Skocz do zawartości

Strzeszcie się Fishing Mart


JohnnyJohn

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja zamawiałem tam 2 razy i dzisiaj planuje trzeci;) Pierwsze zamówienie poszło sprawnie, ale kołowrotek się zepsuł bo to jakiś Bayron Sato 3000 GTX (nie polecam), to bardzo szybko załatwiłem z nimi tą sprawę. Drugie zamówienie już trochę gorzej bo dużo pierdułek zamawiałem to chyba w 2 przynętach kolorki pomylili, jeden twister miał urwany ogonek :lol:, no i pudełka jednego nie przysłali a drugie było rozwalone :wacko: No i adres źle wpisali i musiałem rowerem po paczkę jechać bo menda kurier powiedział że mi nie przywiezie, a ja stwierdziłem że mu nie dam zarobić i podjechałem sobie po paczkę. Cały zepsuty sprzęt firma natychmiast wymienia, bezproblemowo. Dzwonią w razie potrzeby. Polecam tą firmę bo można się z nimi dogadać i nie sprawiają kłopotów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

no ja też się przejechałem na Fishing-mart.

pisząc przez allegro, pan był miły i w ogóle, zależało mi na czasie (miałem tydzień do wyjazdu) powiedział, że spokojnie się wyrobimy.

tego samego dnia złożyłem zamówienie w sklepie. jakikolwiek kontakt i potwierdzenie otrzymałem po 2 dniach. dokonałem przelewu, potwierdziłem i prosiłem o szybką wysyłkę, z racji wyjazdu.

po czym dostałem odpowiedź, że potrzebują 3 dni na spakowanie towaru (!!!). na tym nie koniec...

dostałem paczkę (już po moim wyjeździe, minęło chyba 8 dni od zapłaty) za POBRANIEM!!! czyli tak jakbym miał zapłacić za towar dwu kronie. nie odebrałem paczki, listonosz zostawił ją na poczcie. Panowie z FM mówili, że przepraszają bardzo za pomyłkę i już przelewają moje pieniądze z powrotem. na przelew czekałem 4 dni, codziennie dzwoniąc i prosząc o przelew. Gość tłumaczył, że szef ma dużo roboty i nie ma czasu dokonać przelewu. Aha dostałem w przelewie 3 PLN mniej niż zapłaciłem (!!!), ale już nie miałem siły się kłócić. Do tego pudełka od woblerów były poobcinane, ale wszystko co zamawiałem na szczęście było :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja kupuję nadal i nadal (odpukać w nie malowane :o ) nie mam problemów.

Raz, całkiem nie dawno, zdarzyło się, że zamówiłem coś, czego nie było akurat na sklepie.

Otrzymałem szybką informację, że towar jest spakowany ale z pominięciem tej właśnie pozycji i, że mam zapłacić kwotę pomniejszoną, o tą właśnie wartość.

W odpowiedzi napisałem, że poczekam na brakującą rzecz.

W efekcie jednak, zmieniłem pozycję, której nie mieli (thrilla) na inną i przesyłka znowu dotarła OK.

Generalnie jestem zadowolony z ich usług i szerokiej oferty asortymentowej, jakiej trudno szukać na moim zad..iu :mellow:

Przykład, proszę bardzo.

Nawet mieniący się największym, na Dolnym Śląsku, sklep wędkarski, nie ma takiego asortymentu głowek jigowych, woblerów, czy żyłek jaki kupię klikając w klawiaturę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Ja miałem i mam jedno zastrzeżenie.

Przedmioty które przychodzą od nich mają metki z niższymi cenami niż te za które kupuję w sklepie (różnice były dośc spore :angry:).

napisałem do nich że głupio tak (moim zdaniem nie dopatrzenie obsługi) bo choc powinni robic wrażenie ze sklep interenetowy jest tańszy od stacjonarnego...

oczywiście mam na myśli ceny w ich sklepie stacjonarnym i internetowym.

Napisałem do nich ,ale olali odpowiedź do mnie...

Choc uważam że powinni coś napisac chocby skłamac... <_<

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze jeden Ich minus :angry:

Jeżeli nie mają jakiegoś towaru to zamiast napisać ,że tego i tego już nie mają ,wysyłają towary podobne :wacko:

Np. zamiast woblera złotego pakują żółty,tonący zastępują pływającym :lol:

Może im to wsio rybka ale dla moich rybek ważne jest co im wrzucam do wody ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja kupuję nadal i nadal (odpukać w nie malowane :o ) nie mam problemów.

 

 

Generalnie jestem zadowolony z ich usług i szerokiej oferty asortymentowej, jakiej trudno szukać na moim zad..iu :mellow:

Przykład, proszę bardzo.

 

 

A ja także mam dobre zdanie na temat tego sklepu. :D :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze jeden Ich minus :angry:

Jeżeli nie mają jakiegoś towaru to zamiast napisać ,że tego i tego już nie mają ,wysyłają towary podobne :wacko:

Np. zamiast woblera złotego pakują żółty,tonący zastępują pływającym :lol:

Może im to wsio rybka ale dla moich rybek ważne jest co im wrzucam do wody ;)

Niekoniecznie. Dzisiaj dostałem taką emalię:

Witam,

Panie Mirosławie niestety zamówiona wędka niestety nam się skończyła i z tego co sprawdziłem to już w naszej ofercie jej nie bedzie.

W związku z tym mam pytanie co robimy czy szukamy czegoś innego (tylko prosiłbym o informację do czego dokładnie potrzebuje Pan ten kijek, postaram się coś doradzić), czy mam kompletować resztę i wysłać bez wędki??

 

Proszę o informację.

