Leśniak Opublikowano 1 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Z dniem 2017-12-01 zawieszam serwis kołowrotków dla zgromadzonych tu na tym forum użytkowników. Proszę nie pisać do mnie prywatnych wiadomości w sprawie serwisu i wszelkich porad technicznych. Nie będę odpowiadał.Komunikator zamknięty. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinopapużasty Opublikowano 1 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Nagromadziło się tu na forum sprzętowych onanistów a potem weź tu Panie takim dogódź 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwan krk Opublikowano 1 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Spieszmy się doceniać serwisantów bo tak szybko odchodzą. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andru77 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Mało tu cudotworcow? Tacy zawsze będą. Jedni olej przekladniowy leją portem serwisowym inni wd cos tam rozpylaj jak leci po wszystkim. A jak padnie sprzęt to wiadomo- wcześniejszy serwisant zawalił. Edytowane 1 Grudnia 2017 przez Andru77 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz W Opublikowano 2 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Serwisuje kołowrotki u Pana Leśniaka od wielu lat i NIGDY nie miałem żadnych problemów.Polecam o ile jeszcze będzie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśniak Opublikowano 31 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) Na zakończenie roku taki jeden przykład z mojego serwisu. A takich był wiele . http://www.spin-revi...ANZINO-3000.pdf # 3 - talerzyk hamulcowy (ten złoty),był wypukły na kształt łyżki co nie gwarantowało dobrego styku z przekładkami hamulcowymi.Powierzchnia styku z pokrętłem wytarta od nadmiaru smaru i gromadzącego się brudu.Zastosowałem wkładkę ślizgową. Proszę tego nie smarować.# 14 - tulejka osadcza szpuli,zgnieciona w wyniku niewłaściwego demontażu.Jest tam małe wykonane z cienkiego drutu zabezpieczenie,część # 8 którego nie widać pod warstwą czarnego smaru i na samym początku należy je zdjąć,ale o tym należy wiedzieć.Potem swobodnie palcami zdejmujemy pierścień łożyskowy # 9 i wypychamy kołek # 16 i wszystko schodzi z osi bez ceregieli. Pana kolega nie miał pojęcia jak to jest osadzone i chwycił siłowo kleszczami deformując tulejkę.Powodowało to złe osadzenie szpuli.# 19 - tulejka prowadząca oś w łożysku nakrętki rotora.Została zgubiona lub nie zamontowana,nie było jej.# 53 - płytka mocująca łożysko wałka zębatego # 56 do gniazda korpusu nie była dokręcona (luźne śruby) co miało wpływ na pracę łożyska oporowego.Wałek był podnoszony do góry razem z łożyskiem tego wałka i łożyskiem oporowym.W wyniku tego niesymetrycznie się ustawiał.# 75 - panel boczny,niedokręcony,niewłaściwe,nieoryginalne i zniekształcone podkładki dystansowe panelu założone w niewłaściwych miejscach,co ma istotny wpływ na pracę przekładni. Drodzy użytkownicy tego forum,w bardzo,bardzo wielu przypadkach niestety psujecie sobie sami sprzęt,lub poprzez powierzenie niedoświadczonym kolegom i pseudo serwisantom. I wielu takich przypadkach są później żale z przeprowadzonego serwisu.Ale proszę zauważyć,że z już "skopanego" kołowrotka nieraz nie da się jego przywrócić do pierwotnego stanu. W wymienionym powyżej przypadku udało się osiągnąć właściwe parametry pracy. Kosztowało to mnie mnóstwo pracy i prób. Życzę wszystkim w nadchodzącym Nowym Roku jak najmniej kłopotów z kręciołkami.Ps.proszę tego wpisu nie traktować jako autoreklamy. Edytowane 31 Grudnia 2017 przez Józef Lesniak 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hcv Opublikowano 2 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Uspokoje trochę towarzycho Wysłałem w połowie ubiegłego roku dwa młynki Emblema S2000C oraz Certate 2500 HC. Wszystko było zrobione na cacy. Jakoś statnio na mrozie kilka razy oporówka przepuściła w Emblemie a tak poza tym wszystko jest na swoim miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogger1 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Kołowrotki wróciły w stanie wizualnym i technicznym - idealnym, kręcą bajecznie.Wkrótce wysyłam kolejną partię młynków. Dziękuję i pozdrawiam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 14 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Również dziękuję Józku. Wszystko ekstra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolinka666 Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Ja również przyłączam się do podziękowań,wszystkie cztery sztuki wróciły w super stanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartasL2 Opublikowano 17 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Dziękuje serdecznie za pomoc;) szybko, skutecznie, wzorowy kontakt no i przede wszystkim kołowrotek wrócił tak zabezpieczony na czas transportu, że uuuu. Jeszcze raz wielkie dzięki Panie Józefie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rheinangler