Skocz do zawartości

Jak to robi Pittr...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich w moim wątku lurebuldingowym :D

Jestem bardzo początkujący w castingu, a przedstawiona poniżej przynęta jest pierwszą wykonaną przeze mnie w życiu!

Na rybach byłem w tym roku ze 3-4 razy, efektów niestety nie było (więcej rozplątywania bród niż łowienia ) - krótkie wypady z rodziną, żeby pouczyć się rzucać.

Zafascynowała mnie praca jerka salmo modelu slider 7f i postanowiłem sobie go wykonać, bo przy każdym rzucie drżałem ze strachu, że zostawię te kilkadziesiąt zł w wodzie.

Napatrzyłem się na Was i pozazdrościłem.

Efektem tej zazdrości jest postanowienie, że nie będę kupował woblerów, skoro mogę zrobić je sam.

A oto efekty:

rozmiar prawie identyczny jak slidera 7f, waga bez kotwic 15g, (slider cały waży 17 - ten pływający)

Kształt też trochę się różni - nie chciałem tak po chamsku kopiować kropka w kropkę! Ale obciążenie rozmieściłem tak samo.

Kształty wycięte laserem w balsie:

Mam nadzieję, że pojawi się tu wkrótce widok kolejnych etapów malowania, na razie się zastanawiam jak go pomalować.

post-5519-1348917128,6189_thumb.jpg

post-5519-1348917128,7636_thumb.jpg

post-5519-1348917129,0169_thumb.jpg

post-5519-1348917129,2106_thumb.jpg

Fajny pomysł i jeśli mógłbym coś doradzić, to jednak wycinanie kształtek wzdłuż włókien drewna. Wytrzymałość takiej kształtki, w przypadku balsy, jest o stokroć większa.

spodziewałem się takiego komentarza

zauważyłem to dopiero po sklejeniu, następne na pewno będą klejone inaczej, a może nawet na przemian, tak chyba powinno być prawidłowo, żeby się nie gło

Na razie zepsułem malowanie, dlatego nie wstawiłem dalszych fotek :(

Ale jak poprawię to historia dojdzie do końca.

A co do ilości to metoda, którą zastosowałem zapewnia mi dużą powtarzalność i jak się okaże fajny to będę mógł dorobić kolejnego.

Na razie też (stosując się do rad kolegów) porównałem zatapialność z oryginałem i dociążyłem ogon o prawie 4g.