Skocz do zawartości

Serwis u Pana Leśniaka


sol321

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Panie Józefie czy jest Pan w stanie ogarnąć body do luviasa 3000 z roku 2013. Pękła mi stopka kołowrotka na wysokości 3-4 cm od dołu ...W twierdzeniu "ogarnąć " chodzi mi o zamówienie gdzieś takiej części ? Czy w ogóle jest to wykonalne ? Czy raczej w tym momencie kręcioł nadaję się do śmietnika  ?

 

POzdrawiam PAweł

 

A to do serwisu daiwy nie mozesz zadzwonic? Pewnie bardzo chetnie sprzedadza Tobie takie czesci, kasa to kasa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kilka dni temu wrócił do mnie z serwisu u Pana Józefa biomaster 05.

Pracuje jak nowy. 

Wielkie brawo dla Pana Józefa za fachowość.

Pozdrawiam

Ponosił śrubokręty za fachowcami, to się nauczył :lol:  :lol: :lol: . 

Edytowane przez Jozi
  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam,

Panie Józefie mam pytanie odnośnie wstecznego biegu. Przy załączonej blokadzie kołowrotek zaczął "przepuszczać". Zaobserwowałem to w momencie jak temperatura powietrza spadła poniżej +10 st. Podczas ostatniego wędkowania przy temp. +2-3 st sytuacja wyglądała krytycznie - jakby nie było włączonej blokady. Czy jest to wina kiepskiego smaru czy raczej łożysko "oporowe" jest to wymiany. 

Dzieje się tak w Stradicach 1000FE i 2500FA.

 

Pzdr

Witam,

zaniechałem samowolnej perforacji tych młynków i wysłałem do Pana Józefa.

Dziś wróciły i mają się świetnie !

Dziękuję  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Właśnie odebrałem swoje młynki z serwisu u Pana Józefa.

 

Kołowrotkom bardzo się przydał przegląd fachowca ja miałem okazję poznać kolejnego świetnego człowieka na tym forum.

Profesjonalizm i skromność rzadko dzisiaj chodzą w parze.

 

Dziękuję Panie Józefie i do następnego razu! :)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Pozwólcie ja tez napiszę kilka słów na temat serwisu u p. Leśniaka. Wczoraj odebrałem swojego shimaniaka, którego wysłałem do pana Józefa. Chodzi lepiej niż kiedykolwiek chodził. Cichutko, leciutko itd. Pełen szacunek p. Józefie. Czapki z głów. Naprawdę fachowa robota.

Dziękuję bardzo.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odebrałem kołowrotek po serwisie u Pana Leniaka. Bardzo dziękuję za profesjonalną naprawę. Nie wdając sie w szczególy: kołoworek (stella) był serwisowany wcześniej przez innego forumowego fachmana od kołowrotków. Praca kołowotka po serwisie niestety w mojej opinii nie była wzorowa. Odesłałem go do Pana Leśniaka. Po serwisie stwierdził on m.in: zbyt ciasne spasowanie elementów, nieprawidłowo założoną (i uszkodzoną przez to) uszczelkę, urwany gwint śruby, uszkodzenia gwintów wywołane użyciem nieprawidłowych narzędzi, zabrudzone i nieprzesmarowane łożysko rolki w kabłąku, zbyt dużą ilośc podkładek (część uszkodzeń mogła wynikać z serwisu przez poprzedniego właściciela). Po serwisie poznałem listę wad mechanizmu i co najważniejsze - kołowrotek pracuje znacznie lepiej! Podkreślam, że kołowrotek był u dwóch serwisantów, P. Leśniak naprawił elementy nieprawidłowo przeserwisowane przez poprzedniego serwisanta.

Podczas każdej rozmowy z P. Józefem mogłem dopytać go o nurtujące mnie kwestie i dostawałem zawsze baaardzo wyczepującą odpowiedź ;)

 

