Jozi Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Kurde... Pan Sławek się skusi, że spytał?Sławek to Wielki Sceptyk, pewnie się łamie i rozważa za i przeciw .Ale dla ciekawości i spokojności duszy pewnikiem blank zamów i coś ukręci, bo rodbuiler Ci z Niego pierwszorzędny . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek Oppeln Bronikowski Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Już tylko jeden Loomis rocznie.. Nie ma tutaj wielu tak ambitnych self- mademanów jak Janusz Dudziak. Nie wesprzeć naszego to byłaby prawdziwa potwarz.. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drag Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 ...Znam Janusza na tyle, trochę spędziliśmy czasu na rozmowach i jestem pewien, że wie co projektant ma mu zaprojektować a konstruktor i wykonawca "ukręcić" na mandrelu .... Jozi,nie żebym się dopierdzielał ale po prostu chciałbym uściślić.Byłem przekonany że Qualia to autorski projekt Pana Janusza.Ty piszesz że go znasz,rozmawialiście i piszesz też jak w cytacie powyżej.To jak to w końcu jest-Pan Janusz projektuje sam te blanki czy to komuś zleca i firmuje swoim nazwiskiem?Zaznaczam (sa gorliwi którzy od razu wystawiają taką ocenę)-nie chodzi mi o żadna gównoburzę.Jeśli Jozi użył niefortunnego sformułowania to lepiej to wyprostować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qowax001 Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Projekt kazdego jednego blanku jest Janusza , wiele z blankow zanim uzyskaly obecną charakterystykę było długo i mozolnie korygowane i poprawiane do osiągnięcia pożądanego efektu, także co do projektu , doboru rodzaju materiału czy jego ułożenia nie trzeba rozmawiać temat jest oczywisty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Projekt kazdego jednego blanku jest Janusza , wiele z blankow zanim uzyskaly obecną charakterystykę było długo i mozolnie korygowane i poprawiane do osiągnięcia pożądanego efektu, także co do projektu , doboru rodzaju materiału czy jego ułożenia nie trzeba rozmawiać temat jest oczywisty@Drag masz odpowiedź oczywistą.Ja napisałem ogólnie, dając do zrozumienia, że Janusz wie czego chce i projektuje ale i ocenia projekty i weryfikuje, co należy zmienić, by poprawić istotne parametry dla łowiącego.Może nie napisałem literalnie, wprost, więc Łukasz "wyprostował" temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaweł Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Gwarancja jest dożywotnia dla pierwszego właściciela, dla różnych blanków bedzie inna opłata kosztów obsługi gwarancyjnej.Postaram się dzisiaj wkleić warunkigwarancji , które będą dostępne również paszporcie z nr seryjnym każdego blanku.Zapewne nie tylko ja czekam na informacje,zresztą chyba bardzo istotne dla każdego kto te blanki poważnie chce potraktować.Bo"achy" i "ochy" to pamiętam jak Dragon z żółtej strony cisnął.Został ino dym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qowax001 Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Wszystkie blanki Qualia objęte są bezwarunkową, dożywotnią gwarancja producenta. Warunkiem wymiany uszkodzonego blanku na nowy jest odesłanie uszkodzonych fragmentów blanku, wraz z elementem na którym widnieje numer seryjny, dowodem zakupu, niniejszą kartą gwarancyjną, krótkim opisem powstania uszkodzeń, danymi kontaktowymi zgłaszającego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), oraz opłacenie kosztów obsługi gwarancyjnej i wysyłki, wynoszących równowartość od 25 do 50 USD [to w zależności od modelu blanku - głównie od tego czy to jedno czy wieloskład. Koszt gwarancji nie pokrywa ponownego uzbrojenia wymienionego blanku. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaweł Opublikowano 18 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 I to jest konkretna odpowiedź.Super 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friko Opublikowano 19 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 ....ja przez 20 lat użytkowania wędek z różnych pracowni na kilkudziesięciu (myślę że 100 nie pękła jednak) modelach różnych producentów nie zaliczyłem naprawy reklamacyjnej z winy materiału. Miałem w tym czasie dwa wypadki z wędkami, jeden z mojej winy (ułamany koniec szczytówki przy wyjmowaniu z bagażnika) drugi z winy kolegi (wędka uszkodzona na łodzi przez kolegę). Myślę że w interesie każdego rodbuildera jest wypuszczać taki wyrób żeby reklamacji nie było - inny model biznesowy niż "masówka" po prostu. Poza tym wykonując indywidualny projekt rodbuilder ma jednak możliwość dokładnych oględzin blanku więc jest większa szansa na eliminację wady na etapie składnia.Ale, oczywiście pomimo najwyższej staranności "może się zdarzyć" i wtedy gwarancja dobra rzecz 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guciolucky Opublikowano 19 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Ja oceniam firmę nie po tym jak i ile sprzedaje ale właśnie po tym jak załatwia reklamacje. