Krzysiek_W Opublikowano 7 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Rozumiem, że nie jest w interesie sprzedawcy zniechęcać do zakupu swoich towarów, ale sądziłem, że nie jest to zwykły sklep. Za jego pośrednictwem powinno się także wymieniać opinię, przez co także i sklep otrzymuję info zwrotne na temat towaru jakim handluje.Pozdrawiam Po pierwsze takie jest prawo sprzedawcy, jako użytkownik jesteś tam gościem a on gospodarzem. Po drugie czy widziałeś kiedyś, żeby jakiś sklep robił sobie antyreklamę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forecast Opublikowano 7 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Jeden z konkretniejszych sklepów.Przesyłki zawsze szybko dostarczone gdyż maja umowę z pocztą oblepione ich taśmą firmową. Osobiście mnie nigdy nie zawiedli i odpukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ffil Opublikowano 7 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Szanowni Forumowicze(oprócz Migotki),Forum śledzę od 2 lat, ale takiej reakcji się nie spodziewałem. Naprawdę nie macie co innego do roboty w niedzielny wieczór jak czatować na posty do wygasłych od 2 lat wątków i wykazywać się niegościnnością. Bardzo przepraszam, że niegrzecznie wtargnąłem kopniakiem w Wasz zwarty krąg. Przepraszam Was także za to totalne nieporozumienie. Nie zostałem właściwie zrozumiany. Z kolei jako gość nie rozumiem o co Wam chodzi i do czego służy to forum. Obiecuję nie odzywać się więcej. Przynajmniej w tym wątku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 7 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Parę razy u nich kupowałem i nigdy nie dostałem paragonu. Ze też oni się US nie boją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friko Opublikowano 7 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Rozumiem, że nie jest w interesie sprzedawcy zniechęcać do zakupu swoich towarów, ale sądziłem, że nie jest to zwykły sklep. Za jego pośrednictwem powinno się także wymieniać opinię, przez co także i sklep otrzymuję info zwrotne na temat towaru jakim handluje.Pozdrawiam Po pierwsze takie jest prawo sprzedawcy, jako użytkownik jesteś tam gościem a on gospodarzem. Po drugie czy widziałeś kiedyś, żeby jakiś sklep robił sobie antyreklamę? @krzysiek ja bym powiedział że to jest jednak kwestia standardów weź np. takie sklepy jak Cabelas czy Basspro - mam wrażenie że opinie klinetów nt produktów są tam bez specjalnej cenzury - są pozytywne i negatywne, wszystko można przeczytać - czasami można mieć w głowie z tego niezły galimatias, ale jest też szansa wyrobić sobie własne zdanie - ergo, jest wiarygodnie Jeżeli, podkreślam, jeżeli prawdą jest że istnieje taka praktyka że negatywne opinie o produktach są usuwane to moim zdaniem jednak nie jest to jednak do końca fair, właśnie dlatego że nie mówimy tu o relacji gość-gospodarz ale kupujący-sprzedający, a to jednak czyni różnicę jak dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_W Opublikowano 8 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Ja nie powiedziałem, że to jest fair . To jest spojrzenie czsyto marketingowe. Jest to poprostu sprzczeczne z interesem, normalnie po ludzku. Dlatego nie dziwie się, że komentarze negatywne są cenzurowane. Takie prawo prowadzącego sklep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patronservice Opublikowano 8 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 ja też jestem zadowolony z usług Fishing MartPozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Jest to porządny sklep.Robię w nim zakupy, zostawiłem w nim grubą kasę jest miła obsługa i uważam jak dostałeś źle zapakowany towar rozmawiaj z nimi, pisz dopiero złą opinię jak tematu nie załatwią.Miałem różne problemy z kijami kupionymi dla kumpli i z tym sklepem załatwiałem wszystko.Trafił się urwany ogonek, napisz a w następnej dostawie dołożą twister i sprawy nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOT Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 ja wolę zamówić z fishing mart niż kupować na allegro - ogólnie polecam ten sklep - przyjmowali bez problemu sprzęt jak mi się nie podobał oraz wymieniali na inny, świetny kontakt, obsługa. Facet nawet specjalnie bierze w ręce sprzęt i opisuje go jaka akcja, design itp jak o to poprosisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LASOTA1974 Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam!ja również nie mogę powiedzieć złego słowa o Fishing Mart,kupiłem u nich sporo sprzętu za dużą kasę.Jeżeli mogę coś poradzić to robiąc zakupy warto kontaktować się z P.Krystianem to osoba znająca sie dobrze na rzeczy,umiejąca fachowo doradzić i poinformować co obecnie jest na stanie sklepu.Uważam,że to jeden z najlepszych sklepów internetowych,polecam wszystkim.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niedzwiecki Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam , jestem zadowolony z tego sklepu,kupilem mase sprzetu tam i zawsze bylo ok.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
admin Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 W sumie jako właściciel forum zwykle nie wypowiadam się w takich kwestaich ... by nie być posądzonym o jakieś układy (choć pewnie i tak wielu myśli, że łączy nas wielka miłość z różnymi firmami ). O Fishing Mart mogę powiedzieć, że to czołówka polskich sklepów internetowych. Więkoszość e-sklepów to niestety porażka. Wielu zakłada działalność gospodarczą, instaluje skrypt e-sklepu a nie myśli o procesach obsługowych, logistycznych itd. i przypomina to raczej amatorkę niż profesjonalną obsługę. Kupowałem w F-M i byłem bardzo zadowolony. PozdrawiamRemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garowy Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 W efekcie jednej negatywnej opinii powstała lawina pozytywnych. To chyba tłumaczy wiele Osobiście robię zakupy on-line w dwóch rodzimych sklepach internetowych; szczupak.pl - ze względu na lokalizację i odbiór osobisty a drugi...to właśnie FM i ich rewelacyjne ceny oraz asortyment. Jeżeli chodzi o opinie na temat produktów oferowanych przez FM, to doskonałym źródłem informacji, celem uniknięcia pomyłek i niepotrzebnych niesnasek, są wszelkiej maści fora internetowe oraz stara, poczciwa googlownica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Może tak zmienić tytuł wątku, bo powstaje dziwny dysonans , że już nie wspomnę o ewidentnym byku ortograficznym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
admin Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Tak dajmy sobie spokój. Blokuję wątek by go nie ciągnąć dalej. PozdrawiamRemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.