Kuba Opublikowano 14 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Pytalem na offtopie, powtórze i tu - potrzebuje pozyczyc przyczepe do przewiezienia lodzi 4,5m. Dwa dni. Warszawa i okolice. Dziekuje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MarasR Opublikowano 6 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Przykład pierwszy Robiąc prawko kat E do B podczas kursu było pytanie te o którym teraz rozmawiamy. Instruktor wyraźnie powiedział ,,żeby przed podpięciem przyczepy sprawdzić wpisy w DR pojazdu ( poz. O1 - z ham. poz. O2 - bez ham) a następnie sprawdzić jaki mamy wpis w DR przyczepy czyli jej DMC . Można zapiąć przyczepę o takim samym wpisie lub mniejszym . Zapięcie przyczepy w większych wartościach grozi nam konsekwencjami , nawet jak będzie ta przyczepa pusta. Przykład drugiCiągnąłem pustą lawetę ( MW 650 kg DMC 2000 kg ) Passatem ,który miał w poz O1 -1500 kg a w POZ. O2 -700 kg. Trafiłem na kontrolę i byłem do tyłu 200 PLn.Mało tego, lawetę chcieli odholować ew. jak ktoś przyjedzie odpowiednim samochodem to mogą odstąpić . Dzwoniłem przy nich do kumpla i słyszeli ,że do około godziny podjedzie. Wracając do tego pisma to ciekawi mnie czemu nikt nie podpisał się z imienia i nazwiska ? o pieczątce nie wspominając. Poza tym wydrukowanie tego pisma nic nam nie da. Zresztą jest to bardzo ogólnikowo opisane bez podania konkretnego art. i punktu w tejże ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 womaly23 Opublikowano 6 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 (edytowane) Chłopie na drodze odpinasz przyczepę , bo dowód nie pozwala Ci ją ciągnąc , a jak zobaczą że jest przeciążona przyczepa i w tedy Cię zważą Masz DODATKOWĄ PAJĘ . Jedyne co można to F1 zbić na 600 ,co zamierzam zrobić . Ty opierasz się na kimś , a ja dowiadywałem się u ludzi którzy Cię zatrzymają i zakażą dalszej jazdy , widać bałeś się zadzwonić i na własne uszy to usłyszeć . Jak będziesz widział drogówkę zapytaj się co i jak i z nimi dyskutuj , bo ja już wysiadam z tłumaczeniemChłopie dzisiaj rozmawiałem z 3 policjantami z drogówki i chłopie mieli takie zdanie jak ten od Ciebie, ale chłopie jak im zwróciłem uwagę na czytanie ze zruzimieniem to chłopie wiesz co się dzialo? Prostytutki zapiekanki https://youtu.be/3rwYeDRjy3Y Wg drogówki z Radomia w tym zastępcę naczelnika można ciągnąć taka przyczepę o ile jej MMC nie przekracza chłopie w miom przypadku 700 kg. Edytowane 6 Maja 2019 przez womaly23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 womaly23 Opublikowano 6 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 (edytowane) Tu porostu trzeba odróżnić i zrozumieć co oznacza maksymalna masa całkowita - tyle ile możesz maksymalnie zapiac na haka, czy ty potrafisz to zrozumieć? Rączka wiadra 20 l jest w stanie udźwignąć 15 l wody + masę WIADRA 0.5 KG , czy w wiadrze jest 20 litrów? NIE - to jest przykład mojej 15 letniej córki Więcej nie pisze na ten temat bo młoda się że mnie śmieje :/ Edytowane 6 Maja 2019 przez womaly23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Carlos* Opublikowano 6 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 (edytowane) womaly23, ale przecież są przepisy , które to jasno określają w PL i jest tam jak byk napisane jak to należy interpretować , to co piszesz jest logiczne, ale moim zdaniem nie jest prawdą i ITD w tym przypadku nie jest wykładnią i chyba w sądzie marne szanse są , aby wygrać z upartym Policjantem. PKT 5 wszystko jasno określa DziennikUstaw–7–Poz.20222) 5. Dopuszczalna masa całkowita