szczuply_maciek Opublikowano 18 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Zaczynają pojawiać się ciekawe wpisy w internecie o nadciągającej premierze dziobówki GARMINA :-) http://www.bbcboards.net/showthread.php?t=982384 https://www.facebook.com/1436876199894511/posts/2306672352914887/ https://fishingtackleretailer.com/bill-dance-slips-garmin-trolling-motor-debut-on-facebook-live/ Ciekawe co przyniesie lipcowy ICAST 2019 ??Jeśli jest to prawda to skończy się problem integracji echosondy Garmina z dziobówkami innych firm. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fxd Opublikowano 24 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia Podążając za obecną modą, to obok kilku ekranów na łódce trzeba by mieć jeszcze dwa silniki dziobowe i by było cacy. 45 lb na flautę, a 80+ lb na wichurę i nurt Wysłane z mojego motorola edge 40 pro przy użyciu TapatalkaDlaczego modą . . ? Echo ułatwia ale nie lowi . .. dziobówka ułatwia i to nie wiem jak .. a przy garminie : - ustalasz sobie trasę na ploterze ei silnik prowadzi tam gdzie chcesz - ustawiasz sobie prędkość co przy vercie jest IDEALNE !!! - kotwica nic nie rzucasz na dno a stoisz w miejscu . - stojac na kotwicy klikajac strzalki przesuwasz sie o 1m w kazdym kierunku ( dla mnie extra fukcja) , Wiec nie moda a wygoda ;-) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 24 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia Dlaczego modą . . ? Echo ułatwia ale nie lowi . .. dziobówka ułatwia i to nie wiem jak .. a przy garminie : - ustalasz sobie trasę na ploterze ei silnik prowadzi tam gdzie chcesz - ustawiasz sobie prędkość co przy vercie jest IDEALNE !!! - kotwica nic nie rzucasz na dno a stoisz w miejscu . - stojac na kotwicy klikajac strzalki przesuwasz sie o 1m w kazdym kierunku ( dla mnie extra fukcja) , Wiec nie moda a wygoda ;-) No akurat to standardowe funkcje w większości dziobówek minnkoty czy motorgajda/lowrance. Problem jest gdzie indziej- nadmiar mocy Garminów posadzonych na zbyt małych łodziach, brak kalibracji silnika itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 24 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia Kolega nie wyłapał kontekstu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kruz Opublikowano 25 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia (edytowane) Tak a’propos Garmina, bo mam i uzytkuje od roku Krakena Force na Finvalu 475 evo i po tym jak się nauczyłem go kalibrować i ustawiać na wszystkie możliwe, a raczej potrzebne mi sposoby, dalej uważam, ze do mojej łodzi jest za mocny. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 25 Stycznia przez kruz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bielun22 Opublikowano 26 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia Brat uzywa garmina force 36v i niestety funkcja kotwicy to nieporozumienie.... Przed aktualizacją to co ten silnik robił na flaucie to dramat. Przestrzelanie, trzeszczenie tego zajebanego kabla. Szału można było dostac. Przy wietrze było ok.Po aktualizacji poprawiło się na flaucie(już tak nie trzeszczy i trzyma jakoś GPS) ale silnik zaczął myszkować lewo-prawo gdy stoi na kotwicy przy wietrze[emoji1751][emoji43][emoji94]. Inną kwestią jest beznadziejne sterowanie pilotem[emoji1751]. Pedal działa 100razy lepiej. Łódka finval 505 Będę montował u siebie na dniach nowego Questa zobaczymy jak będzie działał[emoji1696] Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 26 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia Brat uzywa garmina force 36v i niestety funkcja kotwicy to nieporozumienie.... Przed aktualizacją to co ten silnik robił na flaucie to dramat. Przestrzelanie, trzeszczenie tego zajebanego kabla. Szału można było dostac. Przy wietrze było ok.Po aktualizacji poprawiło się na flaucie(już tak nie trzeszczy i trzyma jakoś GPS) ale silnik zaczął myszkować lewo-prawo gdy stoi na kotwicy przy wietrze[emoji1751][emoji43][emoji94].Inną kwestią jest beznadziejne sterowanie pilotem[emoji1751]. Pedal działa 100razy lepiej. Łódka finval 505 Będę montował u siebie na dniach nowego Questa zobaczymy jak będzie działał[emoji1696] Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu TapatalkaNiedawno na FB przeczytałem pean na cześć