Skocz do zawartości
  • 0

Przyczepa do łodzi


Kuba

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Do amerykańskiej przyczepy dobierzesz łożyska i uszczelniacze bez problemu.

Zmieniałem.

Zimering w rękę i do sklepu z uszczelkami lub po wymiarach szukać w necie.

Zrób wcześniej pomiary piasty, nie sugeruj się zużytym uszczelniaczem.

Na łożyska nie żałuj, odwdzieczą się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ta Gala wygląda przyzwoicie, ale wybrałem suskiego bo zrobili mi tak jak chciałem i nie zdarli. Przyczepa jest fajna, ma regulowany dyszel, więc i 5,5m zapakuję (aluminiaka pociągnie). Dla mnie jedyna wada to kółko manewrowe które jest z boku ramy i robi się na nim dzwignia. U mnie lekko się wgięło. Przerzuciłem na dyszel. Małe kółka to ślepa uliczka. Lepiej mocniej wygiąć stężenia.

 

Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez psulek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kupiłem suskiego, jest ok, ale w standardzie nie nadaje się pod Sempera 440XT. Trzeba zamówić wyższe rolki kilowe. Łódka jest płaska i rolki nie sięgają, a ograniczeniem dla opuszczenia przyczepy są błotniki. Ja czekam na wymianę. Producent obiecał wymienić bez kłopotów i kosztów. Może po moim przykładzie pod Sempera teraz już będą montować wyższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Do amerykańskiej przyczepy dobierzesz łożyska i uszczelniacze bez problemu.

Zmieniałem.

Zimering w rękę i do sklepu z uszczelkami lub po wymiarach szukać w necie.

Zrób wcześniej pomiary piasty, nie sugeruj się zużytym uszczelniaczem.

Na łożyska nie żałuj, odwdzieczą się.

Kamil, łożyska i uszczelniacze wymieniłem. Niestety niewielka poprawa, dosyć duży luz w pionie. Prawdopodobnie zużyte czopy w osi.

Zamówiłem nową oś z europejskimi piastami. Nie będzie problemu z felgami i zapasem który chciałem dokupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Pióra i ich ilość dobiera się do masy aby wszystko ładnie współpracowało. 

 

Rozumiem że BGG ma system wielo wahaczowy? Bo chyba nie piszesz że oś skrętna jest lepsza od sytemu resor plus amortyzator?

 

 

Tak wygląda brak amortyzacji, do tego dodaj większą prędkość, koleiny na drodze i kałuże wody w koleinach - resztę sobie sam dopisz co się może wydarzyć, przyczepek to też się tyczy, może jedynie w ciut mniejszym zakresie.

A to że masz nisko, to moim zdaniem wada poważna jak ktoś ma powieszony silnik spalinowy, zbyt nisko jak będzie to spodzina może nie wytrzymać spotkania z przeszkodą na drodze np. polnej jak coś leży w trawie na środku czego nie zobaczysz....

Cóż za bzdura wiekszej nie słyszałem wielowachaczowe zawieszenie w przyczepie ?

Naprawiam samochody od 20 lat i wiem jedno że osi skrętnej nie mozna porównać do osi resorowanej +na os skrętną według mnie góma lepiej pochłania energie nie testewałem z amortyzatorami napewno rozwiazanie dobre.

Ten filmik co puściłes to przeież spręzyna bez amora to może zabić i trzeba uważać.

Człowieku ty chyba nie wiesz o czym piszesz jest cos takiego jak trym (są chydrauliczne jak i ręczne )dokształć się zanim ludziom zamęt wprowadzasz.