ciągniętej przez samochód osobowy przyczepy bez hamulca nie może przekroczyć : a) maksymalnej masy ciągniętej określonej dla tego pojazdu przez producenta lub połowy dopuszczalnej masy całkowitej tego pojazdu; należy zastosować mniejszą wartość, b ) 750kg. Czyli w skrócie DMC przyczepy nie może przekroczyć MMC w dowodzie rej. pojazdu.Jest to trochę nie logiczne , ale na to wygląda ,że takie mamy prawo. i cały dokument do wglądu str 7 pkt.5 http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20160002022/O/D20162022.pdf Edytowane 6 Maja 2019 przez Carlos* 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 womaly23 Opublikowano 6 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 (edytowane) Ten zapis akurat mnie trochę zmartwil aczkolwiek nadal jest to nielogiczne. Edytowane 6 Maja 2019 przez womaly23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Carlos* Opublikowano 6 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Nie jestem prawnikiem , ale jasno jest to chyba określone ,że można przeczytać że zrozumieniem Jak pisałem wcześniej jest to mało logiczne, ale dużo jest takich przepisów w PL i nie powinno to nikogo dziwić.Tak na chłopski rozum to jasne jest ,że jak podpinasz przyczepkę której masa własna + ładunek nie przekraczają MMC w dowodzie rej. pojazdu to powinno być to w zgodzie z dopuszczeniem producenta pojazdu , ale mamy przepis taki jaki mamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MarMilo Opublikowano 6 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Dwa tygodnie temu zostałem uświadomiony przez wypożyczalnię przyczep, gdy pożyczyłem przyczepę o DMC = 750kg, że taka przyczepa + MeneL czyli mercedes W163 (DMC 2870kg) wymaga viaToll'a - obsługa poprosiła o DR auta i udzieliła cennej informacji (przejazd bez viaToll to podobno 3k za kurs). Wystarczy, że DMC auta + DMC przyczepy przekracza 3500kg nawet o 1kg i viaToll Odchudzanie przyczepy pod łódź się nie uda ponieważ producent wystawił homologację i nabił tabliczkę o DMC.Swoją drogą w ubiegłym roku ważyłem sempera 440, ze spaliną (suzi 20KM), dziobowym, akumulatorami, paliwem etc na przyczepie - wynik dokladne 750kg ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 6 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 (edytowane) @Carlos* Coś jest jednak na rzeczy, spójrz na artykuł wcześniej, tam też pojawia się maksymalna masa ciągniona dla przyczepy z hamulcem. Z tego wniosek że nie jest to parametr określony w O1 ani O2 przyczepy, tylko jakaś cecha określona przez producenta. W takim razie trzeba ustalić, co to jest ta maksymalna masa ciągniona i gdzie ją znaleźć, bo dla przyczepy hamowanej mamy analoginczny zapis: - nie może przekroczyć maksymalnej masy ciągnionej- DMC pojazdu- wartości znamionowej urzadzenia sprzęgającego- 3500kg A dla niehamowanej?:- nie może przekroczyć połowy maksymalnej masy ciągnionej lub połowy dmc pojazdu, stosować mniejszą wartość- lub 750kg Więc pytanie - co to jest ta maksymalna masa ciągniona, bo wygląda na to, żadne z DMC wpisanych w dowodzie samochodu. Edytowane 6 Maja 2019 przez psulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wedkarski365.pl Opublikowano 7 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 (edytowane) maksymalna masa ciągniona to wg mnie maksymalna masa całkowita. To pierwsze określenie "maksymalna masa ciągniona" pochodzi z DYREKTYWY 97/27/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 22 lipca 1997 r. odnosząca się do mas i wymiarów niektórych kategorii pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz zmieniająca dyrektywę 70/156/EWGNasz ustawodawca skopiował niektóre sformułowania z dyrektywy do ustawy jednak w rozporządzeniu z dnia 11 grudnia 2017r.w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych nie ma już określeń z ustawy i dyrektywy w zakresie maksymalnej masy ciągnionej a jest tylko maksymalna masa całkowita. Wnioskując na podstawie tych trzech aktów prawnych (dyrektywa, ustawa i rozporządzenie) należy przyjąć iż to co mamy w dowodzie rejestracyjnym samochodów w polach O1 i O2 czyli maksymalna masa całkowita to jest to samo co maksymalna masa ciągniona o której mówi dyrektywa i ustawa. Jeśli ktoś chce to wyprostować to jest od kilku lat ustawa o petycjach i można pisać do właściwego ministerstwa wskazując, że stosują niespójną nomenklaturę i wskazać żądanie jej ujednolicenia np. w interesie publicznym. Dla urozmaicenia dodam że znak B-18 odnosi się do rzeczywistej masy całkowitej pojazdu czyli trzeba wiedzieć ile waży w danej chwili pojazd lub zespół pojazdów którym się poruszamy Edytowane 7 Maja 2019 przez wedkarski365 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Carlos* Opublikowano 7 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 (edytowane) @psulek w pkt.4 w artykule o którym wspominasz jest wpis o dopuszczalnej masie całkowitej ciągniętej przyczepy z hamulcem a nie o maksymalnej masie ciągniętej.To oznacza , że dosłownie dotyczy to parametru określonego w polu O1 w dowodzie rej. pojazdu. a)wartości znamionowej urządzenia sprzęgającego b ) dopuszczalnej masy całkowitej tego pojazdu c)maksymalnej masy ciągniętej określonej dla tego pojazdu przez producenta, d)3500kg Dla mnie jest wszystko jasne pkt. "C" wyjaśnia wszystko.Musisz wziąć jeszcze pod uwagę , że informacje o przyczepie z hamulcem nie dotyczą tylko aut osobowych jak w przypadku pkt.5Parametr maksymalnej masy całkowitej dla przyczepy z hamulcem określa producent pojazdu i jest wpisany w polu O1 w dowodzie rej. pojazdu.Zapewne jeśli ten parametr nie jest określony trzeba stosować inne pkt. "A" ,"B" lub "D" Edytowane 7 Maja 2019 przez Carlos* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MarasR Opublikowano 7 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 (edytowane) Dwa tygodnie temu zostałem uświadomiony przez wypożyczalnię przyczep, gdy pożyczyłem przyczepę o DMC = 750kg, że taka przyczepa + MeneL czyli mercedes W163 (DMC 2870kg) wymaga viaToll'a - obsługa poprosiła o DR auta i udzieliła cennej informacji (przejazd bez viaToll to podobno 3k za kurs). Wystarczy, że DMC auta + DMC przyczepy przekracza 3500kg nawet o 1kg i viaToll Odchudzanie przyczepy pod łódź się nie uda ponieważ producent wystawił homologację i nabił tabliczkę o DMC.Swoją drogą w ubiegłym roku ważyłem sempera 440, ze spaliną (suzi 20KM), dziobowym, akumulatorami, paliwem etc na przyczepie - wynik dokladne 750kg ! Świeze info od przyjaciela sprzed kilku dni. Trasa Szczecin -Bielsko Biała i powrót do Szczecina . Pojazd Mercedes Sprinter + przyczepa 750 kg. Kolega pojechał bez Viatola i po paru dniach polecony w skrzynce opiewający na kwotę 500 zł. Gdzieś tam poczytał ,że może załapać się na "amnestie" pod warunkiem ,że zainstaluje Viatola. Viatola już ma, pisemko napisał i teraz czeka na dalszy ciąg sprawy. Na początku jak Viatol zaistniał na naszych drogach to za przejazd pod bramką naliczania opłat bez urządzenia kara wynosiła 3 tysie. 