W skrócie szczerze polecam i dziękuję za naprawę.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolę nie podawać tego do publicznej wiadomości z powodu faktu, ze nie znam całej historii kołowrotka. Znam od poprzedniego właściciela nick osoby która jako ostatnia zajmowała sie serwisem tego egzemplarza. Nie chce byc pózniej wciągnięty w forumowe spory. Co najważniejsze - kołowrotek działa znacznie lepiej dzięki p Lesniakowi i mogę polecić jego serwis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuję z pamięci po rozmowie z p Leśniakiem, nie jestem specem od budowy kołowrotków, nie rozkręcałem tej stelki. Jeśli chcesz informacji na ten temat to możesz zwrócić sie do serwisanta. Podkreślam, ze cześć uszkodzeń mogła byc dokonana przez poprzedniego właściciela, który nie miał niezbędnych narzędzi i wiedzy, po czym wysłał kołowrotek do forumowego fachmana, który rownież sie nie spisał. Na końcu kołowrotek trafił do p Lesniaka i zaczął kręcić znacznie lepiej. Ja natomiast w rozmowie telefonicznej uzyskałem listę uszkodzeń obecnych w kołowrotku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba być specem od budowy kołowrotków. Nie trzeba być specem od czegokolwiek by wiedzieć, że jedynymi narzędziami, które mogły mieć kontakt z gwintami są gwintowniki i narzynki (te ostatnie raczej mało prawdopodobne). Chciałem się tylko dowiedzieć, co w tej Stelli było gwintowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba być specem od budowy kołowrotków. Nie trzeba być specem od czegokolwiek by wiedzieć, że jedynymi narzędziami, które mogły mieć kontakt z gwintami są gwintowniki i narzynki (te ostatnie raczej mało prawdopodobne). Chciałem się tylko dowiedzieć, co w tej Stelli było gwintowane.

Oczywiście masz racje ale jeśli chcesz dokładniejszej informacji to tak jak napisałem wyżej - napisz do p Lesniaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi fachowcami to tak jest ze potrafią narzekać na czyjąś robote a sami lepiej nie robia. Dotyczy to ogółu akurat. Albo nasłuchasz sie przy płaceniu jak to wiele pracy było i dlatego taki rachunek. Bardzo łatwo oceniać czyjąś prace.....nie zawsze uczciwie. Fakt ze tych pseudo fachowców coraz więcej.... Pracy p. Leśniaka nie oceniam bo nie znam...

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam takie tematy-wiem,ale nie powiem,bo może być przypał :D .

To po co w ogóle zaczynałeś wymieniać wady tego kołowrotka i do tego pisanie,że był serwisowany przez forumowiczów?

Nie wystarczyło napisać,że dziękujesz za serwis i że jest teraz ok?

Nie pisze nicka poprzedniego serwisanta dlatego, ze mogła byc to jego pojedyncza wpadka. Nie chce moim jednorazowym zlym doświadczeniem zepsuć komuś opinii. W wątku, w którym piszemy są podobne negatywne posty. Chce natomiast podzielić sie pozytywnym wrażeniem po moim pierwszym serwisie u wiadomo kogo. Jeśli odbieracie to jako wywołanie gownoburzy to przepraszam - nie taka była intencja.

Najważniejszy wniosek - Lesniak naprawił kołowrotek po innym fachmanie. Kołowrotek kreci lżej, nie wyczuwa sie "szurania" które było wcześniej obecne.

Edytowane przez X.rut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi fachowcami to tak jest ze potrafią narzekać na czyjąś robote a sami lepiej nie robia. Dotyczy to ogółu akurat. Albo nasłuchasz sie przy płaceniu jak to wiele pracy było i dlatego taki rachunek. Bardzo łatwo oceniać czyjąś prace.....nie zawsze uczciwie. Fakt ze tych pseudo fachowców coraz więcej.... Pracy p. Leśniaka nie oceniam bo nie znam...

W 100% zgadzam się z kolegą,każdy swoje chwali,a innych gnoi.

Normalnie jak bym "usterkę" oglądał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zacznijmy od tego w jakim stanie ów Stella została zakupiona ;) Używka używce nie jest równa ( ktoś mógł bardziej nerwowo kręcić nią w fotelu itd.   :D ) etc. Nie mniej fajnie, że kołowrotek trafił w ręce fachowca i "kręci swoje" :)

Edytowane przez grisha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisze nicka poprzedniego serwisanta dlatego, ze mogła byc to jego pojedyncza wpadka. Nie chce moim jednorazowym zlym doświadczeniem zepsuć komuś opinii. W wątku, w którym piszemy są podobne negatywne posty. Chce natomiast podzielić sie pozytywnym wrażeniem po moim pierwszym serwisie u wiadomo kogo. Jeśli odbieracie to jako wywołanie gownoburzy to przepraszam - nie taka była intencja.

Najważniejszy wniosek - Lesniak naprawił kołowrotek po innym fachmanie. Kołowrotek kreci lżej, nie wyczuwa sie "szurania" które było wcześniej obecne.

