Tomek Scyzor Opublikowano 16 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Czy to normalne że silikon bąbelkuje podczas mieszania i już w samej formie. To moja pierwsza forma do woblerów, jestem jeszcze zielony Panowie pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezehiel Opublikowano 16 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 (edytowane) Tak, to jest normalne.Mieszając wprowadzasz powietrze do silikonu.Nie należy lać grubych warstw.Z tego co widzę masz szybki utwardzacz - r5nt, w takich przypadkach przydaje się pompa próżniowa.Spróbuj użyć niebieskiego katalizatora powinno ciut pomóc - b5. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Edytowane 16 Maja 2019 przez ezehiel 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Scyzor Opublikowano 16 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio449 Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Podobno pomaga jak się położy pierwszą warstwę silikonu pędzlem na model tylko cienko, a pozniej normalnie zalać silikonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sukingad Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 (edytowane) Nie trzeba pędzlem, nawet nie wskazane. Wyciągnij mieszadełko z silikonu i lej tą cienką warstwę na korpus, potem poczekaj aż obcieknie na cały model i już masz film, który zniweluje pęcherzyki przy korpusie. Całość silikonu lej cienkim strumieniem z wysokości ponad metra. Pęcherzyki po drodze pękają i jest ich dużo mniej. Tak jak napisał Marcin, daj sobie spokój z szybkim katalizatorem jeśli dopiero zaczynasz. Edytowane 17 Maja 2019 przez Hesher 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...