Krakena, może powinien zmienić na niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bielun22 Opublikowano 27 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia Niedawno na FB przeczytałem pean na cześć Krakena, może powinien zmienić na niego?Maćku jak zmieni to raczej na ulterre quest...Czas pokaże Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrystianS Opublikowano 5 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca No i mamy nowy garmin force pro. Ciekawe co zostało ulepszone, ktoś coś wie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 5 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca GPS i dodanie obrotów wstecznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 psulek Opublikowano 5 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca A tego w Krakenie nie było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 5 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca A tego w Krakenie nie było?O obrotach wstecznych słyszałem ale tego nie sprawdzałem. GPS- nie wiem. Słuchy o hybrydzie chodziły od dość dawna, tj. połączeniu tego, co najlepsze z obu urządzeń. Przydałby się 12v Krakenik, skądinąd. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sławek Długosz Opublikowano 5 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca Też czekam na Krakena 12V... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pat92 Opublikowano 6 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca A co teraz wypadałoby zakupić z myślą o podłączeniu pod 122sv? Łódka 360 z planem na przesiadkę na 420? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 6 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca W tym nowym silniku możliwe jest używanie biegu wstecznego w trybie manualnym, GPS z dziobówki jest używany przy funkcji Go To z ekranu. Wbudowany przetwornik GT56 ma zatem dużo lepszą użyteczność Czyli to, co trzeba jest. I bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arkadio Opublikowano 22 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca Na pewno są już użytkownicy Force Pro po testach. Czy moglibyście koledzy wrzucić jakieś nagrania(z dźwiękiem) z pracy tego silnika. Chodzi mi przede wszystkim o funkcję kotwicy(na flaucie) i głośność obrotu, ale nie tylko.Czy wycie korekty obrotu z położeń skrajnych zostało poprawione, czyli wyciszone ew. tempo zostało zwolnione?Wiem że na pewno rzadziej się obraca dzięki obrotom wstecznym.Czy został wyeliminowany luz w przekładni i nie ma klekotania przy zatrzymywaniu obrotu?Nawiasem, dzisiaj pływałem. Przy prędkościach do 0,5-0,6 km/h, często Force głupieje i albo nie reaguje na zmianę położenia albo płynie gdzie chce. Kalibracja nic nie daje. Pomaga wyłączenie i włączenie śruby.Jak z tymi problemami jest w Force Pro?Najbardziej miarodajna byłaby opinia kogoś kto zmienił Force na Force Pro. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 22 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca Na pewno są już użytkownicy Force Pro po testach. Czy moglibyście koledzy wrzucić jakieś nagrania(z dźwiękiem) z pracy tego silnika. Chodzi mi przede wszystkim o funkcję kotwicy(na flaucie) i głośność obrotu, ale nie tylko.Czy wycie korekty obrotu z położeń skrajnych zostało poprawione, czyli wyciszone ew. tempo zostało zwolnione?Wiem że na pewno rzadziej się obraca dzięki obrotom wstecznym.Czy został wyeliminowany luz w przekładni i nie ma klekotania przy zatrzymywaniu obrotu?Nawiasem, dzisiaj pływałem. Przy prędkościach do 0,5-0,6 km/h, często Force głupieje i albo nie reaguje na zmianę położenia albo płynie gdzie chce. Kalibracja nic nie daje. Pomaga wyłączenie i włączenie śruby.Jak z tymi problemami jest w Force Pro?Najbardziej miarodajna byłaby opinia kogoś kto zmienił Force na Force Pro.Pro to to samo co Kraken( na obudowie przekłdni jest wręcz kraken w force pro ) w sensie przekładni, więc i użytkownicy krakena mogą spokojnie tu napisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arkadio Opublikowano 22 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca Pro to to samo co Kraken( na obudowie przekłdni jest wręcz kraken w force pro ) w sensie przekładni, więc i użytkownicy krakena mogą spokojnie tu napisać Zależy co jest wspólnego. Wspólne są zapewne napęd obrotu, silnik śruby napędowej i soft.Jednak w konstrukcji są różnice. Pomijam te mało istotne jak większa średnica linki zwalniającej czy podświetlana strzałka.Zauważyłem na nagraniach, że np. że sprężyny gazowe są chyba mocniejsze. Silnik zamiast przytrzymywać, trzeba dociskać w dół do pozycji roboczej.Do tej pory, recenzje na Youtube są tak samo "obiektywne" jak były dla Force. Masa paplaniny, zero dźwięków pracy silnika, i jeden wniosek "rewelacja". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 23 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca Zależy co jest wspólnego. Wspólne są zapewne napęd obrotu, silnik śruby napędowej i soft. to tak ale najwięcej zastrzeżeń było właśnie do modułu przekładni i hałasów z nią związanych oraz ogólnej awaryjności pierwszych serii Force. Kraken jest dużo cichszy a po zmianie softu dostał tak samo bieg wsteczny jak Force Pro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 cezarypioro Opublikowano 8 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września Witam serdecznie.Chciałbym po kilku latach przesiąść się z Trabanta, być może do Mercedesa, czyli z Haswinga Caymana Na Force’a PRO bądź Krakena.Dysponuje łodzią aluminiową Gelex 440. Całość zestawu na wodzie waży ok 500-600kg.Nigdy nie miałem styczności z silnikami Garmina, więc chciałbym zapytać czy obsłużą one tę masę silnika? Przez komplet ploterów Garmina nie chciałbym pchać się np. w Terrovę, która by mi na pewno w zupełności wystarczyła.Chciałbym również zapytać o model, na który się zdecydować. Wstępnie myślałem nad Forc pierwszej generacji, ale widziałem, że jest sporo reklamacji oraz jest już leciwym silnikiem. Ogólnie rzecz biorąc: Force PRO czy Kraken?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Koza11 Opublikowano 8 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września Ogólnie rzecz biorąc: Force PRO czy Kraken? To dokładnie te same silniki jeśli chodzi o elektronikę, GPS, pędnik. Różni je tylko system składania. Osobiście brałbym Krakena- mniejszy klamot na burcie leżący w pozycji złożonej- transportowej. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 cezarypioro Opublikowano 8 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września To dokładnie te same silniki jeśli chodzi o elektronikę, GPS, pędnik. Różni je tylko system składania. Osobiście brałbym Krakena- mniejszy klamot na burcie leżący w pozycji złożonej- transportowej. Dzień dobry Panie Maćku w ten poniedziałkowy poranek. A jak kwestia z pierwszą wersją Force’a? Nie powiem, że finansowo o wiele korzystniej to wygląda, ale jeżeli miałby być spory przeskok pomiędzy na przykład Krakenem, to oczywiście jak najbardziej byłbym skłonny dołożyć. Tak jak wspomniałem, przesiadam się z Caymana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
szczuply_maciek
Zaczynają pojawiać się ciekawe wpisy w internecie o nadciągającej premierze dziobówki GARMINA :-)
http://www.bbcboards.net/showthread.php?t=982384
https://www.facebook.com/1436876199894511/posts/2306672352914887/
https://fishingtackleretailer.com/bill-dance-slips-garmin-trolling-motor-debut-on-facebook-live/
Ciekawe co przyniesie lipcowy ICAST 2019 ??
Jeśli jest to prawda to skończy się problem integracji echosondy Garmina z dziobówkami innych firm.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
30
23
19
15
Popularne dni
8 Sty
21
15 Cze
13
9 Lip
11
17 Wrz
10
Top użytkownicy dla tego pytania
Koza11 30 odpowiedzi
Arkadio 23 odpowiedzi
psulek 19 odpowiedzi
fxd 15 odpowiedzi
Popularne dni
8 Sty 2024
21 odpowiedzi
15 Cze 2020
13 odpowiedzi
9 Lip 2019
11 odpowiedzi
17 Wrz 2024
10 odpowiedzi
Popularne posty
kruz
Zgadza się to co piszesz. Wprawdzie ja mam Krakena Force a nie Force od tego roku, łącznie jakieś 3 tygodnie już był na rybach i ja nie widzę w stosunku do Ulterry, którą miałem wcześniej żadnych abso
psulek
Tak, jest licznik na stronie od dłuższego czasu i został dzień. Dostawcy prawie nie trzymają dziobówek na stanie. Gdzieś na YT widziałem filmik z targów z silnikiem za mleczną szybą, żeby nie było wid
okonek2u
Na stronie Garmina jest praktycznie wszystko czego potrzebujesz jeżeli chodzi o wiedzę na ten temat ????
221 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.