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homax Opublikowano 21 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 (edytowane) Wszystkie blanki Qualia objęte są bezwarunkową, dożywotnią gwarancja producenta. Warunkiem wymiany uszkodzonego blanku na nowy jest odesłanie uszkodzonych fragmentów blanku, wraz z elementem na którym widnieje numer seryjny, dowodem zakupu, niniejszą kartą gwarancyjną, krótkim opisem powstania uszkodzeń, danymi kontaktowymi zgłaszającego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), oraz opłacenie kosztów obsługi gwarancyjnej i wysyłki, wynoszących równowartość od 25 do 50 USD [to w zależności od modelu blanku - głównie od tego czy to jedno czy wieloskład. Koszt gwarancji nie pokrywa ponownego uzbrojenia wymienionego blanku.Bezwarunkowa gwarancja to moim skromnym zdaniem była u "starego Loomisa". Złamałem dwa. Napisałem (na papierze wtedy jeszcze) że się złamał. Oni: przyślij. Odesłałem. Za miesiąc miałem nowego. Bez pytań o paragon, rejestrację, numer seryjny... I tak dwa razy! Edytowane 21 Maja 2019 przez homax 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
count_martin3z Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Wszystkie blanki Qualia objęte są bezwarunkową, dożywotnią gwarancja producenta. Warunkiem wymiany uszkodzonego blanku na nowy jest odesłanie uszkodzonych fragmentów blanku, wraz z elementem na którym widnieje numer seryjny, dowodem zakupu, niniejszą kartą gwarancyjną, krótkim opisem powstania uszkodzeń, danymi kontaktowymi zgłaszającego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), oraz opłacenie kosztów obsługi gwarancyjnej i wysyłki, wynoszących równowartość od 25 do 50 USD [to w zależności od modelu blanku - głównie od tego czy to jedno czy wieloskład. Koszt gwarancji nie pokrywa ponownego uzbrojenia wymienionego blanku.Skonsultuj z jakimś prawnikiem te warunki gwarancji, bo raczej są niezgodne z obowiązującym prawem konsumenckim. Przy zawarciu umowy na odległość, do reklamacji, konsument nie musi mieć żadnych kwitów. Jedynie musi udowodnić sprzedawcy, że kupił produkt właśnie u niego. Może to być maił, przelew itp... mogę się mylić, ale bym to sprawdził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friko Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Mylisz pojęcia . Czym innym jest gwarancja, której warunki producent może sobie określić jak chce, czy innym jest rękojmia a jeszcze czym innym uprawnienia wynikające z umowy zawieranej na odkległość przez konsumenta (np. prawo do odstąpienia od takiej umowy). Jest o tym kilka wątków do poczytania na jerkbaicie 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Co do umów zawartych na odległość i rekojmi, to w przypadku dóbr wykonanych na zamówienie oraz niestandardowych, obowiązują inne przepisy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekNikt Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Mylisz pojęcia . Czym innym jest gwarancja, której warunki producent może sobie określić jak chce, czy innym jest rękojmia a jeszcze czym innym uprawnienia wynikające z umowy zawieranej na odkległość przez konsumenta (np. prawo do odstąpienia od takiej umowy). Jest o tym kilka wątków do poczytania na jerkbaicie Co do umów zawartych na odległość i rekojmi, to w przypadku dóbr wykonanych na zamówienie oraz niestandardowych, obowiązują inne przepisy. I dlatego warto sobie wszystko na samym początku ustalić pomiędzy zainteresowanymi aby nieporozumień nie było ... Zwłaszcza kupując na odległość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
