Skocz do zawartości

Shimano Twin Power 2020


woblery L.E.

Rekomendowane odpowiedzi

Robi sie po woli mało przyjemnie .....

Nie obrażajcie sie nawzajem i nie wyzywacie

Niech każdy używa swojego sprzętu do czego ma ochotę i w jaki sposób chce

 

Wracając do tematu TP20

 

Byłem przed targami w sklepie pokręciłem TP 4000PG potem pojechałem na targi i znowu pokręciłem nim, potem pokręciłem Stellą no i czuć różnice w kręceniu oraz cenie bezapelacyjnie

 

Natomisat nadal siedzę i zastanawiam sie czy jest wart swojej ceny ten nowy TP 20 ???

Czy moze coś w nim poprawić u swojego serwisanta by lepiej pracował ?

To w końcu jest lepszy niż TP15 czy gorszy ?

Macie sprzętu wiecej niż ja i macie tez wcześniejsze modele o których tu pisaliście ktore sprawują sie fantastycznie do dzis, to co mozna kupic ten nowy model czy raczej zaczekać jak bedą sie sprawować w użytkowaniu ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może chodzi z tymi plackami żeby była na  przekładni minimalna ilość smary i z czasem mogła się do smarować z tego placka .

I tak praktycznie cały smar z przekładni zostanie  wyciśnięty  na  boki ile by nie napaćkał .

Nie chce mi się wierzyć .że Shimano robi to zle w topowych modelach swoich kołowrotków .

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi sie po woli mało przyjemnie .....

Nie obrażajcie sie nawzajem i nie wyzywacie

Niech każdy używa swojego sprzętu do czego ma ochotę i w jaki sposób chce

 

Wracając do tematu TP20

 

Byłem przed targami w sklepie pokręciłem TP 4000PG potem pojechałem na targi i znowu pokręciłem nim, potem pokręciłem Stellą no i czuć różnice w kręceniu oraz cenie bezapelacyjnie

 

Natomisat nadal siedzę i zastanawiam sie czy jest wart swojej ceny ten nowy TP 20 ???

Czy moze coś w nim poprawić u swojego serwisanta by lepiej pracował ?

To w końcu jest lepszy niż TP15 czy gorszy ?

Macie sprzętu wiecej niż ja i macie tez wcześniejsze modele o których tu pisaliście ktore sprawują sie fantastycznie do dzis, to co mozna kupic ten nowy model czy raczej zaczekać jak bedą sie sprawować w użytkowaniu ???

Nikt nikogo nie obraża i nie wyzywa. Tylko najgorsze jest to, że zabierają głos ci co o takim sprzęcie nie mają pojęcia, nawet go w rękach nie mieli. Później piszą głupoty na forum, a ludzie to czytają. I tak rodzą się plotki.

Napisz co w tym nowym TP Tobie nie pasuje, że chcesz go usprawniać u serwisanta?  

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nikogo nie obraża i nie wyzywa. Tylko najgorsze jest to, że zabierają głos ci co o takim sprzęcie nie mają pojęcia, nawet go w rękach nie mieli. Później piszą głupoty na forum, a ludzie to czytają. I tak rodzą się plotki.

Napisz co w tym nowym TP Tobie nie pasuje, że chcesz go usprawniać u serwisanta?  

 

Przeciez jest napisane, ze ma ten tp 2020 chodzic jak stella ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zamiaru się mądrzyć i wkładać kija w mrowisko, ale serwisowo kilka kołowrotków przeszło przez moje ręce..

Jakie mam spostrzeżenia w temacie?

Od jakiegoś czasu kołowrotki shimano smarowane są chyba punktowo, pewny nie jestem ale chyba robi to automat aplikując  smar na koło napędowe.W ilu punktach to robi nie wiem.Często przy pierwszym otwarciu po użytkowaniu widzę jaka jest ilość smaru.

Jakoś nie zawsze jest bogato w środki smarne.Jak otwierałem nowe stradici to w większości była okrutna sahara i ten zaaplikowany smar przez automat to totalna porażka.Może te droższe kołowrotki są składane na innej linii technologicznej, więc jest bardzie bogato w smalec.

Darku to zdjęcie co zamieściłeś koła TP z 15 roku i eksploatowany na bogato to wygląda jakby był po powtórnym smarowaniu.

Zobacz na fotkę vańka i jego "ubogacenie" w środek smarny :D  :D  :D .To nie jest kołowrotek z dolnej półki...

Oceńcie sami...

post-45918-0-84297200-1584269734_thumb.jpg

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi sie po woli mało przyjemnie .....