Opublikowano 17 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Nie mogę się oprzeć pewnej konkluzji ....Serwis otwarty,- jedna gówno-burza za drugąSerwis zamknięty,- same superlatywyEhhhh,- dziwny jest ten świat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartasL2 Opublikowano 17 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Wyraziłem swoje zdanie jako zadowolony konsument z wykonanej usługi;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rheinangler Opublikowano 22 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Wszystko jest ok Bartek może mój wpis, uwaga, nie został właściwie odebrany...Tak dla wyjaśnienia:Serwis "otwary" - tu miałem na myśli, że każdy może coś tam Panu Józefowi do naprawy podesłać.Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa.Swoim wpisem chciałem tylko przemycić taką myśl, że czyjaś "fachowość" zdobywana przez lata doświadczeń nie koniecznie musi iść w parze z ponadprzeciętną fachowością w pozostałych dziedzinach, np: formach wypowiedzi.....Myśl ta jest z pozoru i teoretycznie prosta ale w momencie jakiegoś tam sporu jest pierwszą o której się zapomina...Sam nie jestem bez winy, bo również o niej kilka razy zapomniałem wdając się przy jakieś tam okazji w niepotrzebną wymianę "uprzejmości" z Panem Józefem zamiast trzymać się zasady, że każdy ma niezbywalne prawo kompromitować się na własną rękę...By to sprawdzić i znaleźć potwierdzenie wystarczy poczytać te części wypowiedzi Pana Józefa, gdzie chodzi o jakiś czysto techniczny aspekt, tam wszystko się albo od razu zgadza albo dochodzi do wspólnej konkluzji i rozwiązania problemu w trakcie rozmowy... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek K Opublikowano 22 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 ""Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa."" Ja należę do tej "grupy"....Mało profesjonalne podejście do ewentualnego klienta..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkiDivPL Opublikowano 22 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 ""Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa."" Ja należę do tej "grupy"....Mało profesjonalne podejście do ewentualnego klienta..... Widocznie były tego jakieś przyczyny, poczytaj wcześniejsze posty, o ile nie zostały skasowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Werem Opublikowano 22 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 ""Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa."" Ja należę do tej "grupy"....Mało profesjonalne podejście do ewentualnego klienta..... A może po prostu za krótko jesteś na forum i dlatego należysz do tej "grupy"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartasL2 Opublikowano 22 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 (edytowane) Wszystko jest ok Bartek może mój wpis, uwaga, nie został właściwie odebrany...Tak dla wyjaśnienia:Serwis "otwary" - tu miałem na myśli, że każdy może coś tam Panu Józefowi do naprawy podesłać.Serwis "zamknięty" - dla osób spoza stałej klienteli Pana Józefa.Swoim wpisem chciałem tylko przemycić taką myśl, że czyjaś "fachowość" zdobywana przez lata doświadczeń nie koniecznie musi iść w parze z ponadprzeciętną fachowością w pozostałych dziedzinach, np: formach wypowiedzi.....Myśl ta jest z pozoru i teoretycznie prosta ale w momencie jakiegoś tam sporu jest pierwszą o której się zapomina...Sam nie jestem bez winy, bo również o niej kilka razy zapomniałem wdając się przy jakieś tam okazji w niepotrzebną wymianę "uprzejmości" z Panem Józefem zamiast trzymać się zasady, że każdy ma niezbywalne prawo kompromitować się na własną rękę...By to sprawdzić i znaleźć potwierdzenie wystarczy poczytać te części wypowiedzi Pana Józefa, gdzie chodzi o jakiś czysto techniczny aspekt, tam wszystko się albo od razu zgadza albo dochodzi do wspólnej konkluzji i rozwiązania problemu w trakcie rozmowy... A może po prostu za krótko jesteś na forum i dlatego należysz do tej "grupy"... Ja absolutnie nie dopatrywałem się "drugiego dna" w Twojej odpowiedzi .Czytając Twój post rozumiem co chciałeś przekazać, ja mam na przykład problem z fachowym określeniem swoich potrzeb wędkarskich, tzn. wiem czego potrzebuję, lecz nie potrafię przekazać tego tak aby wszystko było przejrzyste i osoba próbująca mi pomóc bez głębszych dociekań wiedziała co jest co;). Przypuszczam, że brakuje mi słów, tzn. fachowej terminologii;). Możecie mi wierzyć bądź nie ale kryterium czasowe nie ma nic wspólnego do przynależności do "grupy". Edytowane 22 Lutego 2018 przez BartasL2 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rheinangler Opublikowano 23 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Miło,- nawet w wirtualu, spotkać kogoś kto mimo powszechnej tendencji, jednak szybciej myśli niż klika klawiaturą... 