Skocz do zawartości
  • 0

Rajdzik


Gość

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Google jest niesamowity ale nie o tym chciałem napisać. Ponieważ interesują mnie rajdy samochodowe, a szczególnie techniki efektywnej jazdy chciałbym skomentować to co zobaczyłem.

Widać, że to amatorzy ... sorry, ale żaden profesjonalista nie dyskutowałby w takim przypadku tylko w pełni skoncentrowany przeleciałby jak strzała z lewej strony a nie z prawej (tego nie widać na filmie więc trudno oceniać). Kierowca miał czas komentować tzn., że nie jechał optymalnie. Ale to jeszcze nie koniec. Chyba najgorzej przejechany zakręt 90st. jaki widziałem w życiu. Po pierwsze opuszczona ręka gdzieś na dół (kierowanie jedną ręką - niedopuszczalne w rajdach), pewnie zaciągnął ręczny (!!!) czyli totalna głupota bo wyhamował porządnie samochód, poza tym po co w tak szerokim zakręcie zaciskać ręczny ... a ... po to by zerwać przyczepność tyłu (?) no tak ... laski będą rzucać bielizną :D ale niestety czas będzie opłakany. Cóż, ręczny zaciśnięty, ale proszę pana(!) za mocno! Tak Pan rzucił tym samochodem, że trzeba było dwukrotnie kontrować ... czyli z 60 km/h wyhamował samochód do 10 kh/h. Później to już dalsza tagedia jak w zakrecie można kierować jedną ręką? A ... pewnie to styl jak się masz kochanie. Generalnie ... jak na rajdowca to tragedia!

Sorry ale jako miłośnik techniki jazdy samochodem musiałem to skomentować :D

A tak ... ten zakret pewnie szosowym skrętem można by wziąć z prędkością 60kh/h wogóle nie zwalniając, a jedynie dociążając przód samochodu przez puszczenie gazu ... łatwo się mówi trudniej wykonać.

 

Pozdrawiam

Remek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Cóż za opis Remku?

 

Toć to zwykły cienias, taki sam jak i jego załoga. Jedyny plus to jest taki, że właśniwe w tym aucie , w tym czasie była kamera. Koniec. To zwykła jazda pod publikę. Hamulce ręczny zbędny. Tuningowane autka tego typu posiadają, a przynajmniej powinny posiadać moc około 100 KM. To wystarczy na dociążenie przodu jak słusznie zauważyłem przez oddanie gazu i lekkie postawienie autka w czterokołowym poślizgu. Mała masa autka. Oczywiście bez dyskusji w środku co najwyżej itinerer z kartki. I tyle.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jako amator techniki rajdowej nie śmiałem komentować stylu jazdy, ale nie da się ukryć, że Kuzaj to to nie jest :lol: Miałem możliwość pooglądać trochę takich asów na wyścigu górskim w Sopocie, niezłe jaja. Z drugiej strony można było popatrzeć na świetnych kierowców takich jak Stec i Stec Jr. Zawsze jest tam ustawiona głeboka szykana, można było oglądać piękne przejazdy poślizgiem przez cały zakręt w wykonaniu ww panów <_<

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Irland, generalnie to są zdecydowanie lepsi ode mnie ... :D a poza tym nie jestem nauczycielem (a by uczyć trzeba się na tym baaaardzo dobrze znać bo to nie lekcja historii - jak Ci głupot nagadają to możesz sobie guza na głowie zrobić). Dla zainteresowanych podaję link do kogoś kto mnie dużo nauczył, a znajdziecie tam całą masę bardzo dobrych artykułów http://www.rspw.waw.pl/artykuly.htm.

 

Pozdrawiam

Remek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...