Nie obrażajcie sie nawzajem i nie wyzywacie

Niech każdy używa swojego sprzętu do czego ma ochotę i w jaki sposób chce

 

Wracając do tematu TP20

 

Byłem przed targami w sklepie pokręciłem TP 4000PG potem pojechałem na targi i znowu pokręciłem nim, potem pokręciłem Stellą no i czuć różnice w kręceniu oraz cenie bezapelacyjnie

 

Natomisat nadal siedzę i zastanawiam sie czy jest wart swojej ceny ten nowy TP 20 ???

Czy moze coś w nim poprawić u swojego serwisanta by lepiej pracował ?

To w końcu jest lepszy niż TP15 czy gorszy ?

Macie sprzętu wiecej niż ja i macie tez wcześniejsze modele o których tu pisaliście ktore sprawują sie fantastycznie do dzis, to co mozna kupic ten nowy model czy raczej zaczekać jak bedą sie sprawować w użytkowaniu ???

Zasłonię Ci oczy i nie będziesz w stanie powiedzieć czy kręcisz Stellą cz TP FD.

Minus TP FD jak dla mnie to jego waga. Miałem , dopasowywałem do swoich patyków i nie pasuje przez swoją zbyt niską wagę. Piszę o modelu 4000. Kupiłem kolejnego Sw :-)

Edytowane przez przemo_w
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie jest mądrzenie się tylko stwierdzenie faktów, jak kołowrotek jest dobrze nasmarowany to po prostu to czuć podczas krecenia ale nie każdy to potrafi wyłapać ,aby się korba kręciła to już jest super ,jak już wcześniej napisałem każdy kołowrotek który rozebrałem bo stwierdziłem że istnieje taka potrzeba był "suchy"w środku ,po serwisie była znacząca poprawa .Jak komuś się trafi dobrze przesmarowany to niech nie twierdzi że wszystkie takie są ,i odwrotnie nie twierdzę że wszystkie są źle przesmarowane na podstawie tych które miałem okazję zweryfikować.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tego bardzo losowego stanu smarowania.

Pozwolę sobie na słowo komentarza.

Nie sądzę by to było działanie celowe Shimano celem ograniczania żywotnością sprzętu czy inne tego typu działania.

Moim zdaniem wpływ moga miec czynniki losowe. Zdarzenia, które mają miejsce w trakcie składania a przede wszystkim może po wyprodukowaniu kolowrotka.

Czas magazynowania, temperatura magazynowania, droga jaka przebył między miejscem produkcji a Waszym fotelem.

Spróbujcie kiedyś zostawić kołowrotek w samochodzie w upał, gdy w środku auta będzie 45/50 stopni. Kołowrotek taki właśnie grubo, sowicie nasmarowany.

:)

 

Kartony, kontenery trafiają do Europy w różny sposób. Część sprzętu odstoi w zamkniętym kontenerze parę tygodni w porcie. Czasem na pełnym słońcu. Ile może być stopni w takim kontenerze wtedy ?

 

Przecież to nie jest towar specjalnego traktowania podczas transportu.

 

 

Potem jest loteria. Komu jak co kręci.

Jak jest sucho, to trzeba dołożyć i tyle.

 

Nie wiem jak często Wam sie zdarza kupić dwa takie same kolowrotki naraz. Mi ostatnio często. Kupuję parami. Jeszcze nigdy oba, po wyjęciu z opakowan nie kręciły identycznie.

Dla jasności : mowie o nowych stellach, kołowrotkach ze sklepu. Nieużywanych.

 

Więc chyba nie ma prawd ogólnych w tej wielokrotnie roztrzasanej kwestii smarowania kołowrotkow.

Jest kombinacja czynników losowych, nie do przewidzenia.

 

Pozdrawiam i miłego krecenia

  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

attachicon.gif Resized_20200115_141700.jpeg

 

A później wygląda to tak. Bo wyczytają na jb że nowe trzeba smarować!

Przecież mądrzy po swojemu już dawno zauważyli tą "śrubkę" na obudowie (tzw. port smarowniczy !!!!) ... skoro ONA tam jest , no to trza tam coś wcisnąć ... i leją całe pojemniczki oliwki z zestawu lub wciskają tubkę smaru ..... i mamy :rolleyes: ... albo zatarte przekładnie , bo oliwka wypłukała wszystko lub w chłodniejsze dni kołowrotek nagle przestaje kręcić bo smar tężeje , a napchane jest GO po brzegi  ;)  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...