3 tysie za każdą bramkę , powiedzmy siedem bramek razy trzy !!! i nie było zmiłuj się. Edytowane 7 Maja 2019 przez M a r a s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SkiDivPL Opublikowano 7 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Dwa tygodnie temu zostałem uświadomiony przez wypożyczalnię przyczep, gdy pożyczyłem przyczepę o DMC = 750kg, że taka przyczepa + MeneL czyli mercedes W163 (DMC 2870kg) wymaga viaToll'a - obsługa poprosiła o DR auta i udzieliła cennej informacji (przejazd bez viaToll to podobno 3k za kurs). Wystarczy, że DMC auta + DMC przyczepy przekracza 3500kg nawet o 1kg i viaToll Odchudzanie przyczepy pod łódź się nie uda ponieważ producent wystawił homologację i nabił tabliczkę o DMC.Swoją drogą w ubiegłym roku ważyłem sempera 440, ze spaliną (suzi 20KM), dziobowym, akumulatorami, paliwem etc na przyczepie - wynik dokladne 750kg !To tak z ciekawości, ile waży Semper na sucho i ile Twoja przyczepa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Drac Opublikowano 7 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Producent wprowadza "modyfikacje przyczepy" i wystawia dokument zmieniający dmc (ok 200 zł) oraz montujesz nową tabliczkę.Jedziesz na stację kontroli pojazdów, robią foty, ogladają - wystawiają papier ze jest ok - 86 zł jak dobrze pamiętam.Nastepnie z tymi dwoma zaswiadczeniami - od producenta przyczepy (lub innej firmy która wprowadziła zmiany w przyczepie) oraz od stacji kontroli pojazdów jedziemy do wydziału komunikacji. Płacimy chyba 78 zł i dostajemy dowód rejestracyjny tymczasowy - juz ze zmienionym dmc przyczepy. No i po tym wszystkim dmc zestawu mieści sie w strategicznych 3500 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymusS Opublikowano 8 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 (edytowane) Producent wprowadza "modyfikacje przyczepy" i wystawia dokument zmieniający dmc (ok 200 zł) oraz montujesz nową tabliczkę.Jedziesz na stację kontroli pojazdów, robią foty, ogladają - wystawiają papier ze jest ok - 86 zł jak dobrze pamiętam.Nastepnie z tymi dwoma zaswiadczeniami - od producenta przyczepy (lub innej firmy która wprowadziła zmiany w przyczepie) oraz od stacji kontroli pojazdów jedziemy do wydziału komunikacji. Płacimy chyba 78 zł i dostajemy dowód rejestracyjny tymczasowy - juz ze zmienionym dmc przyczepy. No i po tym wszystkim dmc zestawu mieści sie w strategicznych 3500 kg Jak producent wystawia papiery na inne dmc, to wystarczy z nimi udać się do urzędu. To komplet dokumentow. Już nie trzeba na stację kontroliW każdym razie u mnie tak było Jak masz SAMa wtedy czeka Ciebie wizyta na stacji Sent from my SM-G965F using Tapatalk Edytowane 8 Maja 2019 przez SzymusS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 chojny83 Opublikowano 8 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Producent wprowadza "modyfikacje przyczepy" i wystawia dokument zmieniający dmc (ok 200 zł) oraz montujesz nową tabliczkę.Jedziesz na stację kontroli pojazdów, robią foty, ogladają - wystawiają papier ze jest ok - 86 zł jak dobrze pamiętam.Nastepnie z tymi dwoma zaswiadczeniami - od producenta przyczepy (lub innej firmy która wprowadziła zmiany w przyczepie) oraz od stacji kontroli pojazdów jedziemy do wydziału komunikacji. Płacimy chyba 78 zł i dostajemy dowód rejestracyjny tymczasowy - juz ze zmienionym dmc przyczepy. No i po tym wszystkim dmc zestawu mieści sie w strategicznych 3500 kg Masz dobrego producenta Mój Cemermann nie chciał tego zrobić.W swoim fajnym Foresterze mam na haku tylko 500kg bez hamulca.Przyczepę miałem z DMC 750, chciałem zrobić tak jak piszesz ale producent nie chciał tego zrobić.Musiałem zainstalować