samwieszkto Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 (edytowane) Minęło już trochę czasu od premiery Revo LTX. Można już kupić ten kolowrotek , nawet u Polskich dystrybutorów. Może zatem ktoś już go ma ? Może ktoś napisze parę słów ?Ja ze swej strony mam problem w zorientowaniu się w tych multikach. Jest Revo LT , jest Revo LTX , jest dostępna szpula 8g. I bodajże 13g.Czy LTX to to samo co LT . Czy różnią się szpulą , czy czymś jeszcze ? Czy w LTX ie jest zabudowana fabrycznie lekka szpula czy nie ? Itd. Zapraszam do burzy mózgów. http://jerkbait.pl/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/unsure.png Edytowane 28 Lutego 2013 przez samwieszkto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_ronin Opublikowano 25 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 (edytowane) Chętnie odgrzebię temat. Szczególnie oferta Revo LT wygląda bardzo ciekawi. Płytka szpula mieści 100m linki 8lb, hamulec magenatyczny, waga szpuli 8g wraz z łożyskiem. Czy ktoś miał do czynienia z tym młynkiem? Edytowane 4 Marca 2013 przez _ronin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samwieszkto Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Jest zdaje się jeszcze lżejsza szpula 6,5g.http://www.japantackle.com/Tuning_parts/tuning_spools_abu.htmJednak jest jakaś cholerna bariera utrudniająca nabycie u nas tych kołowrotków. W Stanach i w Europie one są ze dwa razy droższe niż piszesz ( jeżeli wogóle są ). A czy nie jest tak że wersja na " zachód " to są te REVO MGXtreme ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_W Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) Chyba nie. Ogólnie revo MGX, LTX oraz najbardziej atrakcyjny LT to są modele których dystrybucją zajmuje się chyba purefishing.jp. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ale to jest chyba ten sam młynek. Z tą różnicą, że LTX, to jest MGX z płytką szpulą, natomiast LT to jest LTX, ale zamiast lekkiej obudowy na panele ma alu. Stąd ciut większa waga, ale za to niższa cena. Chociaż 174 gr. na sucho to i tak bardzo dobrze. Z drugiej strony różnią się minimalnie przełożeniem, więc być może napęd jest ciut inny, albo to tylko nieporozumienie marketingowe. Z kolei MGXtreme ma znowu 7,1:1 czyli tak jak LT, więc nie wiem. Nie potrafię znaleźć schemtów, to by coś wyjaśniło. Edit: Poświęciłem chwilkę. Revo MGX http://www.purefishing.jp/parts_list/pdf/revo/1239022_AMB_REVO_MGX_SHS.pdf Revo LTX: http://www.purefishing.jp/parts_list/pdf/revo/1242948_AMB_REVO_LTX.pdf Revo LT: http://www.purefishing.jp/parts_list/pdf/revo/1260876_AMB.REVO_LT.pdf Czyli LTX i MGX ma te same bebechy oprócz oczywiście hamulca. Natomiast LT ma napęd 7,1:1.. MGXtreme schematu nie widzę, ale z reklam ma ten sam hamulec co MGX, ale przełożenie takie jak LT. Edytowane 2 Marca 2013 przez Krzysiek_W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.