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśniak Opublikowano 20 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 (edytowane) Witam. Miło,- nawet w wirtualu, spotkać kogoś kto mimo powszechnej tendencji, jednak szybciej myśli niż klika klawiaturą... Ale jest taki człowiek,ma swoje konto serwisowe na Facebook-u i przekracza granicę przyzwoitości i zachowania fair.To już jest nie miłe. Od dobrych ludzi dostałem wiadomość o wpisie na Fecebook-u w dn. 18.07.2018 na temat serwisu '11Twin Power 4000 XG. Nie jest ujęte to personalnie,ale domyślam się że chodzi o moją osobę. Jeśli tak,to to co tam jest napisane nie zgadza się z rzeczywistością że tak było.Są to wyssane z palca kłamstwa w celu oczernienia mojej osoby i podważenia kompetencji. Gwoli wyjaśnienia - od trzech lat nie smaruję kołowrotków smarem Ardent,nie stosuje chińskich łożysk,nie odkręcam śruby portu w panelu,a smar nakładam w odpowiedniej ilości dla danego kołowrotka..Nie wiem na ile można być tak zakłamanym w sobie i zawistnym człowiekiem.Powiedziałem kiedyś temu panu że teraz będzie miał dużo więcej pracy,bo ja częściowo pauzuję.Pomimo tego że ma (ponoć) dużo kołowrotków,to nie jest w stanie opanować się aby nie dokuczyć i ferować fałszywe informacje. Gdybym miał być jego wcieleniem to miałbym wielokrotną okazję się zrewanżować. Gram jednak fair.Ten pan nie wie co to jest zdrowa konkurencja i jeszcze wiele musi się nauczyć. Im zdrowiej tym lepsza atmosfera i lepiej się pracuje. I można nawzajem wymieniać się doświadczeniem,poradą.pomocą. Ale jeśli ktoś w nieprzyzwoity sposób chce zagarnąć wszystko i przy okazji dobitnie zeszpecić komuś opinię,to będzie z tym musiał żyć i być może kiedyś doświadczy że nie tędy droga. Życzę temu panu wszystkiego dobrego i trochę więcej pokory. Ps. Pamiętaj Szanowny Kolego że karma zawsze wraca. Edytowane 20 Lipca 2018 przez Józef Lesniak 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qowax001 Opublikowano 20 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 (edytowane) Wczoraj mi na fb zrobił szambo również że ma jakieś tam kołowrotki po mnie z czerwonym smarem ( gdzie to nie używałem od 4 lat ) i miał jakieś obiekcje co do wypychania bolców z shimano no i kolejna mądrość "sruby z obudowy można wykręcac 365 dni w roku" oczywiście po kwadransie poblokowal mnie i kilku kolegów chwalił się też że ma kilka kont na jb w celu kontaktu z klientami, oczywiście wszystkie wpisy do wglądu na moim fb bo ich nie usunie. To nie kwestia konkurencji Panie Józefie a już chyba choroby psychicznej. Edytowane 20 Lipca 2018 przez Profil_Nieaktywny 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rheinangler Opublikowano 21 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 (edytowane) Czas,- jako obiektywny "obserwator" potwierdza słuszność Pańskiej decyzji Panie Józefie... A massa damnata niech się tapla dalej w swoim smarze Edytowane 21 Lipca 2018 przez Rheinangler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarcinW Opublikowano 21 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 (edytowane) Ostatnio jeden z użytkowników wystawił na giełdzie jb Nowego TP c3000 po serwisie u Grobelnego. Coś w nim stukało więc ten - jak sądzę - obiecał, że usunie usterkę, przesmaruje, dołoży łożysko pod worma i wróci kręcioł do niego "jak nowa stella". Tyle że nie. Za 50zł które przytulił pukanie nie ustało, a gwarancja poszła w p... nowiuśkiego kołowrotka za ~1450pln! A że Uczciwy sprzedawca i wszystko opisał (szacun), więc nikt nie wziął twinka nawet za 800zł. Dodam na marginesie, że w moim przypadku tp 4000pg też miał podobne objawy i odesłałem poprzez sklep mefistofishing do serwisu shimano no i pomogło. Grobelny też mi zaproponował swoją "pomoc", mówiąc że serwis tu nie pomoże, a on z tego TP zrobi stellę, ale wolałem jakoś wykorzystać gwarancję : ) Na koniec napiszę moje - podkreślam - moje niezbyt zapewne tutaj popularne trzy proste zasady w myśl których można być szczęśliwym użytkownikiem:- Pierwsza najważniejsza - nigdy nie kupuj używanych kołowrotków, nawet tych co leżą od nowości w szafie i komuś wadzą.- Nigdy nie serwisuj u kogokolwiek.- Zawsze dbaj o sprzęt zgodnie z zaleceniami producenta, od którego on jest.- Korzystaj z kołowrotka póki śmierć was nie rozłączy, lub spory dyskomfort użytkowania.- I ostatnia - nigdy nie będziesz tak szczęśliwy po serwisie starego młynka jak po kupnie nowego. Edit: No i z trzech zasad zrobiło się pięć Edytowane 21 Lipca 2018 przez MarcinW 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qowax001 Opublikowano 21 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Z Twin Powera stelle i serwis nie pomoże najlepsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarcinW Opublikowano 21 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Z Twin Powera stelle i serwis nie pomoże najlepsze...ładne hasełka, pod którymi kryje się fuszerka xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.