hamulec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pawlo29 Opublikowano 8 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Od 2013 wprowadzili homologacje EUROPEJSKĄ i po tym czasie jak producent chce może zmienić DMC 750 na mniejszy , ja mam 2007 rok , trzy sztuki i jest problem chyba zostaje jazda z partyzanta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Drac Opublikowano 8 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 (edytowane) Jak producent wystawia papiery na inne dmc, to wystarczy z nimi udać się do urzędu. To komplet dokumentow. Już nie trzeba na stację kontroliW każdym razie u mnie tak było Jak masz SAMa wtedy czeka Ciebie wizyta na stacji Sent from my SM-G965F using TapatalkByłem w urzędzie z nadzieją że się przesliznę bez stacji kontroli pojazdów.Nie przeszło pomimo dłuższej gadki z miłą panią.Papier od producenta plus potwierdzenie od stacji były obowiązkowe. I to nie SAM. Duzy producent. Edytowane 8 Maja 2019 przez Drac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzymusS Opublikowano 8 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Byłem w urzędzie z nadzieją że się przesliznę bez stacji kontroli pojazdów.Nie przeszło pomimo dłuższej gadki z miłą panią.Papier od producenta plus potwierdzenie od stacji były obowiązkowe. I to nie SAM. Duzy producent.To miałeś pecha lub ja farta U mnie producent wystawil wszystkie nowe papiery, komplet jak przy pierwszej rejestracji, plus pismo dlaczego to zrobił - i wszystko poszło sprawnie Sent from my SM-G965F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wedkarski365.pl Opublikowano 8 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 a ja poległem bo przyczepka SAM, a nie znalazłem rzeczoznawcy który "na oko" zwiększy mi DMC z 390 np na 500kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Drac Opublikowano 22 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 (edytowane) Proponuję przyczepę od tsuski z Radomia ul. Kozienicka 200+ . Ja pod łódkę 4.3 zapłaciłem 3.2 do rejestracji, 3rolki kilowe, winda czy kołyska jak kto woli z dwoma rolkami, plozy, wciagarka itd na resorach + amorek, trep do chodzenia po całej długości Ups nie tu miało to pójść, sorryhttp://jerkbait.pl/topic/125016-przyczepa-do-łodzi/?p=1950109 Jak się sprawdza rozwiązanie płozy plus rolki pod łódkę?Mam przyczepę z płozami i rolką dospawaną do płozy.pod ponton super, ale będzie łódka.zamówiłem rolki kilowe plus rufową.planuję zostawić płozy w obniżonej pozycji do wysokości błotników, aby łódka miała oparcie po bokach. Planuję tak:łódeczka wjeżdża po rolkach i na nich stoi.płozy są ułożone minimalnie niżej i są tam dla stabilności - są rozsunięte maxymalnie szeroko,oraz wspomagają wciąganie łódki na przyczepę - rolki przy płozach pełnić mają rolę bocznych. wypali? dojadą rolki to fotki zrobię.jak nie wyjdzie - będę miec płozy do sprzedania Edytowane 22 Maja 2019 przez Drac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MarasR Opublikowano 23 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 Jak będziesz miał minimalny luz to po spięciu pasami łódka przechyli się na jedną ze stron i teraz czy w czasie jazdy nie będzie się gibać na drugą stronę ? Wydaje mi się ,że tego luzu właśnie nie powinno być -IMO Ale jak już wszystko skręcisz to daj znać jak to wyszło w praniu czyli załadunek ,rozładunek i transport , powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 welpa1809 Opublikowano 23 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 Będzie działać, ja tak miałem przy poprzedniej łódce. Jak