w wolnej chwili jeśli możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Kuba
Pytalem na offtopie, powtórze i tu - potrzebuje pozyczyc przyczepe do przewiezienia lodzi 4,5m. Dwa dni. Warszawa i okolice. Dziekuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
179
106
75
72
Popularne dni
14 Sty
39
19 Lut
34
27 Gru
28
20 Lut
27
Top użytkownicy dla tego pytania
MarasR 179 odpowiedzi
pawlo29 106 odpowiedzi
womaly23 75 odpowiedzi
Tabor 72 odpowiedzi
Popularne dni
14 Sty 2021
39 odpowiedzi
19 Lut 2023
34 odpowiedzi
27 Gru 2023
28 odpowiedzi
20 Lut 2023
27 odpowiedzi
Popularne posty
Matteoo
Poważnie przeraża mnie to co czasem piszecie. Wędkarstwo to nie zawody w łapaniu pcheł, to symbioza z naturą, oparta o pierwotne instynkty łowieckie. W du..ie mam, czy woduję się 5 czy 25 minut, czase
wedkarski365.pl
wg mnie nie mamy przewagi popytu nad podażą w normalnym tego słowa znaczeniu, to że czeka się na łódkę u niektórych producentów wynika wg mnie z małych mocy produkcyjnych oraz z faktu że, nie produkuj
Łukasz.t
Miałem kupować , coś nie bardzo chciało im się sprzedawać więc zrobiłem sam , a oto efekt mam nadzieje że się sprawdzi. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Opublikowane grafiki
2681 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.