Skocz do zawartości

[Artykuł] Blanki Qualia - część I


Rekomendowane odpowiedzi

 

...Znam Janusza na tyle, trochę spędziliśmy czasu na rozmowach i jestem pewien, że wie co projektant ma mu zaprojektować a konstruktor i wykonawca "ukręcić" na mandrelu :) ....

 

 

Jozi,nie żebym się dopierdzielał ale po prostu chciałbym uściślić.

Byłem przekonany że Qualia to autorski projekt Pana Janusza.Ty piszesz że go znasz,rozmawialiście i piszesz też jak w cytacie powyżej.

To jak to w końcu jest-Pan Janusz projektuje sam te blanki czy to komuś zleca i firmuje swoim nazwiskiem?

Zaznaczam (sa gorliwi którzy od razu wystawiają taką ocenę)-nie chodzi mi o żadna gównoburzę.Jeśli Jozi użył niefortunnego sformułowania to lepiej to wyprostować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt kazdego jednego blanku jest Janusza , wiele z blankow zanim uzyskaly obecną charakterystykę było długo i mozolnie korygowane i poprawiane do osiągnięcia pożądanego efektu, także co do projektu , doboru rodzaju materiału czy jego ułożenia nie trzeba rozmawiać :) temat jest oczywisty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt kazdego jednego blanku jest Janusza , wiele z blankow zanim uzyskaly obecną charakterystykę było długo i mozolnie korygowane i poprawiane do osiągnięcia pożądanego efektu, także co do projektu , doboru rodzaju materiału czy jego ułożenia nie trzeba rozmawiać :) temat jest oczywisty

@Drag masz odpowiedź oczywistą.

Ja napisałem ogólnie, dając do zrozumienia, że Janusz wie czego chce i projektuje ale i ocenia projekty i weryfikuje, co należy zmienić, by poprawić istotne parametry dla łowiącego.

Może nie napisałem literalnie, wprost, więc Łukasz "wyprostował" temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja jest dożywotnia dla pierwszego właściciela, dla różnych blanków bedzie inna opłata kosztów obsługi gwarancyjnej.Postaram się dzisiaj wkleić warunki

gwarancji , które będą dostępne również paszporcie z nr seryjnym każdego blanku.

Zapewne nie tylko ja czekam na informacje,zresztą chyba bardzo istotne dla każdego kto te blanki poważnie chce potraktować.

Bo"achy" i "ochy" to pamiętam jak Dragon z żółtej strony cisnął.

Został ino dym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie blanki Qualia objęte są bezwarunkową, dożywotnią gwarancja producenta.

 

Warunkiem wymiany uszkodzonego blanku na nowy jest odesłanie uszkodzonych fragmentów blanku, wraz z elementem na którym widnieje numer seryjny, dowodem zakupu, niniejszą kartą gwarancyjną, krótkim opisem powstania uszkodzeń, danymi kontaktowymi zgłaszającego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), oraz opłacenie kosztów obsługi gwarancyjnej i wysyłki, wynoszących równowartość od 25 do 50 USD [to w zależności od modelu blanku - głównie od tego czy to jedno czy wieloskład.

 

Koszt gwarancji nie pokrywa ponownego uzbrojenia wymienionego blanku.

post-55587-0-46493800-1558186872_thumb.jpeg

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....ja przez 20 lat użytkowania wędek z różnych pracowni na kilkudziesięciu (myślę że 100 nie pękła jednak) modelach różnych producentów nie zaliczyłem naprawy reklamacyjnej z winy materiału.  Miałem w tym czasie dwa wypadki z wędkami, jeden z mojej winy (ułamany koniec szczytówki przy wyjmowaniu z bagażnika) drugi z winy kolegi (wędka uszkodzona na łodzi przez kolegę). Myślę że w interesie każdego rodbuildera jest wypuszczać taki wyrób żeby reklamacji nie było - inny model biznesowy niż "masówka" po prostu. Poza tym wykonując indywidualny projekt rodbuilder ma jednak możliwość dokładnych oględzin blanku więc jest większa szansa na eliminację wady na etapie składnia.

Ale, oczywiście pomimo najwyższej staranności "może się zdarzyć"  i wtedy gwarancja dobra rzecz  :)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie blanki Qualia objęte są bezwarunkową, dożywotnią gwarancja producenta.

 

Warunkiem wymiany uszkodzonego blanku na nowy jest odesłanie uszkodzonych fragmentów blanku, wraz z elementem na którym widnieje numer seryjny, dowodem zakupu, niniejszą kartą gwarancyjną, krótkim opisem powstania uszkodzeń, danymi kontaktowymi zgłaszającego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), oraz opłacenie kosztów obsługi gwarancyjnej i wysyłki, wynoszących równowartość od 25 do 50 USD [to w zależności od modelu blanku - głównie od tego czy to jedno czy wieloskład.

 

Koszt gwarancji nie pokrywa ponownego uzbrojenia wymienionego blanku.

Bezwarunkowa gwarancja to moim skromnym zdaniem była u "starego Loomisa". 

Złamałem dwa. Napisałem (na papierze wtedy jeszcze) że się złamał. Oni: przyślij. Odesłałem. Za miesiąc miałem nowego. Bez pytań o paragon, rejestrację, numer seryjny... I tak dwa razy!

Edytowane przez homax
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie blanki Qualia objęte są bezwarunkową, dożywotnią gwarancja producenta.