Pojedyncza,nie pojedyncza,ale była,nikt,kto fachowo zajmuje się kołowrotkami,nie popełnia tak dziecinnych,amatorskich błędów,chyba,że zamiast rąk ma kopytka :D .

Dlatego uważam,że jak się mówi "A",to trzeba powiedzieć "B",co wcale nie oznacza,że może być z tego jakaś forumowa draka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odebrałem kołowrotek po serwisie u Pana Leniaka. Bardzo dziękuję za profesjonalną naprawę. Nie wdając sie w szczególy: kołoworek (stella) był serwisowany wcześniej przez innego forumowego fachmana od kołowrotków. Praca kołowotka po serwisie niestety w mojej opinii nie była wzorowa. Odesłałem go do Pana Leśniaka. Po serwisie stwierdził on m.in: zbyt ciasne spasowanie elementów, nieprawidłowo założoną (i uszkodzoną przez to) uszczelkę, urwany gwint śruby, uszkodzenia gwintów wywołane użyciem nieprawidłowych narzędzi, zabrudzone i nieprzesmarowane łożysko rolki w kabłąku, zbyt dużą ilośc podkładek (część uszkodzeń mogła wynikać z serwisu przez poprzedniego właściciela). Po serwisie poznałem listę wad mechanizmu i co najważniejsze - kołowrotek pracuje znacznie lepiej! Podkreślam, że kołowrotek był u dwóch serwisantów, P. Leśniak naprawił elementy nieprawidłowo przeserwisowane przez poprzedniego serwisanta.

Podczas każdej rozmowy z P. Józefem mogłem dopytać go o nurtujące mnie kwestie i dostawałem zawsze baaardzo wyczepującą odpowiedź ;)

 

W skrócie szczerze polecam i dziękuję za naprawę.

To wyjaśnię parę kwestii.

Przekładnia była za ciasno spasowana.Do oryginalnej podkładki regulacyjnej 0,20 mm dodano 5 cienkich 00,5 mm,Tak się nie robi.Te cienkie powyginały się i były jak sprężynki.Przekładnia nie mogła w takim układzie dobrze pracować.Ma być jedna grubsza i ew. dla korekty można dostosować odpowiednią grubość - powiedzmy w zakresie od 00,2 do 00,5 mm i nic ponadto.

- zbyt ciasno spasowany wałek posuwu szpuli,

- zerwany gwint jednej śruby mocującej płytkę zamykającą mechanizm oscylacji,

- uszkodzona w wyniku nieprawidłowego montażu uszczelka panelu bocznego,co miało też wpływ na odpowiednie przyleganie płaszczyzn korpusu i panelu,a co za tym idzie geometria przekładni została zachwiana. Sama uszczelka była zwichrowana i została wymieniona na nową.

- śruby mocujące panel boczny w wyniku zastosowania nieodpowiednich narzędzi były "pokancerowane"

- rotor może pominę,bo tam było małe "bagienko",a konkretnie w rolce i na zawiasach.

 

Owa Stella '10 2500 która trafiła do mnie na przegląd była poprzednio serwisowana w bardzo prosty nie zajmujący zbyt wiele czasu sposób,bez jakiejkolwiek analizy.

 

Ps. Nagminne jest regulowanie luzu przekładni cienkimi podkładkami,a skąd to się bierze?, - tu z forum. Mam na to swoja odpowiedz,ale jej nie zdradzę aby co niektórych nie obrazic. Nazywam to regionalnym sposobem regulacji.

Edytowane przez Józef Lesniak
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to czytam PANIE JÓZEFIE,to mam wrażenie,że jest PAN cudotwórcą.A tak w ogóle nie wiem co Pan tu robi,pośród tych forumowych partaczy...

Ps.Wiem naprawia Pan sprzęt po forumowych paprakach-jak dobrze,że Pana mamy.

A tak na poważnie jak kolega PRZEMOW napisał smutne jest to,że wszyscy serwisanci zwalają winę na poprzedników,a ja nie sądzę,że ktoś ,kto zajmuje się serwisami napsuł tyle rzeczy na raz.

Tu pytanie do kolegi X.rut czy zna się na budowie kołowrotków,czy tylko opiera się na słowach danego serwisanta?

Zacytuję

"Owa Stella która trafiła do mnie na przegląd była poprzednio serwisowana w bardzo prosty nie zajmujący zbyt wiele czasu sposób,bez jakiejkolwiek analizy."

 

Co tu analizować,albo się serwisuje,albo nie.Płacę za efekt,a nie za godzinne  analizy.

Edytowane przez cyprys19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...