Skocz do zawartości

Ambassadeur 4600 CB


kocurck1

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem, że oględziny osobiste. Jeśli tak, to wszelkiego rodzaju luzy, szczególnie spasowanie na osi napędu. Hamulec + przekładnia= dokręcić, przytrzymać szpulę i kręcić korbką- silne skoki szpuli= tarcze do wymiany ( lub serwis, czyszczenie + oliwienie/smarowanie tychże), silne skoki połączone z odgłosami + odczucie na obudowie= uwaga na przekładnie. Sprawdzić spust, czy bez oporu zwalnia szpulę. Jeśli jest możliwość, sprawdzić nawój, 20-30 m wystarczy. Najlepsze jest odkręcenie paru śrubek i sprawdzenie bebechów w panelu, od strony napędu. Ten model to pancernik, nie powinno być większych problemów, chociaż nigdy nic nie wiadomo. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...