stała na przyczepie to luz między dnem a płozą miał około 2 mm. Jak spinałem pasami to przechylała się minimalnie na jedną stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Robert Dorado Opublikowano 23 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 https://www.ebay.de/itm/152235667700?ul_noapp=truei po robocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 horac Opublikowano 23 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 http://jerkbait.pl/topic/125016-przyczepa-do-łodzi/?p=1950109 Jak się sprawdza rozwiązanie płozy plus rolki pod łódkę? Nie sprawdza, plozy sprzedaj, one nigdy nie pomagaja wciagac lodki, wrecz przeciwnie sa cholernym oporem. Tylko wozekz kolek pompowanych na tylniej belce przyczepy i boczne rolki badz kolka. Rolka kilowa/dziobowa i dwie po bokach z przodu Ja mam wozek z 4 kolek pompowanych. W dwoch przednich w wozku pekly detki i w bocznych kolkach ktore naprowadzajacentralnie lodke na przyczepe tez pekly. W niczym to nie przeszkadza. Jedyne co po wyjechaniu z lodka trzeba dodac gazu i nagle przychamowaczeby lodka na dziobnicy siadla. Przez to ze kolka sa sflaczale, to stabilnosc jest zwiekszona w czasie jazdy bo nie ma szans ruszyc nawet lodzi. Przy slipowaniutez jest latwiej.. bo po odpieciu wciagarki lodka sama nie zjedzie, trzeba ja lekko pchnac i jest pelna kontrola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jacques Opublikowano 23 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 Nie sprawdza, plozy sprzedaj, one nigdy nie pomagaja wciagac lodki, wrecz przeciwnie sa cholernym oporem. Tylko wozekz kolek pompowanych na tylniej belce przyczepy i boczne rolki badz kolka. Rolka kilowa/dziobowa i dwie po bokach z przodu Ja mam wozek z 4 kolek pompowanych. W dwoch przednich w wozku pekly detki i w bocznych kolkach ktore naprowadzajacentralnie lodke na przyczepe tez pekly. W niczym to nie przeszkadza. Jedyne co po wyjechaniu z lodka trzeba dodac gazu i nagle przychamowaczeby lodka na dziobnicy siadla. Przez to ze kolka sa sflaczale, to stabilnosc jest zwiekszona w czasie jazdy bo nie ma szans ruszyc nawet lodzi. Przy slipowaniutez jest latwiej.. bo po odpieciu wciagarki lodka sama nie zjedzie, trzeba ja lekko pchnac i jest pelna kontrola. ciekawe rozwiązanie, możesz pokazać na zdjeciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Kuba
Pytalem na offtopie, powtórze i tu - potrzebuje pozyczyc przyczepe do przewiezienia lodzi 4,5m. Dwa dni. Warszawa i okolice. Dziekuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
179
106
75
72
Popularne dni
14 Sty
39
19 Lut
34
27 Gru
28
20 Lut
27
Top użytkownicy dla tego pytania
MarasR 179 odpowiedzi
pawlo29 106 odpowiedzi
womaly23 75 odpowiedzi
Tabor 72 odpowiedzi
Popularne dni
14 Sty 2021
39 odpowiedzi
19 Lut 2023
34 odpowiedzi
27 Gru 2023
28 odpowiedzi
20 Lut 2023
27 odpowiedzi
Popularne posty
Matteoo
Poważnie przeraża mnie to co czasem piszecie. Wędkarstwo to nie zawody w łapaniu pcheł, to symbioza z naturą, oparta o pierwotne instynkty łowieckie. W du..ie mam, czy woduję się 5 czy 25 minut, czase
wedkarski365.pl
wg mnie nie mamy przewagi popytu nad podażą w normalnym tego słowa znaczeniu, to że czeka się na łódkę u niektórych producentów wynika wg mnie z małych mocy produkcyjnych oraz z faktu że, nie produkuj
Łukasz.t
Miałem kupować , coś nie bardzo chciało im się sprzedawać więc zrobiłem sam , a oto efekt mam nadzieje że się sprawdzi. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Opublikowane grafiki
2681 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.