Skocz do zawartości

Czyściochy..


Sławek Oppeln Bronikowski

Rekomendowane odpowiedzi

Na chwilę obecną VW ma problemy z uzyskaniem homologacji na Caddy i Crafter w TDI z pod Poznańskich fabryk. Mają kilka dużych placy pełnych aut bez homologacji, ktorych nie można zarejestrować i sprzedać. Zaczyna się zwalnianie, a raczej nie przedłużanie umów pracownikom...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, żaden Kowalski nic nie dostanie - to tylko Ameryka ściąga cugle IV Rzeszy! Nie posłuchali to dostali ostrzeżenie, jak będą dalej fikać znajdą się szybko kolejne "wstydliwe zakątki" a jest tego mnóstwo i nie tylko w samochodach (leki już czekają w kolejce...). Już tam sobie nazbierali rozmów niczym u nas "przy ośmiorniczkach" i jakość rozmów Merkeli pierwsza klasa nie to co nasi partacze ponagrywali z pogłosem z "solniczek" itp. Niestety Niemcy nadal mają "problemy z Enigmą":)))

 

A co z tym poniżej? Już wyjaśnili i sami się wyaresztowali?

 

cyt:  Niemiecki Federalny Urząd ds. Ruchu Drogowego (KBA) sprawdza, czy samochody Volkswagena, które wykorzystano w testach, miały tę samą technologię, jak egzemplarze, które trafiły do sprzedaży. Podejrzewa się bowiem, że homologacja była wydawana na podstawie badań wykonanych na prototypach.

 

cyt: gdyby okazało się, że Volkswagen nie posiada ważnej homologacji, z polskiego rynku wycofanych będzie musiało zostać około 200 tysięcy samochodów. Właściciele powinni otrzymać wtedy nowe auta lub zwrot pełnej ceny zakupu.

 

https://www.motofakty.pl/artykul/auta-bez-homologacji-mogly-trafic-do-salonow-volkswagena.html

Edytowane przez Stary Baca
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B6 2.0 tdi zrobiłem 200000. Gaz w podłogę zawsze. Dzialal. B7 ma 350000. 2.0tdi 170 gaz w podłogę zawsze. Hula. Ojciec dostał w spadku i lata. B8 2.0tdi 240km narazie 160tys i lata jak zły. Lubię te france

I seeerio żadnych problemów? ???? Kumpel dostał też w spadku od żony siostry. Salonowy, serwisowany, piękne kombi z żartą tylną klapą. Klnie co niemiara i buli. A to to, a to tamto. Sprzedać nie można bo "cośtam"

 

Paliłeś kiedys Marlboro z Pewexu? Kojarzysz błekit ich dumku i zapaszek? ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znów ci, co bezkrytycznie łykają.. to co posłusznie mają łyknąć.. :)

No właśnie...

Założę się że po wpisaniu tej samej frazy, moja i Twoja wyszukiwarka wyświetli inne treści na górze...

Moja jest wg. Ciebie zmanipulowana, Twoja jedyna prawilna.

Gratuluję samozadowolenia i złudnego poczucia niezależności.

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spaliny z mojego passata są czystsze niż górskie powietrze

 

Weź tylko pod uwagę, że to "górskie powietrze" wdychasz i Ty i Twoi bliscy.

 

Znowu te niedobre Niemce i wspaniali acz poszkodowani przez nich, walczący o ekologię Amerykanie i reszta świata...

 

Niedobre czy nie narozrabiali tak jak i Ci walczący o ekologię ... A propo Niemców: popatrzcie panowie kto to tam w ostatnich czasach mdlejącą Merkelową nagradza ...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie. A jak chcesz wyprzedzić i dasz buta to dymek błękitny jak kiedyś z pewexowskich Marlboro. Ach te Passaty TDi. Ekologiczne, ekonomiczne, niezawodne.

Sarkazm z porównaniem z czapy, 1.9 TDi silnik który jeszcze długo będzie użytkowany, niezawody, ekonomiczny, mało awaryjny a przez co najmniej zanieczyszczajacy matkę ziemię. Dlaczego ? bo nietrzeba go tak czesto wymieniac jak ekologiczne popierdółki 1.0-1.2 uturbione krótko żywotne. 

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sarkazm z porównaniem z czapy, 1.9 TDi silnik który jeszcze długo będzie użytkowany, niezawody, ekonomiczny, mało awaryjny a przez co najmniej zanieczyszczajacy matkę ziemię. Dlaczego ? bo nietrzeba go tak czesto wymieniac jak ekologiczne popierdółki 1.0-1.2 uturbione krótko żywotne. 

To prawda.Octavia II TDI 105K.BXE.Mam złomka od nowości,od 2006r.(przedliftowa).Zrobione 400 tysięcy.Nigdy nie ściągana głowica,jedna wymiana sprzęgła z dwumasą,jedna regeneracja turbiny.Silnik szczelny,nie leci,nie bierze oleju.Auto od początku do teraz zalewane Castrolem 5w30,wymiana oleju  max co 12.000.Skrzynia manualna,od nowości bez ingerencji.Eksploatacyjne części wiadomo,trzeba wymienić jak trzeba.Jeśli  to  nie jest niezawodność to nie wiem co nią jest ;)Jak kto dba tak ma,zwłaszcza przy starszych autach.A o tych nowych wydumkach np.Forda czy grupy VW-1,0 z turbiną 3 cylindry to nie będę nawet gadał...

Edytowane przez drag
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

venomie - tu akurat, w tym zdarzeniu najmniej chodzi o renomę i reputację samochodów produkowanych prze koncern Volkswagen. To są cały czas świetne samochody i afera z fałszowaniem wyników specjalnie im nie zaszkodzi.. :) Ani o wzbudzanie resentymentów..

 

Ale tak czy siak,  ale uderza w oczy obłuda i na chłodno wykalkulowany cynizm naszych braci Niemców. Wbrew temu co mówią i na pokaz robią, pomimo przodującej ekologicznie retoryki, bez najmniejszych skrupułów używają ekologii jako parawanu do realizacji swoich celów gospodarczych i politycznych. Tym niemniej zakładam, że skołowana ludność kraju zwanego brzydką panną na wydaniu, przywykła postrzegać świat poprzez swoje kompleksy, i mentalnie pogięta przez wytrwale serwowaną socjotechnikę - nie utraci wiary w narracje wojujących ekologiantów..  :)

Niska emisja - to takie proste.. :D  

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...