count_martin3z Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Mylisz pojęcia . Czym innym jest gwarancja, której warunki producent może sobie określić jak chce, czy innym jest rękojmia a jeszcze czym innym uprawnienia wynikające z umowy zawieranej na odkległość przez konsumenta (np. prawo do odstąpienia od takiej umowy). Jest o tym kilka wątków do poczytania na jerkbaicie Nie mylę, bo wiem co każde znaczy i czym skutkuje [emoji6] Obojętnie jak będzie reklamować konsument i z jakiego tytułu. W każdym przypadku nie musi mieć żadnych papierów. Ale to co napisał Hubert, skonsultuję z prawnikiem... Dla własnej ciekawości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żbiku Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Wszystkie blanki Qualia objęte są bezwarunkową, dożywotnią gwarancja producenta. Warunkiem wymiany uszkodzonego blanku na nowy jest odesłanie uszkodzonych fragmentów blanku, wraz z elementem na którym widnieje numer seryjny, dowodem zakupu, niniejszą kartą gwarancyjną, krótkim opisem powstania uszkodzeń, danymi kontaktowymi zgłaszającego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), oraz opłacenie kosztów obsługi gwarancyjnej i wysyłki, wynoszących równowartość od 25 do 50 USD [to w zależności od modelu blanku - głównie od tego czy to jedno czy wieloskład. Koszt gwarancji nie pokrywa ponownego uzbrojenia wymienionego blanku.Tak z ciekawości, a gdzie znajduje się ten nr seryjny blanku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qowax001 Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Na naklejce z nazwą, ten sam numer widnieje tez w karcie gwarancyjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żbiku Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Czyli nr musi zostać naniesiony na kij przy montażu? Pytam, bo zastanawiam się, co w przypadku, gdy nie naklejam naklejki, a robię ręczne opisy i nie mam na kiju nr seryjnego? I jeśli złamie szczytówkę, to uzbrojony dolnik tez muszę odesłać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qowax001 Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Czyli nr musi zostać naniesiony na kij przy montażu? Pytam, bo zastanawiam się, co w przypadku, gdy nie naklejam naklejki, a robię ręczne opisy i nie mam na kiju nr seryjnego? I jeśli złamie szczytówkę, to uzbrojony dolnik tez muszę odesłać?Nie musisz jej naklejac, ale wyrzucać do śmietnika też nie a dolnik zawsze wypadałoby wysłać bo raz to fajnie jakby gwarant mógł być w 200% pewnym że nowy element pasuje idealnie a dwa zobaczyć czy np 6lb blank nie został uzbrojony w 2 stopkowe przelotki na rolkach jak w kiju na tuńczyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 W ustawie o prawach konsumentaArt. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:(…)3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żbiku Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 zobaczyć czy np 6lb blank nie został uzbrojony w 2 stopkowe przelotki na rolkach jak w kiju na tuńczyki.A nawet jeśli został tak uzbrojony to będzie jakiś problem? Skoro gwarancja jest bezwarunkowa, to chyba nieistotne jest w jaki sposób i z jakich przyczyn blank został złamany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qowax001 Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 A nawet jeśli został tak uzbrojony to będzie jakiś problem? Skoro gwarancja jest bezwarunkowa, to chyba nieistotne jest w jaki sposób i z jakich przyczyn blank został złamany?Będziesz musiał sprawdzić ten sposób koniecznie, niestety nie znam odpowiedzi na Twoje jakże błyskotliwe pytanie. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajKar Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 Nie rozumiem jak można domagać się gwarancji jeżeli wina jest po stronie użytkownika. W przypadku wędki do 10g należy się spodziewać ze jeżeli założymy plecionka 0.50 i będziemy rzucać 200 gramowymi przynętami to uszkodzenie jest pewne domaganie się gwarancji jest nieuczciwe. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
count_martin3z Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 (edytowane) Wszystkie blanki Qualia objęte są bezwarunkową, dożywotnią gwarancja producenta. Warunkiem wymiany uszkodzonego blanku na nowy jest odesłanie uszkodzonych fragmentów blanku, wraz z elementem na którym widnieje numer seryjny, dowodem zakupu, niniejszą kartą gwarancyjną,@Hubertus, ale tak samo jak Friko, nie rozumiecie o co mi chodzi... Przecież ja nie mówię o odstąpieniu od umowy, tylko o tym, że dzisiaj sprzedawca nie można wymagać od klienta wszystkich dokumentów, o których pisał Łukasz, kilka wątków wyżej, co zacytowałem. Paragon nie jest wymagany i nie może być podstawą reklamacji od iluś lat... Bodaj od 2012 roku. Edytowane 26 Maja 2019 przez count_martin3z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.