 

Warunkiem wymiany uszkodzonego blanku na nowy jest odesłanie uszkodzonych fragmentów blanku, wraz z elementem na którym widnieje numer seryjny, dowodem zakupu, niniejszą kartą gwarancyjną, krótkim opisem powstania uszkodzeń, danymi kontaktowymi zgłaszającego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), oraz opłacenie kosztów obsługi gwarancyjnej i wysyłki, wynoszących równowartość od 25 do 50 USD [to w zależności od modelu blanku - głównie od tego czy to jedno czy wieloskład.

 

Koszt gwarancji nie pokrywa ponownego uzbrojenia wymienionego blanku.

Skonsultuj z jakimś prawnikiem te warunki gwarancji, bo raczej są niezgodne z obowiązującym prawem konsumenckim.

Przy zawarciu umowy na odległość, do reklamacji, konsument nie musi mieć żadnych kwitów. Jedynie musi udowodnić sprzedawcy, że kupił produkt właśnie u niego. Może to być maił, przelew itp... mogę się mylić, ale bym to sprawdził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz pojęcia . Czym innym jest gwarancja, której warunki producent może sobie określić jak chce, czy innym jest rękojmia a jeszcze czym innym uprawnienia wynikające z umowy zawieranej na odkległość przez konsumenta (np. prawo do odstąpienia od takiej umowy). Jest o tym kilka wątków do poczytania na jerkbaicie ;)

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz pojęcia . Czym innym jest gwarancja, której warunki producent może sobie określić jak chce, czy innym jest rękojmia a jeszcze czym innym uprawnienia wynikające z umowy zawieranej na odkległość przez konsumenta (np. prawo do odstąpienia od takiej umowy). Jest o tym kilka wątków do poczytania na jerkbaicie ;)

 

 

Co do umów zawartych na odległość i rekojmi, to w przypadku dóbr wykonanych na zamówienie oraz niestandardowych, obowiązują inne przepisy. 

 

I dlatego warto sobie wszystko na samym początku ustalić pomiędzy zainteresowanymi aby nieporozumień nie było ... Zwłaszcza kupując na odległość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz pojęcia . Czym innym jest gwarancja, której warunki producent może sobie określić jak chce, czy innym jest rękojmia a jeszcze czym innym uprawnienia wynikające z umowy zawieranej na odkległość przez konsumenta (np. prawo do odstąpienia od takiej umowy). Jest o tym kilka wątków do poczytania na jerkbaicie ;)

Nie mylę, bo wiem co każde znaczy i czym skutkuje [emoji6]

 

Obojętnie jak będzie reklamować konsument i z jakiego tytułu. W każdym przypadku nie musi mieć żadnych papierów.

 

Ale to co napisał Hubert, skonsultuję z prawnikiem... Dla własnej ciekawości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie blanki Qualia objęte są bezwarunkową, dożywotnią gwarancja producenta.

 

Warunkiem wymiany uszkodzonego blanku na nowy jest odesłanie uszkodzonych fragmentów blanku, wraz z elementem na którym widnieje numer seryjny, dowodem zakupu, niniejszą kartą gwarancyjną, krótkim opisem powstania uszkodzeń, danymi kontaktowymi zgłaszającego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), oraz opłacenie kosztów obsługi gwarancyjnej i wysyłki, wynoszących równowartość od 25 do 50 USD [to w zależności od modelu blanku - głównie od tego czy to jedno czy wieloskład.

 

Koszt gwarancji nie pokrywa ponownego uzbrojenia wymienionego blanku.

Tak z ciekawości, a gdzie znajduje się ten nr seryjny blanku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nr musi zostać naniesiony na kij przy montażu?

 

Pytam, bo zastanawiam się, co w przypadku, gdy nie naklejam naklejki, a robię ręczne opisy i nie mam na kiju nr seryjnego?

 

I jeśli złamie szczytówkę, to uzbrojony dolnik tez muszę odesłać?

Nie musisz jej naklejac, ale wyrzucać do śmietnika też nie ;) a dolnik zawsze wypadałoby wysłać bo raz to fajnie jakby gwarant mógł być w 200% pewnym że nowy element pasuje idealnie a dwa zobaczyć czy np 6lb blank nie został uzbrojony w 2 stopkowe przelotki na rolkach jak w kiju na tuńczyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ustawie o  prawach konsumenta

Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(…)

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nawet jeśli został tak uzbrojony to będzie jakiś problem? Skoro gwarancja jest bezwarunkowa, to chyba nieistotne jest w jaki sposób i z jakich przyczyn blank został złamany?

Będziesz musiał sprawdzić ten sposób koniecznie, niestety nie znam odpowiedzi na Twoje jakże błyskotliwe pytanie.

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jak można domagać się gwarancji jeżeli wina jest po stronie użytkownika. W przypadku wędki do 10g należy się spodziewać ze jeżeli założymy plecionka 0.50 i będziemy rzucać 200 gramowymi przynętami to uszkodzenie jest pewne domaganie się gwarancji jest nieuczciwe.

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie blanki Qualia objęte są bezwarunkową, dożywotnią gwarancja producenta.

 

Warunkiem wymiany uszkodzonego blanku na nowy jest odesłanie uszkodzonych fragmentów blanku, wraz z elementem na którym widnieje numer seryjny, dowodem zakupu, niniejszą kartą gwarancyjną,

@Hubertus, ale tak samo jak Friko, nie rozumiecie o co mi chodzi... Przecież ja nie mówię o odstąpieniu od umowy, tylko o tym, że dzisiaj sprzedawca nie można wymagać od klienta wszystkich dokumentów, o których pisał Łukasz, kilka wątków wyżej, co zacytowałem. Paragon nie jest wymagany i nie może być podstawą reklamacji od iluś lat... Bodaj od 2012 roku. Edytowane przez count_martin3z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...