Watpie czy kiedy kolwiek cholowałeś łódz motorową na przyczepie najpierw jest oś nieważne czy skrętna czy na resorach a chyba każdy silnik da się unieść na 30 cm przeanalizuj to ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeśli chodzi o amerykanki to łozyska koyo bez problemu mozna dokupić i trzeba pamietać o smarowaniu są tam kalamitki a luz zawsze można skasować jest to taka konstrukcja że można ją dokręcić bardzo ważny jest zewnętrzny dekielek to on chroni przed wodą ale ważny jest smar łożyskowy trzeba go dużo dodać on jest jakby izolatorem wenątrz łożyska i tyle w temacie 

Jeśli chodzi o łożyska kryte jak jet słąbej jakośći to zaciągnie wody i trzeba wymienić nie ma co się zastanawiać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A cha im niższy środek cięzkości tym wiekszą prędkość można uzyskać zdażyło mi się jechać z przyczepą i łodzią 160 na autostradzie naprawdę nie widzę problemu oczywiście taka jazda jest niebezpieczna i lepiej zwolnic do 130 i sobie lecieć zwalczając kilometry ma byc stabilnie  i koniec kropka slipowanie to temat drugożędny ale napewno bardzo bardzo  pomaga .

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Rozumiem że masz większe wykształcenie niż ja, czyli zapewne doktorat z mechaniki pojazdowej. To jedno.

Po drugie. Spuść ciśnienie i ton wypowiedzi bo ci żyłka pęknie i Cię krew zaleje.

Po trzecie. Nie każdy ma trym na tyle wysoki, żeby nie stosować podpórek.

Po czwarte. G...wno wiesz ile, co i czym holuję swoje pływadlo, a tym bardziej o moim doświadczeniu.

Po szóste. Poczytaj słownik ortograficzny.

Po siódme. Czytaj że zrozumiem.

Po osme. Cieszę się że nie jestem Twoim klientem.

Po piąte. EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kupiłem suskiego, jest ok, ale w standardzie nie nadaje się pod Sempera 440XT. Trzeba zamówić wyższe rolki kilowe. Łódka jest płaska i rolki nie sięgają, a ograniczeniem dla opuszczenia przyczepy są błotniki. Ja czekam na wymianę. Producent obiecał wymienić bez kłopotów i kosztów. Może po moim przykładzie pod Sempera teraz już będą montować wyższe.

Dlatego napisałem, że pod sieboe nie jest u nich drogo. Łódka ma 165cm w dnie.

 

2361c7af912b375980303d8894c4f0a3.jpg

 

Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Cóż za bzdura wiekszej nie słyszałem wielowachaczowe zawieszenie w przyczepie ?

Naprawiam samochody od 20 lat i wiem jedno że osi skrętnej nie mozna porównać do osi resorowanej +na os skrętną według mnie góma lepiej pochłania energie nie testewałem z amortyzatorami napewno rozwiazanie dobre.

Ten filmik co puściłes to przeież spręzyna bez amora to może zabić i trzeba uważać.

Człowieku ty chyba nie wiesz o czym piszesz jest cos takiego jak trym (są chydrauliczne jak i ręczne )dokształć się zanim ludziom zamęt wprowadzasz.

Watpie czy kiedy kolwiek cholowałeś łódz motorową na przyczepie najpierw jest oś nieważne czy skrętna czy na resorach a chyba każdy silnik da się unieść na 30 cm przeanalizuj to ..

 

Na forum nie ma wycieczek osobistych, więc stwierdzenia typu dokształc się zachowaj proszę dla siebie.

Nie ma też konieczności pisania postów jeden po drugim, masz godzinę na edycję więc możesz dopisać coś co Ci się przypomni.

Mam też prośbę, zadbaj choć trochę o ortografię i interpunkcje, łatwiej i lepiej będzie się nam komunikować.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Panowie poratujcie wiedzą i doswiadczeniem. Przy wciaganiu łódki na przyczepę zaczyna uciekać na bok i prawie spada z rolek. Co zastosowac zeby ja ładnie utrzymac na środku rolki kilowej? Pozdrawiam

 

Dziób masz dobrze dociągnięty do wyciągarki? Miałem podobną sytuację do Twojej jak zapomniałem dociągnąć dziób łodzi do wyciągarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...