Pittr Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Witam wszystkich w moim wątku lurebuldingowym Jestem bardzo początkujący w castingu, a przedstawiona poniżej przynęta jest pierwszą wykonaną przeze mnie w życiu! Na rybach byłem w tym roku ze 3-4 razy, efektów niestety nie było (więcej rozplątywania bród niż łowienia ) - krótkie wypady z rodziną, żeby pouczyć się rzucać. Zafascynowała mnie praca jerka salmo modelu slider 7f i postanowiłem sobie go wykonać, bo przy każdym rzucie drżałem ze strachu, że zostawię te kilkadziesiąt zł w wodzie. Napatrzyłem się na Was i pozazdrościłem.Efektem tej zazdrości jest postanowienie, że nie będę kupował woblerów, skoro mogę zrobić je sam. A oto efekty:rozmiar prawie identyczny jak slidera 7f, waga bez kotwic 15g, (slider cały waży 17 - ten pływający)Kształt też trochę się różni - nie chciałem tak po chamsku kopiować kropka w kropkę! Ale obciążenie rozmieściłem tak samo. Kształty wycięte laserem w balsie: Mam nadzieję, że pojawi się tu wkrótce widok kolejnych etapów malowania, na razie się zastanawiam jak go pomalować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pittr Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Ale to nie wszystko, bo żeby zrobić stelaż, który wyglądał mniej więcej tak: i wyciąłem też z mdf-u kształt do odlania ciężarka na stelażu, ale tu zdjęcia nie będzie. Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia i komentarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mysz Opublikowano 9 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 elegancka robota zobaczymy jak ci malowanie pójdzie nawet nie wpadłem na pomysł by napisać program na CNC chyba tez o tym pomysle pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...