 

Pozdrawiam Krystian Niemy

www.fishing-mart.com.pl

krystian@fishing-mart.com.pl

 

*** Największa oferta woblerów w sieci: Salmo, Rapala, Dorado ***

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja niestety muszę też ponarzekać - o ile do tej pory nie miałem problemów i chyba 4 zamówienia były dobre to oststnie dwa są..... niezbyt. Paczki są niepełne- - czasem brakuje 20% zamówienia i pies z kulawą nogą nawet się nie pofatyguję zęby napisać tego i tego nie mamy, więc dostaję paczkę - mam zapłacić mniej i fianał, samemu sprawdzić co przyszło a co nie. Pierwsza felerna paczka byłą tłumaczona przez panią Wiolę że dopiero zaczeła pracować, więc nie wiedziała że powinna powiadomić że czegoś nie ma. Paczka miała dowalone na wierzch gumy z których to zmiękczacz wyciekł i zalał całą zawartość paczki.... No ale że wydaje się być pani Wiola osobą sympatyczną więc machnąłem ręką - wpadka każdemu się może zdarzyć. Ale niestety następna paczka była również niepełna, w dodatku zapakowana w wyjątkowo kiepski sposób więc wszystkie pudełka w środku pogniecione - kilkadziesiąt woblerów wciśniętych do pudełka jak po komórce :wacko:

Mocno się zastanawiam czy kupować tam dalej ale gdzie indziej znajdę salmiaki w takim wyborze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja niestety muszę też ponarzekać - o ile do tej pory nie miałem problemów i chyba 4 zamówienia były dobre to oststnie dwa są..... niezbyt. Paczki są niepełne- - czasem brakuje 20% zamówienia i pies z kulawą nogą nawet się nie pofatyguję zęby napisać tego i tego nie mamy, więc dostaję paczkę - mam zapłacić mniej i fianał, samemu sprawdzić co przyszło a co nie. Pierwsza felerna paczka byłą tłumaczona przez panią Wiolę że dopiero zaczeła pracować, więc nie wiedziała że powinna powiadomić że czegoś nie ma. Paczka miała dowalone na wierzch gumy z których to zmiękczacz wyciekł i zalał całą zawartość paczki.... No ale że wydaje się być pani Wiola osobą sympatyczną więc machnąłem ręką - wpadka każdemu się może zdarzyć. Ale niestety następna paczka była również niepełna, w dodatku zapakowana w wyjątkowo kiepski sposób więc wszystkie pudełka w środku pogniecione - kilkadziesiąt woblerów wciśniętych do pudełka jak po komórce :wacko:

Mocno się zastanawiam czy kupować tam dalej ale gdzie indziej znajdę salmiaki w takim wyborze??

 

 

A to pisałem ja - standerus, ale nie zauważyłem że forum jest zalogowane na Ramaya

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóz, zycie dopisalo ciag dalszy i musze zweryfikowac nieco opinie. Wlasnie dostalem kolejna przesylke, a w niej inna kolorystyke woblera Spro, niz zamawialem. Poprosilem o wyslanie mi tej, która zamówilem pierwotnie, czekam.

Wydaje mi sie, ze im logistyka zaczyna szwankowac, bo za duzi urosli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamawiałem w tym sklepie już wielokrotnie i mam o nim dobrą opinie...

kiedyś koniecznie musiałem mieć paczkę za 3 dni powiedzieli, że nie dadzą rady więc zrezygnowałem z zamówienia, za tydzień znów zamawiałem dość sporo sprzętu i wysłali kurierem...na ich koszt B)

chyba nie zdarzyło mi się żeby wysłali mi coś czego nie zamawiałem po prostu jak czegoś nie mieli to odliczali te pieniądze i wszystko było ok :D wiadomo, że przy tak dużej sprzedaży zdarzają się czasami wpadki bo nie da się ich uniknąć ale w moim przypadku to się nie zdarzyło tak więc POLECAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Znalazłem wątek więc wtrącę swoje 3 grosze. Napisałem opinie o sprzęcie zakupionym w sklepie, więc miałem prawo się wypowiedzieć. Niestety moderator FM nie umieścił mojej opinii. Rozumiem, że nie jest w interesie sprzedawcy zniechęcać do zakupu swoich towarów, ale sądziłem, że nie jest to zwykły sklep. Za jego pośrednictwem powinno się także wymieniać opinię, przez co także i sklep otrzymuję info zwrotne na temat towaru jakim handluje.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry Pitt nie wiem o co Ci chodzi?

Nikt w tym wątku się nie wita, od samego początku włącznie z Tobą. Podobnie z przedstawianiem się - po to jest nick(dla ułatwienia taki sam na FM). Bardziej przeszkadzają mi błędy ortograficzne i brak polskich liter.

 

Nie chodzi o krucjatę. Kupiłem trochę sprzętu na FM i obsługa była OK. Mój przekaz jest prosty - jest opinia o produkcie tzn. że może być prawdziwa i pomocna, jeśli nie ma opinii to może także oznaczać, że była nieprzychylna. Prosta dygresja. Tyle!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez jako uzytkownik tego portalu mam prawo do swojej opini...i stwierdzam, ze nieco inaczej patrzy sie na goscia, ktory wchodzi kopniakiem otwierajac drzwi, nawet jak jego sprawa jest sluszna...

 

Uwazam, ze powinnismy sie wzajemnie ostrzegac przed roznej masci cwaniaczkami, ktorzy czyhaja, zeby nas orżnąć.

 

Jednak na swoim przykladzie wiem, ze kilkakrotne zakupy w w/w sklepie odbyly sie po mojej mysli.

 

Gumo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...